Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Β' Τοπική 1ος Όμιλος. Αποτελέσματα 15ης Αγωνιστικής



Η βαθμολογία της 15ης Αγωνιστικής




Το σωματείο 'ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΑΛΥΡΑΣ' έχει -2 βαθμούς.
Το σωματείο 'ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΠΛΑΤΥ' έχει -6 βαθμούς.


Από την Νίκη Πλάτης

ΔΙΟΔΙΑ: "Παζάρια" για το χαράτσι

Με πλήρη διάσταση απόψεων έληξε ο πρώτος γύρος των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και τους εργολάβους των αυτοκινητοδρόμων, με τους τελευταίους να θέλουν «και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο».

Κινητοποιήσεις στα διόδια της Αττικής Οδού αλλά και εναντίον των ανατιμήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς αναμένεται να εκδηλωθούν στις αρχές Φεβρουαρίου.
Κινητοποιήσεις στα διόδια της Αττικής ..........

Οδού αλλά και εναντίον των ανατιμήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς αναμένεται να εκδηλωθούν στις αρχές Φεβρουαρίου. Λένε όχι στη μείωση των τιμών και κατά τη διάρκεια των συναντήσεων προχώρησαν προκλητικά σε νέες αυξήσεις! Ζητούν επιπλέον από το Δημόσιο να τους εγγυηθεί τα έσοδα από τα διόδια ώς το 2037 (τα οποία μειώνονται λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και του κινήματος «Δεν πληρώνω»), κάτι όμως που δεν προβλέπεται σε τρεις από τις πέντε συμβάσεις του 2007.

Ο δεύτερος γύρος των συνομιλιών ξεκίνησε, με προοπτική να ολοκληρωθεί στο τέλος Φεβρουαρίου, αλλά σε κάθε περίπτωση οι πολίτες πρέπει να κρατούν «μικρό καλάθι» για τη μείωση των τιμών, παρά τις κατά καιρούς δηλώσεις του αρμόδιου υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη ότι «τα διόδια είναι άδικα». Το μόνο που φαίνεται να συζητάνε οι εργολάβοι είναι κάποιες μικρές... διορθώσεις και μάλιστα σε ορισμένα τμήματα, όπως η Κορίνθου-Πατρών, που στην ουσία είναι εργοτάξια. Και αυτό μόνο κατά τη φάση της κατασκευής, που θα επιμηκυνθεί σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα που προβλέπουν οι συμβάσεις.

Μεγάλη απροθυμία υπάρχει από την πλευρά των εργολάβων και στην εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων, με τα οποία η χρέωση θα γίνεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε όχημα και είναι δικαιότερη για οδηγούς που διανύουν μικρές αποστάσεις, όπως στην περίπτωση της τμήματος της Αθηνών-Λαμίας που βρίσκεται μέσα στα όρια της Αττικής. Προβλέπονται σαφώς από τις συμβάσεις, αλλά από τις μελέτες που τις συνοδεύουν προκύπτει σαφώς ότι δεν συμφέρουν τους εργολάβους και επομένως έχουν μετατεθεί για το μέλλον, όπως και η εφαρμογή εκπτωτικών προγραμμάτων για συχνούς χρήστες των αυτοκινητοδρόμων. Το υπουργείο επιμένει στα ηλεκτρονικά διόδια, αλλά προς το παρόν εισπράττει άλλο ένα όχι.

Ως αντάλλαγμα ετοιμάζεται να προσφέρει στους εργολάβους μια ρύθμιση που θα λειτουργεί ως φόβητρο για οδηγούς που αρνούνται να πληρώσουν διόδια. Εξετάζεται μια τροπολογία, που πιθανότατα θα ενταχθεί στο υπό διαβούλευση φορολογικό νομοσχέδιο, σύμφωνα με την οποία η αποφυγή πληρωμής θα θεωρείται απώλεια δημοσίων εσόδων, με το επιχείρημα ότι τα κρατικά ταμεία χάνουν τις εισπράξεις από τον ΦΠΑ που αντιπροσωπεύει το 23% της τιμής. Με αυτή την πλατφόρμα θα μπει και το Δημόσιο «συνεταίρος» στις εισπράξεις των εργολάβων, παρά το γεγονός ότι στους τρεις μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους (Αθήνα-Πάτρα, Αθήνα-Λαμία και Μαλιακός-Κλειδί) το ρίσκο των αναμενόμενων εσόδων έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου οι ανάδοχοι των έργων.

