Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Αποκλειστική μεταδοση του Real FM 97,8 από το Ράδιο Νίκη 96,4 στην Μεσσηνία.

Αποκλειστικό δικαίωμα αναμετάδοσης του Αθηναϊκού ραδιοφωνικού σταθμού REAL FM 97,8 εξασφάλισε από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης το Radio Νίκη 96,4 που εκπέμπει από τα Φιλιατρά.
Αυτό έγινε γνωστό με Δελτίο Τύπου από τον Σταθμό στο οποίο ανακοινώνεται και το πρόγραμμα του όπως διαμορφώνεται καθημερινά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μετάδοση του ........

Real FM από το Radio Νίκη είναι αποκλειστική και όποιος Μεσσηνιακός σταθμός μεταδίδει το εν λόγω πρόγραμμα, σύμφωνα με την απόφαση του ΕΣΡ υποχρεούται να την διακόψει.

Το πρόγραμμα του Radio Νίκη έχει ως εξής:

Από Δευτέρα έως Παρασκευή
08:00 - 10:00 Γιώργος Τράγκας "REAL FM"
10:00 - 11:00 Χωρίς Μάσκες - Ραδιο Νίκη (Παναγιώτης Χριστοδούλου - Νίκος Τριάντος)
11:00 - 12:00 Νίκος Χατζηνικολάου "REAL FM"

ΣΑΒΒΑΤΟ

07:00 - 09:00 Γιάννης Παπαγιάννης "REAL FM"

ΚΥΡΙΑΚΗ

09:00- 12:00 Άκης Παυλόπουλος "REAL FM"

Επιστρατευονται οι Απεργοί στα βυτιοφόρα και φορτηγών ΔΧ

Την επίταξη των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης αποφάσισε η κυβέρνηση, με απόφαση του Πρωθυπουργού, μετά την άκαρπη συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με απόφαση του πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική Εισήγηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και αφού ελήφθη υπόψη η επιτακτική ανάγκη αποτροπής των δυσμενών συνεπειών της παρατεινόμενης απεργίας των ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, που έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης.

Με την εν λόγω απόφαση εξουσιοδοτούνται οι υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και ........

Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας.

Ανένδοτοι οι απεργοί

Ανένδοτος εμφανίστηκε μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, ο οποίος τόνισε πως «η κυβέρνηση δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα».

«Η ευθύνη δεν μας βαραίνει, η κυβέρνηση μας οδήγησε στην απεργία πηγαίνοντας εν κρυπτώ το νομοσχεδιο στη βουλή και τώρα δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Τζωρτάτος εξήγησε ότι το υπουργείο Μεταφορών ζήτησε λύση της απεργίας προτού ξεκινήσει ο διάλογος, κάτι το οποίο δεν έγινε δεκτό από τους απεργούς.

Οι απεργοί ζήτησαν, να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο μέχρι το τέλος Αυγούστου, γεγονός που αποκλείει η κυβέρνηση, καθώς υπάρχει και σχετική δέσμευση με τον Μηχανισμό Στήριξης. Ζήτησαν επίσης αποζημίωση του ύψους της αδείας που κατέχουν, σε βάθος χρόνου και διασφάλιση των συνταξιοδοτικών τους δικαιωμάτων.

«Οι συνάδελφοι είναι στο δρόμο και αγωνίζονται, έπρεπε το υπουργείο να μας δώσει αυτά που αξίζουν σε αυτούς τους αγωνιστές», πρόσθεσε.

«Υπήρξε αδιέξοδο που εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμηθεί από τους απεργούς και στη βάση αυτή να δούμε τη δυνατότητα να ξανασυνεχιστεί ο διάλογος, όχι όμως κάτω από το κράτος εκβιασμού της κοινωνίας και της παράλυσης της ελληνικής οικονομίας», τόνισε μετά τη συνάντηση ο κ. Τσιόκας.

«Χρόνος για διάλογο υπάρχει, διάθεση υπάρχει, όμως όχι με “τερτίπια” του στυλ “ακυρώστε το νομοσχέδιο και να πάμε ξανά από μηδενική βάση”», συμπλήρωσε.

«Η κυβέρνηση θα λάβει υπόψη τις θέσεις όλων των παραγωγικών δυνάμεων και θα πάρει τις αποφάσεις της», πρόσθεσε ο γγ Μεταφορών σχετικά με το ενδεχόμενο επιστράτευσης, καταλήγοντας: «Δεν θα επιτρέψουμε να παραλύσει η χώρα».

Πάντως, ο εκπρόσωπός ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ χαρακτήρισε μία τέτοια ενδεχόμενη κίνηση ακραία λύση και λάθος, διαμηνύοντας για ακόμα μία φορά πως η απεργία συνεχίζεται.

Εν τω μεταξύ, το 80% ξεπερνά πλέον το ποσοστό των πρατηρίων, που έχουν μείνει χωρίς βενζίνη στη Μακεδονία και τη Θράκη, εξαιτίας της απεργίας διαρκείας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.

Oι απεργοί επιτρέπουν από το πρωί τον ανεφοδιασμό -από τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης- δύο οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, από κάθε εταιρεία υγρών καυσίμων.

Από 1η Σεπτεμβρίου η αξιοποίηση των ρυθμίσεων για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

Από 1ης Σεπτεμβρίου μπορούν οι δανειολήπτες που αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους να υποβάλουν αιτήσεις για εξωδικαστικό συμβιβασμό με τους πιστωτές τους, ενώ από τις αρχές του 2011 θα ενεργοποιηθεί η δικαστική διαδικασία, στο πλαίσιο της οποίας τα Ειρηνοδικεία θα κρίνουν αν ο ενδιαφερόμενος βρίσκεται ή όχι σε αδυναμία πληρωμής και θα προχωρούν σε ρύθμιση χρεών.

Εκτιμάται ότι συνολικά περί τις 150.000 ..........

δανειολήπτες θα θελήσουν να ενταχθούν στο νόμο περί Ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων, που εισήχθη χθες (Τρίτη) στην Ολομέλεια με αλλαγές την Τρίτη από τη Βουλή.

