Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Ψηφίστηκε η τροπολογία για τους μεταφορείς

Υπερψηφίστηκε στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής η τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης, με την οποία, όσοι μεταφορείς αρνούνται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από επίταξή τους, τιμωρούνται με φυλάκιση, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον υπουργό Μεταφορών να αφαιρεί την άδεια άσκησης επαγγέλματος.

Πιο αναλυτικά, προβλέπεται πως τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών όποιος, ενώ τελεί υπό καθεστώς επίταξης προσωπικών υπηρεσιών, ή είναι ιδιοκτήτης, ή νομέας, ή χρήστης πράγματος που έχει επιταχθεί, αρνείται να συμμορφωθεί, ή παραλείπει να εκτελέσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την επίταξη. Σε περίπτωση που η άρνηση συμμόρφωσης .......

γίνεται κατ’ εξακολούθηση, ο υπαίτιος τιμωρείται με ποινή κάθειρξης.

Άρνηση συμμόρφωσης συνιστά η μη εκτέλεση συγκεκριμένης εντολής του αρμόδιου δημόσιου οργάνου, η μη εκτέλεση μεταφορικού ή άλλου έργου, κατά το συνήθη τρόπο λειτουργίας της οικονομίας, η εγκατάλειψη του επιταγμένου πράγματος ή η χρησιμοποίησή του για την παρακώλυση των συγκοινωνιών, ή για την πρόκληση κοινής ανάγκης.

(Η άρνηση συμμόρφωσης διαπιστώνεται αυτεπαγγέλτως από τον εισαγγελέα ή μετά από αναφορά του αρμόδιου υπουργού, ή όποιου έχει έννομο συμφέρον).

Εφόσον συντρέχουν τα προαναφερόμενα πραγματικά περιστατικά, με απόφαση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να αφαιρεθεί η άδεια άσκησης επαγγέλματος ή η άδεια δημόσιας χρήσης του πράγματος.

Ακόμη, σε περίπτωση έκτακτης, επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης, με απόφαση του αρμόδιου υπουργού μπορεί να ανατίθεται η άσκηση δημόσιας ή κοινωφελούς υπηρεσίας, ή δραστηριότητας δημόσιας χρήσης σε οχήματα μηχανήματα ή άλλα μέσα ιδιωτικής χρήσης.

Πυρ ομαδόν από την αντιπολίτευση

Την τροπολογία καταψήφισαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης, καταγγέλλοντας τόσο τη διαδικασία εισαγωγής της με την διαδικασία του κατεπείγοντος, μαζί με το νομοσχέδιο για την περαίωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων, όσο και την ουσία της. Μάλιστα, ο ΣΥΡΙΖΑ αποχώρησε πριν την ψηφοφορία. Έντονες επιφυλάξεις, εξέφρασε και η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τόνια Αντωνίου, καλώντας την κυβέρνηση να λύσει το πρόβλημα με διάλογο.

Διευκρινίζοντας το σκεπτικό της κυβέρνησης, ο υπουργός Δικαιοσύνης, Χάρης Καστανίδης, ανέφερε πως, «παρά τον έντονο διάλογο και παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση υπήρξε εξαιρετικά προσεκτική και δεν σκέφτηκε ποινικές όψεις από τις συνέπειες της επίταξης, οι ιδιοκτήτες των φορτηγών δημοσίας χρήσεως, εξακολουθούν να μην παρέχουν τις υπηρεσίες τους, κρατούν εν αχρησία τα επιταγμένα μέσα και οχήματα, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην τροφοδοσία της αγοράς, σύμφωνα με τους παράγοντες της αγοράς». Η τροπολογία, υπήρξε αναγκαία, καθώς «αν ενεργοποιήσουμε τις πεπαλαιωμένες διατάξεις που ισχύουν από την περίοδο της δικτατορίας, θα υπάρξει ένα εμπόδιο γραφειοκρατικών διαδικασιών και για μερικές εβδομάδες ακόμη, δεν θα υπάρχει ποινική ευθύνη, την ώρα που παραβιάζονται υποχρεώσεις που συνδέονται με την επίταξη» πρόσθεσε.

«Κάθετα αντίθετη» δήλωσε η Νέα Δημοκρατία δια του εισηγητή της Θ. Καράογλου, ο οποίος έκανε λόγο για «απαράδεκτη τροπολογία»: «Οι αυτοκινητιστές δεν είναι αλήτες ή περιθωριακοί, αλλά απελπισμένοι άνθρωποι που ψάχνουν να βρουν το δίκιο τους. Με την κοινωνική έκρηξη που επιδιώκει η κυβέρνηση, δεν θα πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πρέπει να πρυτανεύσει η λογική και να γίνει διάλογος...» υποστήριξε ο βουλευτής.

«Σήμερα νοιώθω ντροπή» παρατήρησε ο και κ. Γ. Τραγάκης (ΝΔ). «Λέτε με τιμή, ότι μία τροπολογία που δημεύει τις περιουσίες των ανθρώπων και τους οδηγεί στη φυλακή, κατατίθεται 24 ώρες πριν την ένταξή της στο νομοσχέδιο;».

Ανάλογη ήταν η αντίδραση και του εκπρόσωπου του ΛΑΟΣ Κωστή Αϊβαλιώτη: «Πάμε σε καταστάσεις, όπου όποιος διαμαρτύρεται θα φυλακίζεται. Να αποσύρετε την τροπολογία, που είναι απαράδεκτη, τόσο επί της ουσίας όσο και στη διαδικασία εισαγωγής της σε άσχετο νομοσχέδιο».