Με βάση τις συμβάσεις οι εργολάβοι «υπολογίζουν τα έσοδά τους με βάση τις πραγματοποιηθείσες διελεύσεις». Μάλιστα στις αιτιολογικές εκθέσεις που έχουν κατατεθεί στη Βουλή σημειώνεται σαφώς ότι «δεν αφαιρούνται τα τυχόν μη καταβληθέντα τέλη διοδίων». Επομένως οι απώλειες εσόδων βαρύνουν τους εργολάβους, που επιπλέον είναι υποχρεωμένοι να αποδίδουν στο Δημόσιο και τον αναλογούντα ΦΠΑ.

dete.gr

Δ' Εθνική 6ος Όμιλος. Αποτελέσματα 19ης Αγωνιστικής



Η βαθμολογία της 19ης Αγωνιστικής




Από την Εράνη Φιλιατρών

Κυπαρισσία Νεκρή η 82χρονη που είχε εξαφανιστεί

Τραγικό αποτέλεσμα είχαν οι έρευνες για τον εντοπισμό της 82χρονης Χαρίκλειας Καλαμπόκη, η οποία είχε εξαφανιστεί, από την Τετάρτη, στους Άνω Μπλεμενιάνους Κυπαρισσίας. Χθες το πρωί, στις 10.25, η άτυχη γριούλα εντοπίστηκε νεκρή, σε ρέμα δεκάδες μέτρα μακριά από το σπίτι της. Κλιμάκιο που ερευνούσε στην περιοχή είδε σε χωράφι 100 περίπου μέτρα από το σπίτι της άτυχης 82χρονης, αριστερά του δρόμου του οικισμού των Άνω Μπλεμενιάνων με κατεύθυνση προς την επαρχιακή οδό, ένα παπούτσι και μία ρόμπα.

Ψάχνοντας πιο κάτω βρήκαν και άλλα .........

ρούχα και μία τσαντούλα, που προφανώς είχε μαζί της η γριούλα. Συνεχίζοντας τις έρευνες στο χωράφι, το οποίο είχε κατηφορική κλίση και πεζούλες, βρήκαν ένα φακό και στο βάθος, μέσα σε έναν βατώνα ρέματος, το άψυχο κορμί της γριούλας.

Σωστικά συνεργεία ανέσυραν το πτώμα και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας. Η σορός της μεταφέρθηκε στην Κόρινθο για νεκροψία – νεκροτομή, για τα ακριβή αίτια του θανάτου της, ενώ προανάκριση διενεργεί η Αστυνομία.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η 82χρονη το απόγευμα της Τετάρτης κι ενώ είχε αρχίσει να νυχτώνει, πηγαίνοντας σε φιλικό σπίτι στις Βρύσες Τριφυλίας, έχασε προφανώς τον προσανατολισμό της και έπεσε στο χωράφι, όπου και βρήκε τραγικό θάνατο.

Θάρρος

Η Νάντια Γιαννακοπούλου για το Ενδεχόμενο κλείσιμο και συγχωνεύσεις σε Δ.Ο.Υ. της Μεσσηνίας

Σήμερα, σε ολόκληρη την επικράτεια, λειτουργούν 290 Εφορίες, πολλές από τις οποίες συμβάλλουν καθοριστικά στην προσπάθεια της χώρας για αύξηση των εσόδων του Δημοσίου. Σε πρόσφατο δημοσίευμά της, εφημερίδα του αθηναϊκού τύπου, είχε αποκαλύψει σχέδιο πλήρους αναδιάρθρωσης του φοροελεγκτικού μηχανισμού, με την κατάργηση 71 Εφοριών Β’ τάξης και τη συγχώνευση 30 Εφοριών, ορισμένες εκ των οποίων στεγάζονται στο ίδιο κτήριο, με εξαίρεση αυτές που βρίσκονται σε νησιά. Σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιες από αυτές ενδέχεται να διατηρηθούν ως έχουν, καθώς εξυπηρετούν φορολογουμένους που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές και είναι δύσκολη η πρόσβαση στις μεγάλες Εφορίες που βρίσκονται στις πρωτεύουσες των νομών της χώρας.