Επιπλέον, για διάστημα 6 μηνών από τη δημοσίευση του νόμου, δηλαδή περίπου ως τα τέλη Ιανουαρίου 2011, απαγορεύονται οι πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας για χρέη προς τράπεζες ή προς άλλα φυσικά πρόσωπα, εφόσον η αξία της πρώτης κατοικίας δεν υπερβαίνει το αφορολόγητο όριο προσαυξημένο κατά 50 % (πχ: το αφορολόγητο για άγαμο φορολογούμενο είναι 200.000 ευρώ, οπότε η αντικειμενική αξία της κατοικίας για να μη βγει σε πλειστηριασμό δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 300.000 ευρώ).

Ήδη με άλλη διάταξη νόμου είχαν απαγορευθεί ως τις 31 Δεκεμβρίου οι πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας για χρέη έως 200.000 ευρώ προς τράπεζες ενώ με τη νέα ρύθμιση η απαγόρευση επεκτείνεται και σε χρέη μεταξύ ιδιωτών.

Το υπουργείο Οικονομίας προχωρά παράλληλα στη σύσταση πανελλαδικού δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης της υπερχρέωσης με συμμετοχή καταναλωτικών οργανώσεων και των κατά τόπους Δικηγορικών Συλλόγων που θα παράσχουν συμβουλές και βοήθεια προς τους δανειολήπτες είτε στο στάδιο του φιλικού διακανονισμού είτε, αργότερα, στα Ειρηνοδικεία.

Σε συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη, η υπουργός Οικονομίας Λ.Κατσέλη και ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Δ.Σπυράκος παρουσίασαν τα βήματα που απαιτούνται για την ένταξη των δανειοληπτών στις ρυθμίσεις του νόμου και τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται. Αναλυτικά:

* Στη ρύθμιση υπάγονται φυσικά πρόσωπα, καταναλωτές και επαγγελματίες (με εξαίρεση τους εμπόρους), που βρίσκονται σε αποδεδειγμένη μόνιμη αδυναμία να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους. Υπάγονται επίσης όλα τα χρέη, με εξαίρεση οφειλές από αδικοπραξία, διοικητικά πρόστιμα, φόροι και τέλη προς το Δημόσιο και προς Οργανισμούς Κοινωνικής Ασφάλισης.


* Η διαδικασία ρύθμισης των οφειλών διακρίνεται σε 4 φάσεις που έχουν ως εξής:


1η φάση -Εξωδικαστικός συμβιβασμός: Πριν την υποβολή της αίτησης ο οφειλέτης υποχρεούται να κάνει προσπάθεια συμβιβασμού με τους πιστωτές η οποία αποδεικνύεται με βεβαίωση του φορέα που την έχει αναλάβει. Τον εξωδικαστικό συμβιβασμό μπορούν να αναλάβουν ο Συνήγορος του Καταναλωτή, η Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού, οι Ενώσεις Καταναλωτών, ο Μεσολαβητής Τραπεζικών Επενδυτικών Υπηρεσιών, Δικηγόρος ή άλλος δημόσιος ή ιδιωτικός μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φορέας. Για το συμβιβασμό θα συντάσσεται πρακτικό που θα επικυρώνεται από τον Ειρηνοδίκη.

2η φάση -Αίτηση στο Ειρηνοδικείο: Η αίτηση περιλαμβάνει κατάσταση της περιουσίας και των εισοδημάτων οφειλέτη και συζύγου, κατάσταση με τις απαιτήσεις των πιστωτών, σχέδιο διευθέτησης των οφειλών, βεβαίωση για τη διενέργεια του εξωδικαστικού συμβιβασμού και υπεύθυνη δήλωση ορθότητας των δηλωθέντων στοιχείων.

Ο οφειλέτης μπορεί να ζητήσει την αναστολή των μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης (πλειστηριασμοί κλπ) με ασφαλιστικά μέτρα. Για τη χορήγησή της αρκεί η πιθανολόγηση της αποδοχής της αίτησης.

3η φάση -Προσπάθεια συμβιβασμού ενώπιον του Ειρηνοδικείου: Ο συμβιβασμός μπορεί να επιτευχθεί εφόσον συμφωνούν οι πιστωτές με απαιτήσεις που υπερβαίνουν το 51% των οφειλών. Θα πρέπει όμως υποχρεωτικά να συμφωνήσουν οι πιστωτές με εμπράγματες εξασφαλίσεις. Η διαδικασία του δικαστικού συμβιβασμού έχει ως εξής:

-Στον πρώτο μήνα από την υποβολή της αίτησης επιδίδεται το σχέδιο διευθέτησης στους πιστωτές.

-Στο δεύτερο μήνα η απάντηση ή πρόταση τροποποιήσεων από πιστωτές.

-Στο πρώτο 15νθήμερο του τρίτου μήνα η υποβολή τροποποιημένου σχεδίου από οφειλέτη.

-Στις επόμενες είκοσι ημέρες η αποδοχή ή μη από πιστωτές. Αν παρέλθει το διάστημα χωρίς παρατηρήσεις θεωρείται ότι ο πιστωτής έχει αποδεχθεί το σχέδιο.

4η φάση -Δικαστική ρύθμιση των οφειλών σε περίπτωση που αποτύχει ο δικαστικός συμβιβασμός: Το Δικαστήριο μετά τον έλεγχο, εφόσον κρίνει ότι δεν επαρκούν τα περιουσιακά στοιχεία και τα εισοδήματά του για την αποπληρωμή των χρεών, προχωρά στη ρύθμιση των οφειλών.

Ο οφειλέτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλλει κάθε μήνα για τέσσερα χρόνια, μέρος του εισοδήματός του στους πιστωτές. Το ύψος των μηνιαίων καταβολών καθορίζεται από το δικαστήριο λαμβάνοντας υπόψη τα εισοδήματά του, τη δυνατότητα συνεισφοράς του συζύγου, τις βιοτικές ανάγκες του ιδίου και των προστατευόμενων μελών της οικογένειας του. Αν υπάρχει ακίνητη περιουσία, το Ειρηνοδικείο διατάσσει τη ρευστοποίησή της για την ικανοποίηση των πιστωτών, εκτός από την κύρια ή μοναδική κατοικία του οφειλέτη για την οποία υπάρχει ειδική προστασία. Το υπόλοιπο του χρέους (μετά από την πληρωμή των δόσεων επί 4 χρόνια) διαγράφεται.