Και ο κ. Άγγελος Τζέκης από το ΚΚΕ υποστήριξε πως «με την παρούσα τροπολογία, η κυβέρνηση προχωρά σε αντιδημοκρατικές, επικίνδυνες ατραπούς». «Πρόκειται για επιχείρηση κλιμάκωσης που προσπαθεί να τρομοκρατήσει το λαό, όπως έγινε με τους ναυτεργάτες» συμπλήρωσε.

«Πρόβα τζενεράλε για γενικευμένη εφαρμογή» διέκρινε στην τροπολογία ο Δ. Παπαδημούλης (ΣΥΡΙΖΑ), ο οποίος επέκρινε και τον υπουργό προσωπικά: «Σας άκουσα έκπληκτος να κατακρίνατε τις διατάξεις της δικτατορίας ως γραφειοκρατικές. Διεκδικείτε λιγότερη γραφειοκρατία στις ρυθμίσεις της δικτατορίας;»

Εντονότατες επιφυλάξεις εξέφρασε και η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Τόνια Αντωνίου, εκτιμώντας πως η τροπολογία «μόνο λάδι στη φωτιά θα ρίξει και δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα». Και, απέναντι στις αναφορές του υφυπουργού Οικονομικών, Δ. Κουσελά, πως η κυβέρνηση δεν μπορεί να αγοράσει την άδεια των αυτοκινητιστών όπως εκείνοι ζητούν, παρά μονάχα ποσοστά από 38% μέχρι 58%, η βουλευτής κάλεσε την κυβέρνηση να αναλογιστεί, «πόσο ήταν το κόστος από την ρύθμιση που ζητούν οι αυτοκινητιστές και πόσα χάνει η ελληνική οικονομία κάθε μέρα».

Παίρνοντας και πάλι το λόγο, ο κ. Καστανίδης υπεραμύνθηκε των ενεργειών της κυβέρνησης:

«Το δημοκρατικό όριο έχει εξαντληθεί στη συνεννόηση. Η κυβέρνηση ψήφισε ένα νομοσχέδιο, φρόντισε όσο μπορούσε να εξετάσει πτυχές των αιτημάτων, πιθανότατα δεν ικανοποίησε τους αυτοκινητιστές, έφτασε στα όριά της, κι οι αυτοκινητιστές θέλουν και άλλα. Κάποια στιγμή, πρέπει κάποιος να πάρει μια τελική απόφαση» ανέφερε ο κος Καστανίδης. Εξάλλου, «στεναχωριέμαι πάρα πολύ, που στην Μαλακάσα μπορεί να αποδειχθεί πυροβολισμός και που στη Μάνδρα και στην Καβάλα, αυτοκινητιστές προκάλεσαν σωματικές βλάβες σε συναδέλφους τους. Δεν απηχούν την άποψη της πλειοψηφίας, αλλά έστω και κατ’ εξαίρεση, έχουν προκαλέσει καθεστώς φοβίας…».

Από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Νέοι κανόνες και χρεώσεις στα SMS

Με στόχο τον περιορισμό των υπερβολικών χρεώσεων και την προστασία των ανηλίκων, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων τροποποιεί τον κώδικα δεοντολογίας για τις «υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης», στις οποίες περιλαμβάνονται οι διαγωνισμοί μέσω κινητού τηλεφώνου και οι υπηρεσίες ringtοnes, logos, βίντεο και παιχνιδιών.

«Η τροποποίηση έλαβε υπόψη τις πολλές καταγγελίες καταναλωτών που κατατέθηκαν στην ΕΕΤΤ κατά το τελευταίο εξάμηνο και επιβάλλει ειδικές υποχρεώσεις στους παρόχους ΥΠΠ» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα: .........

Περιορισμός υπερβολικών χρεώσεων

* Ο κώδικας θέτει πλέον «οροφή» στις χρεώσεις. Το μηνιαίο κόστος μιας συγκεκριμένης ΥΠΠ με συνδρομή για τον καταναλωτή δεν μπορεί να ξεπερνά τα 20 ευρώ.
* Σε περίπτωση που με την εγγραφή του καταναλωτή σε μία νέα ΥΠΠ με συνδρομή, η συνολική μηνιαία αξία των συνδρομών του στον Πάροχο ΥΠΠ πρόκειται να υπερβεί τα 20 ευρώ, θα αποστέλλεται ατελές ενημερωτικό μήνυμα και θα ζητείται η ρητή συγκατάθεσή του.
* Στην περίπτωση που ο πάροχος PSMS αποστέλλει ανεπιτυχώς επί 15 ημέρες σύντομα μηνύματα σε έναν εγγεγραμμένο καταναλωτή, ή δεν λαμβάνει σύντομα μηνύματα από έναν καταναλωτή για διάστημα 15 ημερών, ενώ η ΥΠΠ προβλέπει την αποστολή σύντομων μηνυμάτων από τον καταναλωτή, τότε ο πάροχος οφείλει να τον διαγράψει από τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Προστασία ανηλίκων

* Ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει από τον πάροχο του δικτύου στο οποίο είναι συνδρομητής τη φραγή της πρόσβασής του σε όλες τις ΥΠΠ ή σε συγκεκριμένες αριθμοδοτικές σειρές και ο πάροχος υποχρεούται να ικανοποιήσει το αίτημα. Με αυτό τον τρόπο οι γονείς μπορούν να θέσουν φραγή στις ΥΠΠ των κινητών των παιδιών τους που λόγω απειρίας και άγνοιας είναι τα κύρια θύματα τέτοιων υπηρεσιών. Φυσικά η προστασία δεν περιορίζεται μόνον στους ανηλίκους. Επεκτείνεται και σε όσους δεν επιθυμούν να λαμβάνουν ΥΠΠ.