Οι τοπικές κοινωνίες στις περιοχές της Μεσσηνίας, όπου..........

στο δημοσίευμα παρουσιάζονται να κλείνουν οι οικείες ΔΟΥ, είχαν αντιδράσει και συνεχίζουν να αντιδρούν, κυρίως μέσω αποφάσεων Δημοτικών Συμβουλίων, φορέων και Συλλόγων, εκφράζοντας την κατηγορηματική αντίθεσή τους στο κλείσιμο των κατά τόπους ΔΟΥ. Συγκεκριμένα, στη Μεσσηνία, σύμφωνα με το δημοσίευμα, θα έκλειναν οι ΔΟΥ Μελιγαλά, Μεσσήνης, Πύλου, Γαργαλιάνων, Φιλιατρών και Κυπαρισσίας. Κατόπιν αυτών,

Ερωτάται ο Υπουργός Οικονομικών

1. Υπάρχει πρόθεση της ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών για κλείσιμο ή συγχώνευση ΔΟΥ του νομού Μεσσηνίας;

2. Ποιες ΔΟΥ στη Μεσσηνία θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους;

3. Με ποια κριτήρια λαμβάνονται οι αποφάσεις αναφορικά με την αναδιάρθρωση και αναδιάταξη των Οικονομικών Υπηρεσιών, ώστε να αποφεύγονται λανθασμένες επιλογές που ζημιώνουν τις τοπικές κοινωνίες;

4. Πότε θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις σε πανελλαδικό επίπεδο;

Φιλιατρά: Βασιλικός για Γκίνες ύψους 2,02 μ.

ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS

Ο βασιλικός είναι το πιο αγαπημένο από όλα τα μυρωδικά και στολίζει αυλές και μπαλκόνια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Πιο σπάνιος είναι ο χειμερινός βασιλικός.
Ένας τέτοιος βασιλικός, χειμερινός, «μεγαλώνει» στα Φιλιατρά και, μάλιστα, δίκαια μπορεί να διεκδικήσει μια θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες, αφού το ύψος του ξεπερνά τα 2 μέτρα. Για την ακρίβεια, είναι 2 μέτρα και 2 εκατοστά (2,02 μ.)!

Με το που τον αντικρίσαμε, στο πίσω .....

μέρος του αρτοποιείου του Γιάννη Τασσόπουλου στα Φιλιατρά, απέναντι από τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, μετά την αρχική έκπληξη και το θαυμασμό, τον φωτογραφήσαμε.

Πώς, όμως, ο βασιλικός πήρε τόσο ύψος; Ποιο είναι το «μυστικό» της ανάπτυξης; Πολλή αγάπη, φροντίδα και νερό, λέει ο ιδιοκτήτης του.


-Γιάννη, πώς κατάφερες να «μεγαλώσεις» έναν τόσο ψηλό βασιλικό; Περίμενες να φτάσει τόσο ψηλά;
Να πω την αλήθεια, όχι. Αφού προέκυψε όμως... κάνω τα αδύνατα - δυνατά να τον πάω ακόμα πιο ψηλά!

-Είναι στα 2 μέτρα και δύο εκατοστά.
Ναι, ενώ υπολογίζω ότι μέχρι το καλοκαίρι θα ακουμπήσει τα 3 μέτρα.

-Γνωρίζεις αν υπάρχει άλλος πιο ψηλός βασιλικός;
Από τα στοιχεία που έχω συλλέξει μέχρι αυτή τη στιγμή, πιστεύω πως δεν υπάρχει. Είναι ο μοναδικός. Τώρα, δεν ξέρω αν βγει κάτι άλλο στην πορεία.