Αν ο οφειλέτης δεν έχει τη δυνατότητα να καταβάλει κανένα ποσό για την εξόφληση μέρους των χρεών το δικαστήριο μπορεί να ορίσει πολύ μικρό ποσό ή και μηδενική καταβολή στους πιστωτές εφόσον πχ είναι άνεργος ή συντρέχουν σοβαρά προβλήματα υγείας ή δεν έχει επαρκές εισόδημα. Το δικαστήριο επανεξετάζει μετά από 5-6 μήνες την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο οφειλέτης.

Τι ισχύει για την πρώτη κατοικία: Ο οφειλέτης μπορεί να εξαιρέσει και να σώσει από τον πλειστηριασμό την ιδιόκτητη κύρια ή μοναδική κατοικία του εφόσον αυτή δεν υπερβαίνει το προβλεπόμενο όριο αφορολόγητης απόκτησης πρώτης κατοικίας, προσαυξημένο κατά 50%. Το μοναδικό ακίνητο οικιακής χρήσης που διαθέτει προστατεύεται ακόμη και αν δεν κατοικεί σε αυτό ο οφειλέτης.

Προϋπόθεση είναι να αναλάβει ο οφειλέτης την εξυπηρέτηση χρεών που αντιστοιχούν στο 85% της εμπορικής αξίας της κατοικίας, για χρονικό διάστημα που μπορεί να φθάνει μέχρι 20 έτη, με το μέσο επιτόκιο ενός στεγαστικού δανείου. Για παράδειγμα: αν ένας οφειλέτης έχει κατοικία αξίας 100.000 ευρώ, και χρέη ύψους 300.000 ευρώ θα πρέπει να εξοφλήσει το 85 % της αξίας του σπιτιού, δηλαδή 85.000 ευρώ, και το ποσό που θα ορίσει το δικαστήριο ως μηνιαία δόση επί τέσσερα χρόνια. Το υπόλοιπο του χρέους μέχρι τις 300.000 ευρώ διαγράφεται.

Η ρύθμιση για την πρώτη κατοικία δεν μπορεί να καταγγελθεί με καθυστέρηση μικρότερη των 4 δόσεων.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο οφειλέτης παραμένει στη «μαύρη λίστα» του Τειρεσία για τρία χρόνια μετά την πάροδο της τετραετίας της ρύθμισης και ο εγγυητής του δανείου, αν υπάρχει, δεν απαλλάσσεται από την υποχρέωση πληρωμής του χρέους εκτός αν βρίσκεται και ο ίδιος σε αντικειμενική αδυναμία πληρωμής, οπότε εντάσσεται και αυτός στις διατάξεις του νόμου.

Η αίτηση για εξωδικαστικό συμβιβασμό, δηλαδή η πρώτη φάση της διαδικασίας, πρέπει να έχει γίνει το πολύ έξι μήνες πριν την αίτηση στο Ειρηνοδικείο.

Θα υπάρξει επίσης ειδική τηλεφωνική γραμμή, θα καταρτισθούν υποδείγματα φιλικού διακανονισμού και αιτήσεων ρύθμισης χρεών και η γενική γραμματεία Καταναλωτή θα παράσχει μέσω Ίντερνετ ένα εργαλείο για την εκτίμηση της μηνιαίας δόσης που θα πρέπει να καταβάλει ο δανειολήπτης, ανάλογα με τα εισοδήματά του, την περιουσία του, την οικογενειακή του κατάσταση, το κόστος κάλυψης των αναγκών διαβίωσης, κλπ.

Η Λ/.Κατσέλη επεσήμανε ότι ο νόμος αντιμετωπίζει ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα και πρόσθεσε ότι δεν απευθύνεται σε όλους όσοι έχουν χρέη αλλά σε εκείνους που έχουν αποδεδειγμένη αδυναμία να τα εξοφλήσουν.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, από το 2003 ως το 2008 η καταναλωτική πίστη τετραπλασιάστηκε, στο ίδιο διάστημα τα επιχειρηματικά δάνεια από 60 % του συνόλου έπεσαν στο 48 % και από το 2001 ως το 2008 ο λόγος των καταναλωτικών δανείων προς το σύνολο της ιδιωτικής κατανάλωσης ανέβηκε από το 9,8 στο 21 %. Το αποτέλεσμα, είπε η υπουργός «ήταν να δημιουργηθεί η φούσκα της καταναλωτικής πίστης η οποία έσκασε».

Απο το in.gr

Επιτέλους ξεκολάει η υπόθεση με το Λύκειο Φιλιατρών.

Ξεκολάει όπως δείχνουν τα πράγματα η υπόθεση με το νέο Λύκειο Φιλιατρών που εδώ και κάτι χρόνια έχει παραμείνει με τον σκελετό του έχοντας πιάσει νυχτερίδες και αράχνες.

Πολλάκις έχουμε διαμαρτυρηθεί από αυτό το blog, έχουν γίνει δημοσιεύσεις σε εφημερίδες, η δημοσίευση μας έχει και ερώτηση στο Νομαρχιακό συμβούλιο από τον Κο Μπρεδήμα αλλά και με αυτό το θέμα ασχολήθηκε και η Βουλευτής Μεσσηνίας Κα Νάντια Γιαννακοπούλου, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχε γίνει τίποτα.

Θυμίζουμε τα ψεύτικα λόγια του Νομάρχη μας ...........

κου Δράκου που τον Δεκέμβρη του 2008 περίμενε να ανοίξει το ΕΣΠΑ του 2009 και το πρώτο έργο που θα γινόταν ήταν το λύκειο Φιλιατρών.
Ενα έργο που όπως έλεγε ο Νομάρχης Μεσσηνίας κος Δράκος το ποσό που υπολειπόταν ήταν 2 εκατομμύρια ευρώ για να ολοκληρωθεί. Κλίκ εδώ για να τον ακούσετε.