Ορθή ενημέρωση των χρηστών

* Ο καταναλωτής πρέπει ενημερώνεται σαφώς κατά την υπογραφή της σύμβασης με τον πάροχο του δικτύου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, για τη δυνατότητα χρέωσής του μέσω του λογαριασμού του για χρήση υπηρεσιών τρίτων, καθώς επίσης και για τη δυνατότητα χρέωσής του μέσω της λήψης σύντομων μηνυμάτων, όπου αυτό ισχύει.

* Στην περίπτωση που ο καταναλωτής λαμβάνει PSMS, στην τερματική συσκευή του θα πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά ο σύντομος κωδικός του αποστολέα.

* Η ιστοσελίδα, μέσω της οποίας πραγματοποιείται η εγγραφή του χρήστη σε υπηρεσία με συνδρομή, πρέπει να περιέχει τη δυνατότητα επιλογής (κενό tick box), δίπλα στην οποία θα αναγράφεται «Έχω λάβει γνώση των όρων χρήσης και αποδέχομαι να ενεργοποιήσω τη συνδρομητική υπηρεσία <όνομα υπηρεσίας> <χρέωση ανά μονάδα χρόνου>» και την οποία υποχρεωτικά ο Τελικός Χρήστης θα πρέπει να επιλέγει πριν του επιτραπεί να προχωρήσει στην εγγραφή.

* Ο καταναλωτής πρέπει να έχει πρόσβαση σε πίνακα που περιέχει όλες τις ΥΠΠ του παρόχου με πληροφορίες χρέωσης, καθώς και στα στοιχεία επικοινωνίας του Παρόχου ΥΠΠ, μέσω του διαδικτυακού του τόπου και με τρόπο ώστε να φτάνει στην πληροφορία αυτή από την αρχική ιστοσελίδα εύκολα και άμεσα.

* Στο αρχικό ηχογραφημένο μήνυμα κατά την έναρξη της κλήσης προς ΥΠΠ ηχητικής πληροφόρησης, παρέχεται, πέραν της περιγραφής της χρέωσης, και πληροφορία για το βήμα χρέωσης.

ΠΟΕ-ΟΤΑ: 24ωρη απεργία στις 7 Οκτωβρίου

Σε 24ωρη προειδοποιητική απεργία προχωρά στις 7 Οκτωβρίου η ΠΟΕ-ΟΤΑ και προαναγγέλλει κλιμάκωση των κινητοποιήσεών της.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μετά τη χθεσινή παράσταση διαμαρτυρίας, η συνδικαλιστική ηγεσία των εργαζομένων στους δήμους απαντά με εξώδικο στην κυβέρνηση που «δεν δέχεται να ακούσει τα αιτήματά τους» και που «έχει ως μοναδικό στόχο τις νέες περικοπές των αποδοχών τους και των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων».

Τα αιτήματα της ΠΟΕ–ΟΤΑ είναι: ..........

1. Υπογραφή ΣΣΕ για το προσωπικό Ιδιωτικού Δικαίου των ΟΤΑ.

2. Ενιαίο πλαίσιο αμοιβών και όρων απασχόλησης των εργαζομένων στις Επιχειρήσεις των ΟΤΑ.

3. Υπεράσπιση του εισοδήματός μας και των συνταξιοδοτικών - ασφαλιστικών δικαιωμάτων μας.

4. Νέο ενιαίο δίκαιο μισθολόγιο. Αναπλήρωση των απωλειών στο εισόδημά μας.

5. Προσλήψεις Μόνιμου Προσωπικού. Τακτοποίηση του προσωπικού με συμβάσεις Ορισμένου Χρόνου ή Έργου που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

6. Υπεράσπιση του Δημόσιου και Κοινωνικού Χαρακτήρα των υπηρεσιών των ΟΤΑ, αποτροπή κάθε προσπάθειας ιδιωτικοποίησης ιδιαίτερα στο τομέα Διαχείρισης των Στερεών Αποβλήτων όπου τα ιδιωτικά συμφέροντα οργανώνονται και πιέζουν.

7. Επίλυση χρόνιων κλαδικών - θεσμικών αιτημάτων.

8. Κατοχύρωση και διεύρυνση των δικαιωμάτων μας στο εφάπαξ, στην επικουρική σύνταξη και στην υγειονομική περίθαλψη.

Εν τω μεταξύ, με εγκύκλιό του, το υπουργείο Εσωτερικών, επισημαίνει ότι δεν έχει προβλεφθεί εκ νέου παράταση της προθεσμίας που αφορά την προσαρμογή, συγχώνευση κλπ, των υφιστάμενων δημοτικών και κοινοτικών επιχειρήσεων του π.δ. 410/1995 στις διατάξεις του ΚΔΚ και ισχύει η καταληκτική ημερομηνία που έχει δοθεί μέχρι τις 31/12/2010.

Υπενθυμίζει ακόμα ότι «στις διατάξεις του νόμου για τη «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - πρόγραμμα Καλλικράτης», δεν έχει προβλεφθεί εκ νέου παράταση της εν λόγω προθεσμίας προσαρμογής, δεδομένου ότι με τη θέσπιση διαδοχικών παρατάσεων, από το 2007 έως το τέλος του 2010, έχει διαμορφωθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα για τους ΟΤΑ α΄ βαθμού, προκειμένου να σχεδιάσουν και να αναμορφώσουν την επιχειρηματική τους δράση».

Τέλος, ζητά από τις Περιφέρειες να ενημερώσουν άμεσα τους ΟΤΑ, επισημαίνοντάς τους ότι οφείλουν να έχουν ολοκληρώσει, έως το τέλος του 2010, όλες τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του ΚΔΚ διαδικασίες μετατροπής και προσαρμογής των υφιστάμενων επιχειρήσεών τους, καθώς από 1.1.2011 τίθενται σε ισχύ οι σχετικές με τις επιχειρήσεις των δήμων διατάξεις του ν. 3852/2010.