-Έναν τέτοιο, σπάνιο, χειμερινό βασιλικό (γιατί είναι πλατύφυλλος) και σε αυτό το ύψος, πώς σκέφτεσαι να τον «εκμεταλλευτείς»;
Αρχικά σκέφτομαι να τον καταγράψω στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, γιατί, όπως προανέφερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχω, δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.

-Το σκέφτεσαι σοβαρά να το προχωρήσεις;
Ναι, γιατί όχι;

-Τι το ιδιαίτερο κάνεις για τη φροντίδα του;
Μόνο νεράκι του βάζω. Δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο. Νερό και φροντίδα, για να μεγαλώσει.

-Ο βασιλικός επηρεάζεται από το χειμώνα;
Ναι. Το πολύ κρύο, παρότι είναι χειμερινός, τον επηρεάζει. Θέλει μια θερμοκρασία από 20 μέχρι 22 βαθμούς. Από τους 20 και κάτω έχει πρόβλημα. Προσπαθώ όσο μπορώ να μην τον χτυπάει το κρύο, η υγρασία, γιατί τα φύλλα του αρχίζουν να μαραίνονται.

-Βλέπω το χρώμα του και είναι «ζωηρό» πράσινο. Δε δείχνει σημάδια επηρεασμού από τις καιρικές συνθήκες...
Ναι, πράγματι. Έχει καθαρό βαθύ πράσινο χρώμα, έτσι όπως πρέπει να είναι ένας χειμερινός βασιλικός.

-Τον έχεις δείξει σε κόσμο; Αν ναι, ποια είναι η αντίδραση;
Όχι, δεν τον έχουν δει πολλοί. Πολύ λίγα άτομα. Όσοι τον είδαν, όμως, έμειναν έκπληκτοι από το μέγεθός του. Δεν το πιστεύει κάποιος ότι ένας βασιλικός μπορεί να φτάσει σε αυτό το ύψος!

Κλείνοντας ευχηθήκαμε στον Γιάννη να καταφέρει να καταχωρήσει το βασιλικό του στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες και - γιατί όχι; -, αφού τον μεγαλώσει περισσότερο και τον πάει στα 3 μέτρα, να σπάσει ακόμα και το δικό του ρεκόρ!


Λίγα λόγια για το βασιλικό
Αξίζει να σημειώσουμε πως ο βασιλικός κατάγεται από την Ινδία, όπου θεωρείται ιερό φυτό του Βισνού και του Κρίσνα, και φαίνεται ότι από εκεί τον έφερε ο Μέγας Αλέξανδρος στην Ελλάδα, δίνοντάς του και το σημερινό του όνομα: το του βασιλέως φυτό, το βασιλικόν. Ήδη, από την αρχαιότητα συνδεόταν με έντονους συμβολισμούς: σύμβολο του έρωτα για τους Ρωμαίους και του θανάτου για τους Έλληνες, ενώ οι Γαλάτες τον χρησιμοποιούσαν μαζί με νερό σε τελετές εξαγνισμού. Σημαντική και η σχέση του με την ορθόδοξη χριστιανική πίστη, ιδιαίτερα στον αγιασμό την ημέρα του Σταυρού, αφού, σύμφωνα με το θρύλο, βασιλικός φύτρωσε πάνω από τον τάφο του Χριστού και με το έντονο άρωμά του οδήγησε την Αγία Ελένη να τον ανακαλύψει. «Όπου φυτρώνει βασιλικός δεν πάει το κακό!», υποστηρίζει, άλλωστε, η λαϊκή μας παράδοση.

«ΘΑΡΡΟΣ»

Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τον βασιλικό.















ΝΕΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ "ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΟΔΙΑ STOP" ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΑ CHANNEL

To video το αφιερώνουμε στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Γιώργο Καραμπάτο.



Από το Blog Epitropes Diodia Stop



MEGAλοεργολάβοι!