Σήμερα με ενημερωτικό δελτίο που λάβαμε από την Νομαρχία Μεσσηνίας φαίνεται ότι η υπόθεση του Νέου Λυκείου Φιλιατρών, αρχίζει να ξεβαλτώνει.
Όπως αναφέρεται στο ενημερωτικό δελτίο, σήμερα υπεγράφη από τον Νομάρχη Μεσσηνίας κ. Δημήτρη Δράκο και τον Δήμαρχο Φιλιατρών κ. Αλκη Ξύγκα, το τεχνικό δελτίο για το Λύκειο Φιλιατρών, παρουσία του Αντινομάρχη κ. Στ. Αναστασόπουλου και του μηχανικού της Νομαρχίας κ. Καλδή.

Ο κ. Νομάρχης, για το εν λόγω θέμα είπε τα εξής:
«Υποβάλλουμε σήμερα στην διαχειριστική αρχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου το τεχνικό δελτίο και την μελέτη για την ολοκλήρωση του Λυκείου των Φιλιατρών. Υπάρχει πλήρης ανάλυση των τιμολογίων με την καινούργια μέθοδο, η οποία έχει επιλεγεί πλέον ως προτεραιότητα από την πλευρά της Περιφέρειας και γενικά της Κεντρικής Διαχειριστικής Αρχής. Το ύψος της επένδυσης και της χρηματοδότησης για την πλήρη ολοκλήρωση του Λυκείου Φιλιατρών ανέρχεται στα 2.700.000 ευρώ. Είναι ένα υπερσύγχρονο διδακτήριο το οποίο θα λύσει δια παντός το πρόβλημα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ευρύτερη περιοχή των Φιλιατρών.

Θα αποδοθεί στο Δήμο και την τοπική κοινωνία το παλαιό αυτό κτήριο όπου στεγαζόταν το Λύκειο, το οποίο δεν μπορεί πλέον να εξυπηρετήσει τις σύγχρονες ανάγκες εκπαίδευσης για να υποδεχθεί άλλες χρήσεις τις οποίες ο δήμος και η τοπική κοινωνία διά των φορέων της θα επιλέξει. Θέλω να ευχαριστήσω την υπηρεσία η οποία πραγματικά υπεβλήθη σε μία πίεση για να ολοκληρώσει αυτήν την διαδικασία και παράλληλα να σας πληροφορήσω ότι: Αυτή τη στιγμή γίνεται η ίδια δουλειά για το 10ο -26ο δημοτικό σχολείο. Περί το τέλος του Αυγούστου και θα καταβληθεί προσπάθεια να γίνει νωρίτερα , θα κατατεθεί και το αντίστοιχο τεχνικό δελτίο για τα σχολεία αυτά της Καλαμάτας και ακόμα έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η μελέτη για να καταθέσουμε το τεχνικό δελτίο του Γυμνασίου-Λυκείου Γαργαλιάνων το οποίο θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες. ΄Αρα λοιπόν, αυτό το οποίο υποσχεθήκαμε για τα τρία μεγάλα εκπαιδευτήρια του Νομού, γίνεται πράξη και πιστεύω πολύ σύντομα να πάρουμε έγκριση από την διαχειριστική αρχή για να ξεκινήσει η διαδικασία της προκήρυξης του σχολείου.

Επίσης να σας πω ότι έχουμε ετοιμάσει προτάσεις έργων για το πρόγραμμα αγροτικής ανάπτυξης 2007-2013, ύψους 16.700.000 ευρώ για εγγειοβελτιωτικά έργα. Επειδή οι δικαιούχοι, δυστυχώς, για το πρόγραμμα αυτό δεν είναι πλέον οι φορείς της Αυτοδιοίκησης και οι φορείς των αγροτών αλλά κρατάει την δικαιοδοσία αυτή για τον εαυτόν της η κεντρική εξουσία το Υπουργείο δηλαδή,. εμείς τους έχουμε έτοιμες τις μελέτες, έτοιμες και τις προτάσεις και ήδη τις καταθέτουμε στο πρόγραμμα και στην κεντρική διαχειριστική αρχή της ειδικής γραμματείας η οποία υπάρχει στην Αθήνα, προκειμένου να προωθηθούν τα συγκεκριμένα έργα. Υπάρχουν τα εξής έργα: Για την ζώνη του Αγ. Φλώρου και τις εργασίες του κλειστού αρδευτικού δικτύου, ύψους 3 εκατ. ευρώ, υπάρχει η αντικατάσταση του εξοπλισμού του αντλιοστασίου του Αγ. Φλώρου, ύψους 750.000 ευρώ, είναι η τρίτη φάση για τις εργασίες του ανοικτού δικτύου που ανέρχεται στο ύψος των 10.800.000 ευρώ, είναι το στραγγιστικό δίκτυο και το αντλιοστάσιο της κάτω ζώνης του Παμίσου, ύψους 1.130.000 ευρώ και η κατασκευή των ανοικτών λιμνοδεξαμενών ύψους 1 εκατ. ευρώ. Όλα αυτά συμποσούνται στο ποσό των 16.700.000 ευρώ.

Αυτή είναι η πρότασή μας, θα την διεκδικήσουμε, θα έχετε νέα και για την κατάθεση και έχουμε ζητήσει ήδη συνάντηση με τον Βαγγέλη Δουβάρη τον Ειδικό Γραμματέα και πιστεύω πολύ σύντομα να έχουμε συνάντηση μαζί του για αυτό το θέμα».