Nαυτεμπορική

Κατατέθηκε στην βουλή η τροπολογία για τους μεταφορείς.

Κατατέθηκε στη Βουλή (στο νομοσχέδιο για την περαίωση) η τροπολογία με την οποία λαμβάνονται μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των μεταφορέων και καθορίζονται κυρώσεις.

Συγκεκριμένα προβλέπεται πως τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών όποιος, ενώ τελεί υπό καθεστώς επίταξης προσωπικών υπηρεσιών, ή είναι ιδιοκτήτης, ή νομέας, ή χρήστης πράγματος που έχει επιταχθεί, αρνείται να συμμορφωθεί, ή παραλείπει να εκτελέσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την επίταξη.
Σε περίπτωση που η άρνηση συμμόρφωσης ........

γίνεται κατ’ εξακολούθηση, ο υπαίτιος τιμωρείται με ποινή κάθειρξης.

Άρνηση συμμόρφωσης συνιστά η μη εκτέλεση συγκεκριμένης εντολής του αρμόδιου δημόσιου οργάνου, η μη εκτέλεση μεταφορικού ή άλλου έργου, κατά το συνήθη τρόπο λειτουργίας της οικονομίας, η εγκατάλειψη του επιταγμένου πράγματος ή η χρησιμοποίησή του για την παρακώλυση των συγκοινωνιών, ή για την πρόκληση κοινής ανάγκης.

(Η άρνηση συμμόρφωσης διαπιστώνεται αυτεπαγγέλτως από τον εισαγγελέα ή μετά από αναφορά του αρμόδιου υπουργού, ή όποιου έχει έννομο συμφέρον).

Εφόσον συντρέχουν τα προαναφερόμενα πραγματικά περιστατικά, με απόφαση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να αφαιρεθεί η άδεια άσκησης επαγγέλματος ή η άδεια δημόσιας χρήσης του πράγματος.

Ακόμη, σε περίπτωση έκτακτης, επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης, με απόφαση του αρμόδιου υπουργού μπορεί να ανατίθεται η άσκηση δημόσιας ή κοινωφελούς υπηρεσίας, ή δραστηριότητας δημόσιας χρήσης σε οχήματα μηχανήματα ή άλλα μέσα ιδιωτικής χρήσης.

Όπως αναφέρει η αιτιολογική έκθεση της προτεινόμενης ρύθμισης, με αυτή αντιμετωπίζονται οξύτατα κοινωνικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την άρνηση συγκεκριμένων επαγγελματικών ομάδων που έχουν τεθεί υπό καθεστώς επίταξης προσωπικών υπηρεσιών ή είναι ιδιοκτήτες επιταγμένων πραγμάτων να σεβαστούν το Σύνταγμα, αλλά και τις ίδιες τις βασικές λειτουργίες της έννομης τάξης και της κοινωνίας.

«Τέτοιου είδους συμπεριφορές επιβάλλεται να αντιμετωπιστούν από την Δικαιοσύνη στο πεδίο του ποινικού δικαίου», τονίζεται κι ακόμη αναφέρεται, ως αναγκαία διοικητική κύρωση, η δυνατότητα που δίδεται για αφαίρεση αδειών άσκησης επαγγέλματος ή δημόσιας χρήσης πράγματος «καθώς οι συγκεκριμένες άδειες έχουν χορηγηθεί για την κάλυψη σοβαρών δημόσιων και κοινωνικών αναγκών, δηλαδή για την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος».

Η τροπολογία αναμένεται να ψηφιστεί την Πέμπτη από τη Βουλή.

Προηγήθηκε σύσκεψη υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλο με τη συμμετοχή των υπουργών κ.κ. Ραγκούση, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλου, Παπουτσή, Χρυσοχοϊδη, Ρέππα και Καστανίδη.

Γ. Πεταλωτής: Η πολιτεία δεν μπορεί να είναι ανοχύρωτη

«Η πολιτεία δεν μπορεί να είναι ανοχύρωτη», διαμήνυσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής, τονίζοντας ότι η τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή εμπλουτίζει το νομικό οπλοστάσιο της κυβέρνησης «για όσους δημιουργούν προβλήματα και παρεμποδίζουν την κυκλοφορία αγαθών».

«Κλείνουμε το θέμα με τον καλύτερο και με οριστικό τρόπο», σχολίασε ο κ. Πεταλωτής και κάλεσε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να καταδικάσουν άμεσα «τη λειτουργία αυτής της πολύ μικρής μερίδας ιδιοκτητών, που εμποδίζουν τους συναδέλφους τους να δουλέψουν».

Όπως υποστήριξε, αυτό θα πρέπει να κάνουν «τόσο η ΝΔ που ψήφισε αυτό το νόμο και μια εβδομάδα αργότερα ζητάει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο για να τα έχει καλά με όλους, όσο και ορισμένα κόμματα της αριστεράς, που η θέση τους ταυτίζεται με συντεχνιακά οργανωμένα συμφέροντα, που εμποδίζουν τη ροή των αγαθών προς τους πολίτες».

Επανέλαβε δε ότι η κυβέρνηση λειτουργεί με ψυχραιμία, αποφασιστικότητα και ισορροπία και σημείωσε ότι έχει αποδείξει ότι δεν λογαριάζει το πολιτικό κόστος, όταν πρόκειται για το δημόσιο συμφέρον. «Δεν μπορεί αυτή η κυβέρνηση να κατηγορηθεί για απλή παρακολούθηση. Αυτά τα έκανε η ΝΔ», είπε ο κ. Πεταλωτής.