Στα πλαίσια της επικοινωνιακής εκστρατείας στήριξης των μετόχων του το MEGA παρουσίασε στην πρωϊνή εκπομπή των κκ. Χασαπόπουλου και Αναγνωστάκη τον Πρόεδρο των Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, κ. Β.Χαλκιά, που υπερασπίστηκε για λογαριασμό της ιδιοκτησίας του Καναλιού (Μπόμπολας/ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ) την πληρωμή διοδίων στον «ασφαλέστερο ιδιωτικό δρόμο της Ελλάδας», την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ. «Τιμώντας» την δημοσιογραφική δεοντολογία και την αντικειμενική ενημέρωση ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ από τους τηλεθεατές την πραγματική ιδιότητα του κ. Β.Χαλκιά. Αυτήν του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρίας "Αττικές Διαδρομές Α.Ε." !

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ
Η Αττική Οδός, στην οποία οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου Αττικής - και κυρίως οι εργαζόμενοι - αναγκάζονται να πληρώνουν καθημερινά χαράτσι διοδίων 2,70 ευρώ, θα έπρεπε να είχε ήδη παραδοθεί στο Δημόσιο από τους ιδιώτες μεγαλοεργολάβους, ακόμη και με βάση αυτή τη «λεόντεια» σύμβαση.
Ωστόσο, οι μεγαλοεργολάβοι, με διάφορα νομότυπα .......

τρικ, πετυχαίνουν να κρύβουν τα τεράστια κέρδη τους, οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ εναλλάσσονται στην εξουσία αλλά. «αγρόν αγοράζουν».
Η σύμβαση παραχώρησης, που υπογράφηκε το 1996 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, προβλέπει ότι η εκμετάλλευση από τους μεγαλοεργολάβους μπορεί να διαρκέσει από 18 έως 23 χρόνια (δηλαδή από το 2019 έως το 2024). Ωστόσο, υπάρχει ρήτρα με βάση την οποία μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα στο Δημόσιο, εφόσον έχει γίνει η αποπληρωμή των δανείων και η επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων (των κεφαλαίων δηλαδή που υποτίθεται έβαλαν οι ίδιοι στο έργο) με μια ελάχιστη απόδοση 11,6%.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο κόστισε 1,3 δισ. ευρώ, από τα οποία το 32% (420 εκατ. ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο, μαζί με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που σύναψαν οι εργολάβοι με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή των εργολάβων στο έργο και για να το εγκαταλείψουν θα έπρεπε να τους επιστραφούν με μια απόδοση 11,6%, δηλαδή να πάρουν 20,30 εκατ. ευρώ παραπάνω.

Τα τρελά κέρδη.

Τα συνολικά έσοδα μέχρι τώρα στα 8 χρόνια λειτουργίας της Αττικής Οδού υπολογίζεται ότι έχουν ξεπεράσει όχι μόνο το ύψος των δανείων και των ιδίων κεφαλαίων, αλλά και το συνολικό κόστος του έργου! Αν εξαιρέσουμε τα δύο πρώτα χρόνια (2001 και 2002) που ο δρόμος δε λειτουργούσε σε όλο του το μήκος και η ημερήσια κυκλοφορία δεν ξεπερνούσε τα 36.500 οχήματα, όλα τα υπόλοιπα χρόνια τα έσοδα μόνο από τα διόδια αυξάνονταν με «τρελούς» ρυθμούς.
Το 2003 άγγιξαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ το 2004 ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ. Το 2005 ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008, με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας 301.000 οχήματα, ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Το 2009 μάλιστα που ο μέσος όρος της ημερήσιας κυκλοφορίας είναι ακόμη μεγαλύτερος, τα έσοδα από τα διόδια αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ την ημέρα!

και το «μεγάλο κόλπο»

