Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

Συνεταιριστικό λάδι στην πόρτα του σπιτιού σας

«Μέσα σε επτά μήνες διαθέσαμε μέσω ντελίβερι 16 τόνους λάδι, μόνο στη Θεσσαλονίκη. Τώρα κάνουμε κατ΄ οίκον παραδόσεις τυποποιημένου ελαιολάδου και στην Αθήνα». O κ. Αντώνης Τσωτσώνης είναι γενικός διευθυντής του Αγροτικού Συνεταιρισμού Πλατάνου Χανίων. Εδώ και λίγο καιρό ο Συνεταιρισμός παρακάμπτει μεσάζοντες και σούπερ μάρκετ και κάνει ντελίβερι σε σπίτια και καταστήματα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο «Φαλασάρνι», παραγωγής των αγροτών της περιοχής του.
Καθημερινά με δύο αυτοκίνητα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, μοιράζεται κατόπιν παραγγελιών από συνοικία σε συνοικία το επώνυμο-τυποποιημένο λάδι του συνεταιρισμού, με την ανταπόκριση των καταναλωτών να είναι κάτι παραπάνω από μεγάλη.
Όπως λέει ο κ. Τσωτσώνης, «το ντελίβερι ελαιολάδου...

ήταν μια ιδέα του αντιπροσώπου μας στη Θεσσαλονίκη, του Νίκου Κορωνάκη, που έχει κατάστημα με κρητικά προϊόντα. Αποφασίσαμε να την υλοποιήσουμε με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα, αφού έχουμε διακινήσει περίπου 16 τόνους, και πριν από δύο μήνες αρχίσαμε να την υλοποιούμε και στην Αθήνα».

Ο καταναλωτής, με ένα τηλεφώνημα στο 8001115234 χωρίς χρέωση, δίνει την παραγγελία του και μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το ελαιόλαδο φθάνει στο σπίτι του χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Το προϊόν είναι τυποποιημένο, με όνομα ποιότητας, και με το πρώτο βραβείο για το καλύτερο ελληνικό λάδι και το 4ο παγκοσμίως στον διεθνή διαγωνισμό «Μario Solinas» το 2004. Η συσκευασία κοστίζει στον καταναλωτή 22 ευρώ- τιμή ανταγωνιστική προς την αντίστοιχη στα σούπερ μάρκετ, όπου το ίδιο προϊόν κοστίζει από 23 έως 25 ευρώ. «Το λάδι μας είναι έξτρα παρθένο, δεν κάνουμε καμία πρόσμειξη με άλλα ελαιόλαδα και προέρχεται αυστηρά από τους παραγωγούς της περιοχής μας, από όπου και το αγοράζουμε», αναφέρει ο κ. Τσωτσώνης.

Ανάλογα με τις παραγγελίες βγαίνει καθημερινά ένα πρόγραμμα για τις διανομές και ο πελάτης είναι ενημερωμένος για την ημέρα και την ώρα που θα παραλάβει το λάδι του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι, όπως είναι φυσικό, «η κίνηση και το κυκλοφοριακό. Ειδικά στην Αθήνα το πρόβλημα είναι οι τεράστιες αποστάσεις. Αλλά αυτή ήταν και μια από τις αιτίες που αρχίσαμε το ντελίβερι. Οι αποστάσεις στις μεγαλουπόλεις είναι απαγορευτικές πολλές φορές για τον καταναλωτή ώστε να πάρει το προϊόν που επιθυμεί. Με το ντελίβερι αντιμετωπίζουμε αυτή τη δυσκολία. Εξάλλου και η συσκευασία πώλησης είναι 5 λίτρα και δεν είναι εύκολο να το κουβαλήσει ο καταναλωτής. Τα σχόλια είναι πολύ θετικά από τον κόσμο και έχουμε πολλές επαναλήψεις παραγγελιών, κάτι που σημαίνει ότι ο καταναλωτής το αποδέχεται. Έχουμε πελάτες πολίτες αλλά και καλά εστιατόρια της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας».

Πηγή: Τα ΝΕΑ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.