Εκτίμησε μάλιστα ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ιδιοκτητών φορτηγών έχουν αντιληφθεί τι γίνεται και θέλουν να δουλέψουν, αλλά εμποδίζονται με ξυλοδαρμούς, ακόμα και με πυροβολισμούς.

Ανέφερε ακόμη ότι ήδη από χθες, μετά από συνεννόηση με τον υπουργό Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδη, ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ιω. Τέντες έχει δώσει την εντολή στους εισαγγελείς να σχηματιστούν δικογραφίες, όπου αποδεικνύεται ότι ασκείται βία σε ανθρώπους που θέλουν να δουλέψουν.

Οι μεταφορείς, πρόσθεσε, έχουν δικαίωμα να κάνουν κινητοποιήσεις, διευκρίνισε πάντως ότι όταν είναι σε επίταξη πρέπει να δουλεύουν με βάση αυτή, ενώ πρόσθεσε ότι «δίνεται μια εικόνα υπερβολής, σε επίπεδο εικόνας, για άδεια ράφια, ότι γίνονται επεισόδια, ενώ αυτά είναι μεμονωμένα και αντιμετωπίζονται ήδη».

Επιστρέφουν στη δουλειά οι Διαμεταφορικές

Την ίδια ώρα οι Διαμεταφορικές Επιχειρήσεις κοινοποίησαν, με επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσής τους προς την Κεντρική Συντονιστική Επιτροπή των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών του Κλάδου Φορτηγών Αυτοκινήτων Δ.Χ., την ομόφωνη απόφασή τους για έναρξη των μεταφορικών δραστηριοτήτων τους από την Πέμπτη 29/9.

Στην επιστολή τους οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις αναφέρουν πως τήρησαν τη συμφωνία τους για αναμονή μέχρι και την Τρίτη, μέρα της Γενικής Συνέλευσης των μεταφορέων, και μετά την απόφαση για συνέχιση των κινητοποιήσεων επισημαίνουν ότι η υπομονή όλων έχει εξαντληθεί και το οικονομικό πρόβλημα στις επιχειρήσεις έχει πλέον σε μεγάλο βαθμό ενταθεί. Γι αυτό δηλώνουν αποφασισμένοι να γυρίσουν στις δουλειές τους προκειμένου να τροφοδοτήσουν ομαλά την αγορά.

«Η συνέχιση των κινητοποιήσεών σας, με τη μορφή που μέχρι σήμερα τις πραγματοποιείτε, σας έχει πλέον θέσει απέναντι στην ελληνική κοινωνία και μαζί με σας και μας», υπογραμμίζεται στην επιστολή και εκφράζεται η ελπίδα οι μεταφορείς να επανεξετάσουν ψύχραιμα και λογικά την συνολική κατάσταση και να τηρήσουν την υπόσχεση που έδωσαν ότι δηλαδή θα σεβαστούν το δικαίωμα της εργασίας όποιων από τους ιδιοκτήτες φορτηγών το επιθυμούν.

Σε υποχρεωτική άδεια εργαζόμενοι στη Β.Ελλάδα

Εν τω μεταξύ επιστολή στον Πρωθυπουργό απέστειλε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) υπογραμμίζοντας την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι επιχειρήσεις - μέλη του λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης από την εργασία τους.

Μεταξύ άλλων, στην επιστολή του ο ΣΒΒΕ αναφέρει πως πολλές επιχειρήσεις έχουν προχωρήσει εδώ και μέρες, στην παροχή υποχρεωτικής άδειας στο σύνολο του προσωπικού τους, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση, διότι δεν έχουν πλέον πρώτες ύλες, ώστε να υλοποιήσουν τις παραγγελίες τους.

Μάλιστα, ο Σύνδεσμος ισχυρίζεται ότι σε περίπτωση που δε βρεθεί η «χρυσή τομή», τότε «η κυβέρνηση θα φέρει ακέραια την ευθύνη για την εκτόξευση στα ύψη της ανεργίας στην περιφέρεια, η οποία είναι βέβαιο ότι θα έχει απρόβλεπτες κοινωνικές συνέπειες».

Προσφυγές στη Δικαιοσύνη

Εκπρόσωποι του επιχειρηματικού και εμπορικού κλάδου δηλώνουν πλέον ότι θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνηκατά των μεταφορέων. «Θα προσφύγουμε δικαστικά κατά των μεταφορέων αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση», δήλωσε ο πρόεδρος της Ενωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, Γιώργος Κασσιμάτης. «Υπάρχει νόμος και πρέπει να εφαρμοστεί», σημείωσε, από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, και κάλεσε τα συντεταγμένα όργανα της πολιτείας να εφαρμόσουν τους νόμους.

«Παραιτούμαι από κάθε άλλη προσπάθεια μεσολάβησης και διαπραγμάτευσης με τους μεταφορείς», επανέλαβε με χθεσινή επιστολή του ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης.

Παρέμβαση εισαγγελέα

Ήδη το πρωτοφανές περιστατικό με τους πυροβολισμούς κατά φορτηγών που κινούνταν στην Εθνική Οδό στο ύψος της Μαλακάσας, προκάλεσε την παρέμβαση της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Ελένης Ράικου. Η κ. Ράικου έδωσε εντολή στην ΕΛ.ΑΣ. να σχηματιστεί δικογραφία και να ασκηθεί ποινική δίωξη κατ' αγνώστων για απόπειρα ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως, σε βαθμό κακουργήματος. Ταυτόχρονα, ζήτησε από την αστυνομία να γίνουν πιο εντατικοί έλεγχοι για τη σύλληψη των δραστών.

Τα φορτηγά κινούνταν σε κομβόι συνολικά είκοσι οχημάτων με κατεύθυνση προς Αθήνα, όταν δέχθηκαν επίθεση από αγνώστους παρότι συνοδεύονταν από περιπολικά.

Όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η ΓΑΔΑ, μετά την έρευνα που έγινε στα φορτηγά και στα διάφορα ευρήματα από την εγκληματολογική υπηρεσία διαπιστώθηκε ότι οι φθορές - οπές στα οχήματα προκλήθηκαν από πυροβολισμούς με κυνηγετικό όπλο (μονόβολα φυσίγγια).

Από την Ασφάλεια βορειοανατολικής Αττικής συνεχίζεται η έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Ενταση και επεισόδια

Ενταση επικράτησε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι, στο 52ο χλμ. της εθνικής οδού Πατρών - Πύργου, κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης των συλλόγων ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. Πύργου και Αμαλιάδας.

Οι διαδηλωτές προσπάθησαν να αποκλείσουν πεζή την εθνική οδό παρακωλύοντας την κυκλοφορία με αποτέλεσμα να συλληφθούν δύο μεταφορείς 57 και 41 ετών, οι οποίοι θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα Πύργου.

Παράλληλα, στη σύλληψη ενός ακόμη ιδιοκτήτη φορτηγού Δ.Χ. με τις κατηγορίες της παρακώλυσης συγκοινωνιών και αντίστασης κατά της αρχής προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές το μεσημέρι στο 26,7 χλμ. της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου. Ο 35χρονος είχε προσπαθήσει να κλείσει με το όχημά του την εθνική οδό, προκειμένου να εμποδίσει άλλα φορτηγά που πραγματοποιούν κανονικά μεταφορές.

Βουλγαρικό διάβημα διαμαρτυρίας

Εν τω μεταξύ, διάβημα διαμαρτυρίας στην ελληνική πρεσβεία στη Σόφια επέδωσε ο Βούλγαρος υπουργός Μεταφορών καταγγέλλοντας επιθέσεις που δέχθηκαν Βούλγαροι οδηγοί από Ελληνες. Ενα τέτοιο περιστατικό σημειώθηκε στην Καβάλα όπου Βούλγαρος οδηγός ΙΧ φορτηγού δέχθηκε επίθεση από Ελληνες ιδιοκτήτες φορτηγών. Μάλιστα συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Καβάλας 41χρονος Ελληνας ιδιοκτήτης φορτηγού, ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για παρακώλυση συγκοινωνιών, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, απλή σωματική βλάβη και παράνομη βία.

Επεισόδια σημειώθηκαν και σε άλλα σημεία του οδικού δικτύου σε όλη τη χώρα, αποδεικνύοντας ότι η κατάσταση έχει πλέον εκτραχυνθεί και οι αντιδρώντες αυτοκινητιστές δεν ελέγχονται πλέον.

Και σήμερα πάντως, επικράτησε ένταση στην Αθηνών - Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης, όταν περίπου 15 ιδιοκτήτες ΦΔΧ επιχείρησαν να σταματήσουν συναδέλφους τους που εργάζονταν, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα.

ΝΔ: Δυναμίτης στην κοινωνική ειρήνη από την κυβέρνηση

«Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την πολιτική της βάζει δυναμίτη στα θεμέλια της κοινωνικής ειρήνης», σχολίασε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Π. Παναγιωτόπουλος.

«Σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα. Επιδιώκει μετωπική σύγκρουση», συμπλήρωσε και την κάλεσε να αναλάβει τις ευθύνες της. «Τα άκρα δεν αποτελούν λύση. Η προσφυγή στη βία δεν αποτελεί λύση», τόνισε.

Επιπλέον, ο κ. Παναγιωτόπουλος ζήτησε από την κυβέρνηση να «διορθώσει τους λανθασμένους χειρισμούς της,να κάνει, έστω και τώρα, διάλογο και να δώσει τη μεταβατική περίοδο που αιτούνται οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ.

Τέλος, ο εκπρόσωπος της ΝΔ απηύθυνε έκκληση στους επαγγελματίες «να μη δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα με τις κινητοποιήσεις τους στην καθημερινότητα εκατομμυρίων συμπολιτών μας».

«Και, πριν από όλα», συνέχισε,» καλούμε, για μια ακόμη φορά, την Κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της. Να πάψει ο Πρωθυπουργός, με τις επιλογές του, να σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα, γιατί η βία και η μετωπική σύγκρουση πολλαπλασιάζει τα αδιέξοδα και δεν οδηγεί σε λύσεις».

ΚΚΕ: Επιχείρηση καταστολής από την κυβέρνηση

Οξεία ήταν και η αντίδραση του ΚΚΕ για τις αποφάσεις της κυβέρνησης έναντι των μεταφορέων. Το Κομμουνιστικό Κόμμα κάνει λόγο για κυβερνητική επιχείρηση κλιμάκωσης της καταστολής, η οποία -όπως επισημαίνει- ως στόχο δεν έχει μόνο τους ιδιοκτήτες ΦΔΧ, αλλά συνολικά το λαϊκό κίνημα και τους αγώνες κατά του μνημονίου, γι αυτό τονίζει, πρέπει να καταδικαστεί απ' όλο το λαό.

Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους να σταθούν στο πλευρό των μικρών επαγγελματιών μεταφορέων που έχουν μια άδεια και αντιστέκονται στην πολιτική κυβέρνησης - ΕΕ, την οποία στηρίζουν η ΝΔ και το ΛΑΟΣ και που παραδίδει τις μεταφορές στις μεγάλες επιχειρήσεις.