Ωστόσο, οι εργολάβοι ισχυρίζονται ότι τα έσοδα πηγαίνουν μόνο για την αποπληρωμή των δανείων και ότι η καταβολή μερίσματος σ' αυτούς θα αρχίσει το. 2011!
Κι όμως, ούτε αυτό αληθεύει, αφού μεταχειρίζονται το εξής τρικ: Οι μεγαλοεργολάβοι της Αττικής Οδού, εκτός από την εταιρεία «Αττική Οδός ΑΕ», έχουν φτιάξει άλλες τρεις εταιρείες, με πρώτη και καλύτερη την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές ΑΕ». Πρόκειται για την εταιρεία συμμετοχών στην οποία οι μεγαλοεργολάβοι μετέχουν με 80% (το άλλο 20% ανήκει στη γαλλική «Transroute») η οποία διαχειρίζεται τα διόδια και έχει έσοδα που υπολογίζονται επί της τιμής των διοδίων. Η εταιρεία αυτή όχι μόνο έχει κέρδη σήμερα πάνω από 23 εκατ. ευρώ, αλλά μοιράζει στους μετόχους το μεγαλύτερο μέρος από αυτά. Με βάση τους ισολογισμούς της, το 2005 μοίρασε στους μετόχους 11,6 εκατ. ευρώ, το 2006 11,2 εκατ. ευρώ, το 2007 15,7 εκατ. ευρώ και το 2008 17,16 εκατ. ευρώ. Αν προσθέσει κανείς αυτά τα ποσά (55,6 εκατ. ευρώ), θα δει ότι ξεπερνούν κατά πολύ την απόδοση των ιδίων κεφαλαίων που θα πρέπει να είναι 20,3 εκατ. ευρώ, που απαιτείται για να εγκαταλείψουν οι μεγαλοεργολάβοι το έργο.

Υπάρχουν, όμως και άλλες δύο εταιρείες:

Η εταιρεία «Αττικές Τηλεπικοινωνίες ΑΕ», με την οποία διαχειρίζονται ένα δίκτυο οπτικών ινών κατά μήκος της Αττικής Οδού, η οποία παρουσιάζει καθαρά κέρδη που κυμαίνονται (με βάση τους ισολογισμούς της) από 3,16 εκατ. ευρώ το 2005 έως 4 εκατ. ευρώ το 2008, τα οποία αποδίδει ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους.
Η εταιρεία «Αττικοί Σταθμοί ΑΕ», μέσω της οποίας διαχειρίζονται τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών που υπάρχουν στην Παλλήνη και στον Ασπρόπυργο, η οποία έχει και αυτή καθαρά κέρδη, εκ των οποίων μεγάλο μέρος διανέμεται επίσης ως μέρισμα στους μεγαλοεργολάβους.
Παρ' όλα αυτά, τα κέρδη όλων αυτών των εταιρειών παρότι μοιράζονται ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους δε συνυπολογίζονται στο 11,6% της απόδοσης των ιδίων κεφαλαίων, επειδή υπολογίζονται ως. «έξοδα λειτουργίας» της «Αττική Οδός ΑΕ»!
Έτσι με αυτό το κόλπο οι μεγαλοεργολάβοι παρατείνουν με το «έτσι θέλω» τη σύμβαση, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη σε βάρος του λαού που χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με την έρευνα της ίδιας της Αττικής Οδού, που έγινε το Μάρτη και τον Απρίλη ανάμεσα σε 8.000 οδηγούς, αποδείχτηκε ότι κυρίως αυτή τη χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι και οι επαγγελματίες, σε ποσοστό 73% για να πάνε και να γυρίσουν στη δουλειά τους. Μάλιστα το 51% περίπου των οδηγών πληρώνει το χαράτσι των 2,70 ευρώ, διανύοντας μικρές διαδρομές (έως 15 χιλιόμετρα) του συνολικού μήκους της, που είναι 65,20 χιλιόμετρα.
Αυτό το «μεγάλο φαγοπότι» το ομολογούν οι ίδιοι οι μεγαλοεργολάβοι. Είναι χαρακτηριστικό ότι μία από τις εταιρείες αυτές, η «Ελληνική Τεχνοδομική», το 2005, δηλαδή πριν συγχωνευτεί στη σημερινή «ΕΛΛΑΚΤΩΡ», στον ετήσιο απολογισμό της ανέφερε ότι αν το έργο δεν παραδοθεί νωρίτερα στο Δημόσιο, τα συνολικά έσοδα από τη διαχείριση του αυτοκινητοδρόμου θα φτάσουν τα 6 δισ. ευρώ, ενώ οι Έλληνες μεγαλοεργολάβοι, μαζί με τη γαλλική «Transroute», θα έχουν συνολικά έσοδα από μερίσματα 850 εκατ. ευρώ, δηλαδή περισσότερο από 4 φορές παραπάνω από όσα προβλέπει η σύμβαση!
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΔΩ ότι: Με βάση στοιχεία και καταγγελίες που αναφέρουν σήμερα και επίσημες πηγές στην ΕΕ όλα τα έργα έχουν υπερκοστολογηθεί μέχρι και έξι φορές στην Ελλάδα από τους εργολάβους.
Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ αναφέρεται ότι έχει υπερκοστολογηθεί τουλάχιστον τρείς φορές παραπάνω. Κατασκευάστηκε δηλαδή με μόνη τη συμμετοχή του Ελληνικού δημόσιου, δηλαδή μόνο με τα δικά μας χρήματα. Οι εργολάβοι και η εταιρία που εκμεταλλεύεται το έργο θησαυρίζει με τα χρήματα των φορολογούμενων χωρίς να έχει συμβάλλει ούτε με ένα ευρώ στην ουσία. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ. Τα ΜΜΕ εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία. Έχουμε μόνο ένα δρόμο και έναν αναντικατάστατο τρόπο για να τους σταματήσουμε. ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ/ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!