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Δήμαρχος Φιλιατρών κ. Άλκης Ξύγκας, επισημαίνοντας ότι το σχολείο αυτό το περίμενε ο Δήμος πάρα πολλά χρόνια. «Πράγματι», σημείωσε ο κ. Ξύγκας, «το Λύκειο στεγάζεται σε ένα κτήριο που υπάρχει εκεί από το 1923. Είναι ένα σχολείο που το περίμεναν όλοι οι γονείς, μαθητές, δάσκαλοι για να στεγάσει την μαθητιώσα νεολαία του Δήμου Φιλιατρών. Ήδη έχει κατασκευαστεί ο φέρων οργανισμός και περνάμε στην δεύτερη φάση τώρα που είναι το τελικό βήμα, για να μπορέσουμε σε ένα δύο χρόνια από τώρα να παραδώσουμε στους νέους μας αυτό το σχολείο το οποίο θα είναι κόσμημα για την πόλη.

Πρόκειται για ένα αποτέλεσμα μιας πολύ καλή συνεργασίας με την Νομαρχία. Οφείλω, δε, να σημειώσω ότι στα Φιλιατρά έχουν γίνει δύο Νηπιαγωγεία από τον ΟΣΚ καινούργια, τα οποία έχουμε εγκαινιάσει μαζί με τον Νομάρχη, δύο αίθουσες στο 3ο Δημοτικό σχολείο και ο αύλειος χώρος του 1ου Δημοτικού Σχολείου. Δώσαμε πολύ βάρος στην παιδεία στον τομέα αυτόν και πραγματικά έχουμε καταφέρει με επιστέγασμα την σημερινή υπογραφή αρκετά πράγματα αποχωρώντας από τον Δήμο Φιλατρών σε λίγους μήνες. Πιστεύουμε ότι θα έχουμε αφήσει ένα έργο για την παιδεία αρκετά μεγάλο».

Ο κ. Αναστασόπουλος, από την πλευρά του, τόνισε ότι σε σχέση με την σχολική στέγη συμφωνεί απόλυτα με αυτά που είπε ο Δήμαρχος Φιλιατρών και το ίδιο σενάριο έχει επαναληφθεί σχεδόν σε όλο το Νομό. «Εμείς ως Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση», τόνισε ο κ. Αναστασόπουλος, «θεωρούμε ότι έχουμε συνεισφέρει αρκετά στον τομέα της σχολικής στέγης και βέβαια με αυτά τα σχολεία που προανέφερε ο κ. Νομάρχης, βελτιώνεται περισσότερο η υποδομή στη σχολική στέγη στο Νομό. Βέβαια, κατά την διάρκεια του καλοκαιριού εμείς ως Νομαρχία έχουμε μια μεγάλη εργολαβία για πολλές εργασίες σε Δημοτικά και Γυμνάσια της Καλαμάτας και έχουμε προς τούτο υπογράψει και προγραμματική σύμβαση και άμεσα ξεκινούν οι εργασίες.

Όσον αφορά τα εγγειοβελτιωτικά, επίσης, να πω ότι η μελετητική δουλειά που έχει γίνει από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση είναι τεράστια. Όλα αυτά τα έργα που ανέφερε ο κ. Νομάρχης είναι σημαντικά και πρέπει να υλοποιηθούν για να βελτιωθεί η ικανότητα των αγροτών να καλλιεργούν και να παράγουν. Βεβαίως υπάρχει ένα έργο το οποίο δεν είναι σε αυτήν την λίστα και θα υποβληθεί με την ολοκλήρωση της μελέτης που είναι το αρδευτικό της Ασπροπουλιάς και του Πανιπερίου, το οποίο συμπληρωματικά θα καταθέσουμε με το που θα ολοκληρωθεί η μελέτη που τώρα εκπονείται».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΙΟΣ στο Facebook



Προσοχή... Αν σας στείλουν email η σας ποστάρουν στον τοίχο αυτή την εικόνα με ένα μικρό παιδί ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ απλά αγνοήστε και αναφέρετέ το.

http://anatolikiattikinews.blogspot.com/2010/07/facebook.html



Έρχεται η Νήσος στο θερινό cinema Φιλιατρών

Με την ταινία "Νήsos" συνεχίζονται το τετραήμερο από Παρασκευή 30 Ιουλίου μέχρι και την Δευτέρα 02 Αυγούστου οι προβολές της κινηματογραφικής Λέσχης Φιλιατρών στο αίθριο του Δημαρχείου της πόλης.
Η ταινία θα προβληθεί στις 21:45 ΑΚΡΙΒΩΣ και γι αυτό φροντίστε όλοι εσείς που σκέφτεστε να την δείτε να είστε εκεί στην ώρα σας.

Η Νήsos είναι Ελληνική κωμωδία του Χρήστου Δήμα στην οποία πρωταγωνιστούν οι Ελένη Καστάνη, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Βλαδίμηρος Κυριακίδης, Τάνια Τρύπη, Δημήτρης Τζουμάκης, Κώστας Βουτσάς

Υπόθεση:
Η κλειστή κοινωνία ενός νησιού που όλα δείχνουν να κυλάνε ήσυχα, αναστατώνεται από τον ξαφνικό και περίεργο θάνατο του άρχοντα του τόπου, Θεμιστοκλή Δίκαιου, που αφήνει πίσω του μια τεράστια περιουσία.
Καθώς είναι άκληρος, όλοι αναρωτιούνται σε .........

ποιον θα μείνουν τόσα χρήματα.
Η διαθήκη τους επιφυλάσσει μεγάλες εκπλήξεις. Η περιουσία μοιράζεται στις τέσσερις «εξουσίες» του χωριού.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ TRAILER



Και φέτος το τριήμερο οινογνωσίας στην Κυπαρισσία 6-7 και 8 Αυγουστου.

Μετά από την περυσινή επιτυχημένη διοργάνωση της προβολής των Τριφύλιων οινοποιών στο τριήμερο οινογνωσίας ( εκδήλωση παράλληλη με το μεγάλο παζάρι αντικών ) στην Κυπαρισσία Μεσσηνίας, η οργάνωση επαναλαμβάνεται και φέτος.

Η εκδήλωση θα γίνει στο παρκάκι της δεξαμενής, δίπλα από το μεγάλο καλντερίμι όπου γίνεται το παζάρι αντικών και παλαιών αντικειμένων με επισκεψιμότητα που πέρυσι πλησίασε τις 10.000 λαού από πολλά μέρη της Ελλάδας.