«Για μια ακόμα φορά μαζί με την κυβέρνηση είναι οι βιομήχανοι, οι μεγαλέμποροι, οι κάθε είδους μεγαλοεπιχειρηματίες, τα ΜΜΕ που ελέγχουν. Χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να συκοφαντήσουν και να τρομοκρατήσουν όσους αγωνίζονται κατά των βάρβαρων μέτρων που υπηρετούν την ενίσχυση των μονοπωλίων, να αποπροσανατολίσουν το λαό», σημειώνει το ΚΚΕ και χαρακτηρίζει προκλητικό «να εμφανίζονται οι εκπρόσωποι των μεγαλοεπιχειρηματιών του ΣΕΒ ως εκπρόσωποι της κοινωνίας και να απαιτούν ξερίζωμα των συντεχνιών, όταν αυτοί μαζί με τους εφοπλιστές, τους τραπεζίτες και τους άλλους αποτελούν μια ταξική παρασιτική συντεχνία που εκμεταλλεύεται τους εργαζόμενους και ληστεύει το λαό με τη στήριξη του κράτους».

ΛΑ.Ο.Σ.: Ικανή στην αποσύνθεση η κυβέρνηση

«Το ΠΑΣΟΚ κατόρθωσε το ακατόρθωτο: να στρέψει τη μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης», σχολίασε ο εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ, Κωστής Αϊβαλιώτης για να συμπληρώσει: «Δυστυχώς η κυβέρνηση δεν μπορεί να συνθέσει αλλά είναι ικανή στην αποσύνθεση».

Ναυτεμπορική

Αντίδραση Καραμπάτου στην κατάργηση της Διεύθυνσης Αγροτικής ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας

Επιστολή στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Κώστα Σκανδαλίδη απέστειλε σήμερα ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κος Γιώργος Καραμπάτος.
Ο κος Καραμπάτος στην επιστολή του αντιδρά για το ενδεχόμενο κατάργησης της Διεύθυνσης Αγροτικής Αναπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αυτό αποτελεί σοβαρό πλήγμα για μια περιοχή με δυναμική και πρωτοπόρους παραγωγούς και με έμπειρο και ειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό αναφέροντας μια σειρά απο λόγους για τους οποίους θα πρέπει αυτή η απόφαση να αναιρεθεί.

Χαρακτηριστικά η επιστολή του Κου Καραμπάτου αναφέρει:

Κύριε Υπουργέ,
Σε Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, που παρέδωσε προς διαβούλευση η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Περιφερειών και στην Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας και το οποίο αναρτήθηκε στο διαδίκτυο διαπιστώσαμε τα ακόλουθα:

Στο Οργανισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου (άρθρο 10) αναφέρεται, ότι δημιουργείται Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής στην έδρα της Περιφέρειας (Τρίπολη), η οποία συγκροτείται από οχτώ Διευθύνσεις, εκ των οποίων οι τρεις έχουν έδρα την έδρα της Περιφέρειας και οι υπόλοιπες την έδρα του Νομού.
Έτσι, όμως, η Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας έμμεσα καταργείται και γι’ αυτό δεν περιλαμβάνεται στο οργανόγραμμα του οργανισμού της Περιφέρειας.