Epitropesdiodiastop.blogspot.com

Στις εφορίες θα βεβαιώνονται οι οφειλές στον ΟΑΕΕ

Στη ΔΟΥ του τόπου κατοικίας θα βεβαιώνονται οι οφειλές ασφαλιστικών εισφορών του ελεύθερου επαγγελματία προς τον ΟΑΕΕ καθιστώντας, έτσι, ευχερέστερη την είσπραξή τους.

Αυτό προβλέπει απόφαση που εξέδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης, κάνοντας αποδεκτή σχετική εισήγηση του Δ.Σ. του ΟΑΕΕ για την τροποποίηση της διαδικασίας βεβαίωσης οφειλών και αναγκαστικής είσπραξής τους.
Με βάση την απόφαση «οι οφειλές δύναται να ........

βεβαιωθούν στη ΔΟΥ κατόπιν εξουσιοδότησης του προϊσταμένου του τμήματος με απόφαση του Δ.Σ. του οργανισμού». Στην περίπτωση αυτή, μάλιστα, δεν θα απαιτείται ούτε η αποστολή ατομικής ειδοποίησης προς τον οφειλέτη! Η αποστολή ατομικής ειδοποίησης προβλέπεται, πάντως, ως τελευταίο στάδιο πριν από την επιβολή αναγκαστικών μέτρων για την είσπραξη των οφειλών.

Κατάσχεση

Τα μέτρα αυτά είναι η κατάσχεση κινητών είτε στα χέρια του οφειλέτη ή κινητών και απαιτήσεων αυτού σε χέρια τρίτου και η κατάσχεση ακινήτων. Για τη λήψη οποιουδήποτε αναγκαστικού μέτρου από τα παραπάνω απαιτείται «έγγραφη παραγγελία σε δικαστικό επιμελητή από τον αρμόδιο προϊστάμενο, ο οποίος θα λάβει εξουσιοδότηση κατόπιν απόφασης του διοικητικού συμβουλίου. Η παραγγελία θα περιέχει τα στοιχεία του οφειλέτη, το είδος της οφειλής, τη χρονική περίοδο που οφείλεται, τον αριθμό της Πράξης Επιβολής Εισφορών και Πρόσθετων Τελών και το συνολικό ποσό αυτής».

Ο υπόχρεος οφειλέτης του οργανισμού για τον οποίο εκδόθηκε ΠΕΕΠΤ έχει δικαίωμα να ασκήσει ένσταση μέσα σε 30 ημέρες από την επομένη της επίδοσής της ενώπιον της Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής. Η υποβολή ένστασης δεν αναστέλλει την εκτέλεση.

Μετά την επίδοση της ΠΕΕΠΤ στον οφειλέτη και εφόσον δεν προσέλθει να εξοφλήσει ή να ρυθμίσει την οφειλή του μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα από την κοινοποίησή της, αποστέλλεται σε αυτόν με απόδειξη παραλαβής ή με δικαστικό επιμελητή ατομική ειδοποίηση.

Ημερησία

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 30ης Ιανουαρίου 2011

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.