Στο τριήμερο οινογνωσίας θα συμμετέχουν οι οινοπαραγωγοί της τριφυλίας.

Η αμπελουργική ζώνη της Τριφυλίας όπως είναι γνωστό, είναι από τις πιο αξιόλογες στην χώρα μας λόγω του μικροκλίματος της περιοχής, της έντονης ηλιοφάνειας και της θαλάσσιας αύρας .

Οι οινοποιοί της περιοχής τα τελευταία χρόνια .........

έχουν αξιοποιήσει αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχουν φιάλες κρασιού όπου έχουν διεθνή αναγνώριση και βράβευση.

Οι οινοποιοί που συμετέχουν είναι οι:

ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΕΛΑΡΙΑ ( Κυπαρισσία )

ΕΥΟΙ ΕΥΑΝ Cava Ψυχογιός ( Γαργαλιάνοι )

- Κτήμα Φράγκου

- ΝΕΣΤΩΡ Οινοποιητικός Συνεταιρισμός

- Κτήμα Τσώλη

ΚΤΗΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ( Κυπαρισσία )

ΚΤΗΜΑ ΔΕΡΕΣΚΟΥ ( Φλόκα Τριφυλίας )

ΚΤΗΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ( Πύργος Τριφυλίας )

ΝΤΑΡΑΙΟΣ Τσίπουρο ( Κυπαρισσία )

ΟΙΝΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ( Πατσούρος Κων/νος Πύργος Τριφιλίας )

ΨΑΡΡΑΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ( Φιλιατρά )

Επιστράτευση σκέφτεται η κυβέρνηση. Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τα βυτιοφόρα

Δεν έφερε αποτέλεσμα η συνάντηση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων με τον γενικό γραμματέα του υτπουργείου μεταφορών κ. Χάρη Τσιόκα, και έτσι συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις. Οπως δήλωσε πριν από λίγο ο Πρόεδρός τους κ. Τζωρτζάτος, τους ζητήθηκε να λήξουν την απεργία και μετά να συζητήσουν, όμως όπως είπε αυτό δεν γίνεται.

Tο Υπουργείο εξετάζει σοβαρά πλέον το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης. Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι το μέτρο της επιστράτευσης ίσως ενεργοποιηθεί και μέχρι το βράδυ.

Σε ερώτηση που του έγινε και αφορούσε ........

το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης εναντίον της απεργίας απάντησε οτι δεν θα ήταν σωστό η κυβέρνηση να καταφύγει σε ακραίες λύσεις. "Θα συνεδριάσουμε αλλά ήδη η απόφαση είναι ομόφωνη. Η απεργία συνεχίζεται", δήλωσε ρητά. Από την πλευρά του το υπουργείο Μεταφορών, εμφανίζεται αποφασισμένο να μην αφήσει την αγορά άλλο χωρίς καύσιμα, οπότε δεν αποκλείεται αργά ή γρήγορα να υπάρξουν ανακοινώσεις για την πολιτική επιστράτευση των απεργών.

Απάντηση κατοίκου Βάλτας στον κο Δήμαρχο Γαργαλιάνων

Κύριε Δήμαρχε Γαργαλιάνων,

Έχοντας υπογράψει και εγώ τη σχετική διαμαρτυρία θα ήθελα να σας απαντήσω τα εξής:

1. Χαίρομαι που επιτέλους αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας αλλά το αποτέλεσμα μετράει. Και το αποτέλεσμα είναι πως δεν φτιάχνεται ο δρόμος... ο οποίος αν δεν γίνει τώρα δεν θα γίνει ποτέ...

2. Όταν δηλώνετε στον τοπικό Τύπο ότι το έργο θα γίνει κανονικά και την ίδια στιγμή δίνετε εντολή να κλείσουν οι λακκούβες τότε ψεύδεστε...

3. Ο εργολάβος για να παρατήσει τόσο εύκολα το έργο κάτι περισσότερο θα ξέρει... Μήπως ότι δεν θα πληρωθεί ποτέ;

4. Αν δεν υπάρχει ευθύνη του νομάρχη για το συγκεκριμένο έργο τότε ''μαζέψτε'' τους δημοτικούς συμβούλους σας που υποστηρίζουν το αντίθετο... Πάντως ευθύνη δική του υπάρχει σίγουρα για τον δρόμο Βάλτας - Φιλιατρών.

5. Πότε εννοείτε ακριβώς πως θα γίνει επαναδημοπράτηση; Όταν δεν θα υπάρχει πια Νομαρχία Μεσσηνίας και Δήμος Γαργαλιάνων και ούτε εσείς πλέον θα είστε δήμαρχος;

Ηλίας Π. Γκόνης

Από το Βάλτα Τριφυλίας



Η απάντηση του Δημάρχου Γαργαλιάνων στις καταγγελίες των κατοίκων της Βάλτας

Σχετικά με τις καταγγελίες κατοίκων του Τ.Δ. Βάλτας, για την καθυστέρηση του έργου: Δρόμος Γαργαλιάνοι - Βάλτα, που δημοσιεύθηκαν σε ανακοίνωση στην εφημερίδα "Ελευθερία" την 25-7-2010, είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω τα εξής:

1. Αναγνωρίζω και αναλαμβάνω την ευθύνη που έχω, ως δήμαρχος Γαργαλιάνων, για την καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων. Για την καθυστέρηση αυτή, που είναι ο μόνος λόγος καθυστέρησης του έργου, υπάρχουν και εκτός δήμου ευθύνες, είμαι όμως υποχρεωμένος για το θέμα αυτό, να αναλάβω όλη την ευθύνη.

2. Είναι εντελώς αβάσιμη η έκφραση ότι «ψεύδομαι», διότι ........

είναι γνωστό και το αποδεικνύουν και τα γεγονότα, ότι το έργο δημοπρατήθηκε από τη Ν.Α. Μεσσηνίας, χρηματοδοτείται εξ ημισείας από την Ν.Α. Μεσσηνίας και από το Δήμο Γαργαλιάνων και έχουν ήδη εξασφαλισθεί οι χρηματοδοτήσεις για την εκτέλεσή του.