Πρόκειται για ένα πλήγμα, σε βάρος μια περιοχής δυναμικής με προοδευτικούς πρωτοπόρους παραγωγούς και με έμπειρο και ειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό. Το κέντρο παραγωγής της περιοχής απέχει από την έδρα του Νομού 90 χλμ. Γεγονός, που καθιστά δύσκολη την εξυπηρέτηση των παραγωγών της περιοχής μετά την κατάργηση της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας.
Στη Δ/νση Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας (έδρα: Κυπαρισσία) υπηρετούν 17 Γεωπόνοι και 9 Διοικητικοί-Οικονομικοί υπάλληλοι (σύνολο: 26).
Στα αντικειμενικά στοιχεία, που συνηγορούν για ή σωστότερα επιβάλλουν τη διατήρηση της συγκεκριμένης υπηρεσιακής μονάδας συγκαταλέγονται τα ακόλουθα:
1.- Η περιοχή της Τριφυλίας είναι ένα από τα μεγαλύτερα παραγωγικά κέντρα της χώρας και το σημαντικότερο κέντρο του Νομού. Την τελευταία καλλιεργητική χρονιά παρήγαγε 25.000 τόνους ελαιόλαδο που αντιπροσωπεύει το 10% της εθνικής μας παραγωγής, σε μία περιοχή που καλλιεργούνται 5 εκατομμύρια ελαιόδεντρα.
2.- Η περιοχή της Τριφυλίας αποτελεί το τρίτο θερμοκηπιακό κέντρο της Ελλάδος με 2.600 στρέμματα θερμοκήπια, τυποποιημένα σύγχρονα και με αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
3.- Το πρώιμο καρπούζι της περιοχής καλλιεργείται σε μια έκταση 8.000 στρ. με μέση παραγωγή 45.000 τόνους και τα παραγόμενα προϊόντα απόλυτα ασφαλή, αρίστης ποιότητας, προωθούνται στο σύνολό τους σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Σημειώνουμε ότι στην περιοχή παράγεται το πιο πρώιμο καρπούζι στην Ευρώπη.
4.- Τα υπαίθρια κηπευτικά καλλιεργούνται σε μια έκταση 8.000 στρ. με μια μέση παραγωγή 40.000 τόνους, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει ο κλάδος της ανθοκομίας στην περιοχή. Η συνολική παραγωγή των κηπευτικών προϊόντων ξεπερνά τους 100.000 τόνους ετησίως.
5.- Η αμπελοκαλλιέργεια στην περιοχή καταλαμβάνει μία έκταση 20.000 στρ. (αμπέλια και σταφίδες) και παράγονται εξαιρετικής και ανώτερης ποιότητας κρασιά. Η εγκατάσταση οινοποιείων και η βράβευση των οινοποιών στις κλαδικές εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού αποδεικνύουν ότι ο κλάδος στην περιοχή βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης.
6.- Η Βιολογική Γεωργία και Ολοκληρωμένη Διαχείριση έχουν προωθηθεί στην περιοχή μας σε σημαντικό ποσοστό και υπάρχει ανάγκη περαιτέρω προώθησής τους. Οι Ομάδες Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Ελιάς έχουν δώσει μια άλλη προοπτική στην ανάπτυξη του κλάδου και επάξια εκπροσωπούν την χώρα μας σε διεθνείς εκθέσεις λαμβάνοντας πολλά βραβεία.
7.- Στο τομέα της διαχείρισης των υδάτινων πόρων και της άρδευσης των καλλιεργειών προωθούνται έργα, όπως το Φιλιατρινό φράγμα, κρατικές γεωτρήσεις και αξιοποιούνται νέες τεχνολογίες για την ορθολογιστική διαχείριση του νερού.
8.- Νέες καλλιέργειες (φυλλώδη λαχανικά, σαλάτες, iceberg, μπρόκολα κ.λπ.) προωθούνται στην περιοχή.
9.- Η κτηνοτροφία στην ορεινή Τριφυλία αποτελεί σημαντική πηγή εισοδήματος και η ίδρυση νέων σύγχρονων ποιμνιοστασίων στην πεδινή ζώνη αναδεικνύει τη δυναμική του κλάδου.
Τα παραπάνω επιτεύγματα πραγματοποιήθηκαν, διότι υπήρχαν στην περιοχή:
α. Νέοι αγρότες προοδευτικοί παραγωγοί ανοιχτοί στις προκλήσεις των καιρών και στα νέα δεδομένα των αγορών, με μεράκι και αγάπη για τον τόπο τους.
β. Τεχνική υποστήριξη από τα στελέχη της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας.
γ. Υλοποίηση Ευρωπαϊκών και Εθνικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών, όσο σε καμία άλλη περιοχή της χώρας.
δ. Η ενημέρωση και πληροφόρηση των παραγωγών σε θέματα τεχνικής καλλιέργειας, προστασίας της παραγωγής, εκσυγχρονισμού των γεωργικών εκμεταλλεύσεων, τυποποίησης, μεταποίησης και εμπορίας ήταν γρήγορη, σύγχρονη, ουσιαστική και αυτό οφείλεται στην ύπαρξη της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας.
ε. Η ύπαρξη δύο σύγχρονων Κέντρων Εκπαίδευσης στην περιοχή (Ο.Γ.Ε.Ε.Κ.Α. Δήμητρα) της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας φανερώνουν τη δυναμική της περιοχής και την ανάγκη τεχνικής στήριξης των αγροτών της περιοχής.
Από το σχέδιο του Π.Δ., προκύπτει ότι σε άλλους Νομούς παραμένουν δύο Διευθύνσεις, ενώ στον Νομό μας καταργείται η μία, κάτι που προκαλεί αγανάκτηση και οργή σε όλους τους κατοίκους της περιοχής και ιδιαίτερα στους παραγωγούς, που παραμένουν ουσιαστικά ακάλυπτοι και αβοήθητοι .
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι υπηρεσίες με έργο, εξειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό και εργαστηριακό εξοπλισμό, αντί να θεωρούνται πρότυπα και να αναδεικνύονται, καταργούνται…...
Ζητούμε το προωθούμενο Π.Δ. να τροποποιηθεί ΑΜΕΣΑ και να συμπεριληφθεί και πάλι στο Οργανόγραμμα της Περιφέρειας Πελοποννήσου η Δ/νση Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Τριφυλίας.

Με εκτίμηση,

Γιώργος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΣ ΜΠΟΥΖΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΤΙΝΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΥ

Διάβασα σε μία πρόταση συναδέλφου της μείζονος μειοψηφίας του Νομαρχιακού μας Συμβουλίου προς τον Νομάρχη Μεσσηνίας και υποψήφιο Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ.Δημήτρη Δράκο και τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου κ.Παναγιωτόπουλο, ότι οφείλουν να παραιτηθούν των αξιωμάτων τους, διότι τάχα εξυπηρετούν λόγω της θέσεώς τους τα εκλογικά τους συμφέροντα και αναρωτιέμαι, τόση πρεμούρα πιά?
Τότε θα έπρεπε αυτό να ισχύει παντού αγαπητή συνάδελφε!!

Δηλαδή πριν από τις εκλογές είτε για την αυτοδιοίκηση, είτε για την Κυβέρνηση της Χώρας, ο τόπος να μην κυβερνάται, διότι κάποιοι βιάζονται να απομακρύνουν τους ήδη διοικούντες.
Αυτό αγαπητή συνάδελφε στη δημοκρατία το ορίζει μόνο ο λαός και όχι η αχαλίνωτη και βεβιασμένη επιθυμία ορισμένων να βρεθούν στις πόρτες της εκάστοτε εξουσίας.
Όταν δε, έχουν δείξει μία υπερβολή και ..........

συμπεριφορές ,κατά τη διάρκεια της άσκησης των καθηκόντων που τους έταξαν μέχρι σήμερα οι πολίτες ,τότε τα πράγματα οδηγούνται σε επικίνδυνο δρόμο.

Συγκρατηθείτε λοιπόν και να ξέρετε πως την εναγώνια προσπάθειά σας για την επιτυχία που οδηγεί σε εντάσεις και σε έλλειμα πολιτικού πολιτισμού ,την απορρίπτουν οι πολίτες αυτού του τόπου!!!!

Αντωνία Μπούζα
Νομαρχιακή Σύμβουλος
Πρόεδρος Ν.Ε.Τ.Π.

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 29ης Σεπτεμβρίου 2010

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.