3. Υπάρχει η καθυστέρηση της φάσης της απαλλοτρίωσης και πάνω σ' αυτήν την καθυστέρηση στηρίχθηκε ο ανάδοχος εργολάβος, προκειμένου να παραιτηθεί από την εκτέλεση του έργου. Εάν είχαμε την κατανόηση του αναδόχου για την καθυστέρηση, το έργο ήδη θα εκτελείτο.

4. Δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη του κ. νομάρχη και της Ν.Α. Μεσσηνίας για την απαλλοτρίωση, δέχθηκε να χρηματοδοτήσει το έργο σε ποσοστό 50%, δείχνοντας έμπρακτα τόσο το προσωπικό ενδιαφέρον του, όσο και της Ν.Α. Μεσσηνίας για το Τ.Δ. Βάλτας, δηλώνω δε κατηγορηματικά ότι δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για την καθυστέρηση του έργου και είναι παντελώς άδικο να του αποδίδονται ευθύνες. Οφείλουμε στον κ. νομάρχη μόνο ευχαριστήρια και όχι κατηγορίες.
5. Η φάση των απαλλοτριώσεων συνεχίζεται ομαλά, σύντομα θα ολοκληρωθεί και (εάν ο ανάδοχος εργολάβος εμμείνει τελικά στην παραίτησή του), το έργο άμεσα θα επαναδημοπρατηθεί.

Ο δήμαρχος Γαργαλιάνων
Σταύρος Π. Καλοφωλιάς


Από το Βάλτα Τριφυλίας

Συμβουλές για οικονομία στη βενζίνη

Σύμφωνα με την ΕΛΠΑ, στην προσπάθεια τόσο για οικονομία στα καύσιμα όσο και για καθαρότερο περιβάλλον συμβάλλουν τα εξής:

- Σωστή πίεση ελαστικών.
Οι πιέσεις που συνιστά ο κατασκευαστής κάθε οχήματος πρέπει να τηρούνται απόλυτα τόσο για τη σωστή κύλιση του οχήματος και την οδική συμπεριφορά του αλλά και για την οικονομία καυσίμου που μπορεί να φτάσει μέχρι και 3,5%.

- Περιορισμός βάρους:...........

Βγάλτε κάθε περιττό βάρος από το χώρο αποσκευών. Υπολογίζεται ότι στα μεγαλύτερα οχήματα, αύξηση του φορτίου κατά 50 κιλά, αυξάνει την κατανάλωση κατά 2%.

- Εκμετάλλευση της «δύναμης» του κινητήρα. Η λειτουργία του κινητήρα πρέπει να γίνεται στην πιο αποδοτική περιοχή στροφών λειτουργίας του, δηλ. στις στροφές που αποδίδει καλύτερα, στις διαδρομές και εκτός πόλης.

- «Οικολογική οδήγηση» στην πόλη. Επιβραδύνετε ομαλά και προοδευτικά όταν πλησιάζετε σε κίνηση ή κόκκινο φανάρι, σβήνετε του κινητήρα σε μεγάλης διάρκειας «μποτιλιαρίσματα», επιταχύνετε αργά, χρησιμοποιείτε τον κινητήρα-φρένο.

- Εξεύρεση εναλλακτικών διαδρομών. Ακόμη και αν η απόσταση που πρέπει να διανύσουμε είναι μεγαλύτερη, προκειμένου να αποφεύγουμε την αυξημένη κίνηση και τις επιπτώσεις της, επιλέγουμε κάποια συγκεκριμένη εναλλακτική διαδρομή.

- Ευγενική, όχι επιθετική και προκλητική οδήγηση

- Άριστη κατάσταση του οχήματος. Με τακτική και προληπτική συντήρηση, ο ρυθμισμένος κινητήρας σημαίνει σωστή καύση με οικονομία καυσίμου μέχρι και 10% αλλά και λιγότερα καυσαέρια.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Οδικής Βοήθειας της ΕΛΠΑ η σωστή μηχανολογική κατάσταση του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με ήρεμη οδήγηση, μπορεί να επιφέρει οικονομία καυσίμου ακόμη και μέχρι και 20%.

Από Ναυτεμπορική

Ανένδοτοι οι μεταφορείς - συνεχίζεται η απεργία

Συνεχίζουν την απεργία οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ, καθώς χωρίς αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε η συνάντησή τους με το γ.γ. Μεταφορών Χ. Τσιόκα.

Ανένδοτος εμφανίστηκε μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, ο οποίος τόνισε πως «η κυβέρνηση δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα».

«Η ευθύνη δεν μας βαραίνει, η ..........

κυβέρνηση μας οδήγησε στην απεργία πηγαίνοντας εν κρυπτώ το νομοσχεδιο στη βουλή και τώρα δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Τζωρτάτος εξήγησε ότι το υπουργείο Μεταφορών ζήτησε λύση της απεργίας προτού ξεκινήσει ο διάλογος, κάτι το οποίο δεν έγινε δεκτό από τους απεργούς.

«Οι συνάδελφοι είναι στο δρόμο και αγωνίζονται, έπρεπε το υπουργείο να μας δώσει αυτά που αξίζουν σε αυτούς τους αγωνιστές», πρόσθεσε.

Την ίδια στιγμή το «όπλο» της πολιτικής επιστράτευσης αναμένεται να προτάξει η κυβέρνηση, μετά και από τη σημερινή αδιαλλαξία των απεργών.

«Υπήρξε αδιέξοδο που εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμηθεί και στη βάση αυτή να δούμε τη δυνατότητα να ξανασυνεχιστεί ο διάλογος, όχι όμως κάτω από το κράτος της παράλυσης της ελληνικής κοινωνίας», τόνισε μετά τη συνάντηση ο κ. Τσιόκας.

«Η κυβέρνηση θα λάβει υπόψη τις θέσεις όλων των παραγωγιγκών δυνάμεων και θα πάρει τις αποφάσεις της», πρόσθεσε σχετικά με το ενδεχόμενο επιστράτευσης, καταλήγοντας: «Δεν θα επιτρέψουμε να παραλύσει η χώρα».

Πάντως, ο εκπρόσωπός ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ χαρακτήρισε μία τέτοια ενδεχόμενη κίνηση ακραία λύση και λάθος, διαμηνύοντας για ακόμα μία φορά πως η απεργία συνεχίζεται.

Εν τω μεταξύ, το 80% ξεπερνά πλέον το ποσοστό των πρατηρίων, που έχουν μείνει χωρίς βενζίνη στη Μακεδονία και τη Θράκη, εξαιτίας της απεργίας διαρκείας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.

Oι απεργοί επιτρέπουν από το πρωί τον ανεφοδιασμό -από τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης- δύο οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, από κάθε εταιρεία υγρών καυσίμων.

Από Ναυτεμπορική

Συνέχιση της απεργίας αποφάσισαν οι βυτιοφορείς

Τη συνέχιση της απεργίας αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων, κλιμακώνοντας έτσι τις κινητοποιήσεις τους, αλλά και την κόντρα τους με την κυβέρνηση, με αφορμή το σχέδιο νόμου που κατατίθεται σύντομα στη Βουλή.

Η Ομοσπονδία των επαγγελματιών απορρίπτει το σχέδιο νόμου, καθώς όπως υποστηρίζεται, απομειώνεται η αξία των περιουσιακών τους στοιχείων.

Στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης των προέδρων των Ενώσεων αποφασίστηκε αργά το απόγευμα της Τρίτης η συνέχιση των κινητοποιήσεων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Οι ελλείψεις σε υγρά καύσιμα είναι .......

πλέον γενικευμένες και ελάχιστα πρατήρια, τόσο στην Αττική, όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα διαθέτουν βενζίνη, καθώς τα περίπου 300 ΙΧ βυτιοφόρα, έναντι των 1.500 ΔΧ που απεργούν, δεν επαρκούν για την τροφοδοσία της αγοράς.

Ήδη, τα περισσότερα από τα 1.300 πρατήρια της Αττικής έχουν ξεμείνει από αμόλυβδη.

Στη Θεσσαλονίκη 7 στα 10 έχουν κλείσει ενώ αρκετοί νομοί της βόρειας Ελλάδας έχουν «στεγνώσει».

Βενζίνη υπάρχει μόνο σε νησιά όπου η τροφοδοσία γίνεται με πλοία των εταιρειών.

Παράλληλα δεν λείπουν τα κρούσματα κερδοσκοπίας.

Στο σύνολο της αγοράς η τιμής της απλής κινήθηκε πάνω από το 1,50 ευρώ και της σούπερ ακόμη πιο πάνω από τα 1,70 ευρώ.

Πληροφορίες περί συνάντησης εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών δεν επιβεβαιώθηκαν. Ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας έχει καλέσει τους απεργούς να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στο κοινωνικό σύνολο.

Ο Γιώργος Παπανδρέου, από τη Βουλγαρία όπου βρίσκεται, υποστήριξε, σύμφωνα με πληροφορίες, ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να υποχωρήσει αλλά έδωσε εντολή να εξαντληθεί ο διάλογος.

Στο μεταξύ, τα περισσότερα από τα 1.300 πρατήρια της Αττικής έχουν ήδη ξεμείνει από αμόλυβδη. Τα κρούσματα κερδοσκοπίας, μάλιστα, δεν έλειψαν, ενώ στο σύνολο της αγοράς η τιμής της απλής κινήθηκε πάνω από το 1,50 ευρώ και της σούπερ ακόμη πιο πάνω από τα 1,70 ευρώ.

Θεσσαλονίκη: Παρέμβαση εισαγγελέα για την ελεύθερη κίνηση βυτιοφόρων ΙΧ

Εν τω μεταξύ, εντολή για σχηματισμό δικογραφιών σε βάρος ατόμων που παρεμποδίζουν τη διέλευση φορτηγών και βυτιοφόρων ιδιωτών και εταιρειών καυσίμων από και προς τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης, έδωσε το μεσημέρι στις αστυνομικές αρχές ο Εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης, Ευάγγελος Μαδεμλής.

Αντιδρώντας στην απελευθέρωση της αγοράς μεταφορών, οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, που έχουν κατέλθει σε απεργία διαρκείας, δημιουργούν προσκόμματα στην ελεύθερη διέλευση και ανεφοδιασμό των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης από και προς τα διυλιστήρια.

Πάντως, ο πρόεδρος του σωματείου των απεργών, Γιάννης Γιαβρίδης, αρνήθηκε νωρίτερα ότι γίνεται αποκλεισμός των εγκαταστάσεων φόρτωσης. Μεμονωμένες φορτώσεις βυτιοφόρων και φορτηγών ιδιωτικής χρήσης, με μικρές ποσότητες καυσίμων και LPG (υγροποιημένο αέριο), επετράπησαν χθες.

Ανακοίνωση του Αγροτικού Συλλόγου Γαργαλιάνων

Λάβαμε μια ανακοίνωση απο τον Αγροτικό Σύλλογο Γαργαλιάνων στην οποία όπως αναφέρουν
ότι διοργανώνουν μια ενημερωτική ημερίδα για τα αναπτυξιακά προγράμματα στον αγροτικό χώρο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Αγροτικού Συλλόγου αναφέρει:

Ο Αγροτικός σύλλογος Γαργαλιάνων καλεί .......

τους αγρότες του νομού Μεσσηνίας στην ενημερωτική ημερίδα που διοργανώνει για τα αναπτυξιακά προγράμματα στον αγροτικό χώρο.

ΕΣΠΑ – Αναπτυξιακός. (αγροτουρισμός – θερμοκήπια – σχέδια βελτίωσης) ομιλητής κ Ξηροβάσιλας Παναγιώτης και συνεργάτες.

Φωτοβολταικά συστήματα. Ομιλητής κ Μπάρκα Στέλλα

Δημοτική Βιβλιοθήκη Γαργαλιάνων Πέμπτη 29-07-10 και ώρα 21.00

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 28ης Ιουλίου 2010

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.