Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για την απόσυρση ΙΧ

Την Κοινή Υπουργική Απόφαση για την απόσυρση ΙΧ έδωσαν στη δημοσιότητα τα υπουργεία Οικονομικών, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Η διαδικασία για την απόσυρση θα αρχίσει να ισχύει μετά από δέκα ημέρες από τη δημοσίευση της στο ΦΕΚ και θα διαρκέσει έως τις 20 Δεκεμβρίου εφέτος.

Σύμφωνα με την απόφαση, δίνεται η .............

δυνατότητα παραλαβής καινούργιου επιβατικού αυτοκινήτου μέχρι και 2000 κ.ε. με μερική ή ολική απαλλαγή από τέλος ταξινόμησης σε αντικατάσταση παλαιού επιβατικού αυτοκινήτου (για το οποίο έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι και 31/12/1998), το οποίο παραδίδεται προς καταστροφή (αποσύρεται) στο εγκεκριμένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής. Η έναρξη της εφαρμογής πραγματοποιείται δέκα ημέρες από τη δημοσίευση της Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ενώ η λήξη της θα είναι στις 20 Δεκεμβρίου 2011. Οι απαλλαγές έχουν ως ακολούθως:

α) μέχρι και 900 κ.ε., απαλλαγή από το Τ.Τ. για εργοστασιακή αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.

β) από 901 μέχρι και 1400 κ.ε., απαλλαγή από το Τ.Τ. για εργοστασιακή αξία μέχρι και 8.000 ευρώ.

γ) από 1401 μέχρι και 1600 κ.ε., απαλλαγή από το 65% του Τ.Τ. και για εργοστασιακή αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.

δ) από 1601 μέχρι και 2000 κ.ε., απαλλαγή από το 50% του Τ.Τ. και για εργοστασιακή αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.

Δικαιούχα της ως άνω απαλλαγής πρόσωπα ορίζονται ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου το οποίο αποσύρεται ή το πρόσωπο στο οποίο ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έχει εκχωρήσει το δικαίωμα προς απόσυρση.

Οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται σωρευτικά για τα αποσυρόμενα αυτοκίνητα είναι:

α) Να έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα μέχρι και 31/12/1998.

β) Να διαθέτουν όλα τα μηχανικά μέρη και όλα τα στοιχεία του αμαξώματός τους (δεν είναι απαραίτητο να έχουν δυνατότητα αυτοκίνησης καθώς μπορεί να έχουν πλέον αχρηστευθεί λόγω της ακινητοποίησής τους).

γ) Να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 καθώς και τυχόν οφειλόμενα προηγουμένων ετών. Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε ακινησία δεν καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας.

Εξαιρούνται τα αυτοκίνητα που έχουν καταστραφεί από ατύχημα, πυρκαγιά, εμπρησμό ή βανδαλισμό.

Η διαδικασία της απόσυρσης έχει τα εξής βήματα:

· Παράδοση του αυτοκινήτου από τον ιδιοκτήτη του ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του σε εγκατάσταση επεξεργασίας ή σε σημεία συλλογής Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ).

· Το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής εκδίδει εντός 8 ημερών πιστοποιητικό καταστροφής του οχήματος, δίνει ένα αντίγραφο του πιστοποιητικού στον ενδιαφερόμενο και ένα αντίγραφο αποστέλλει στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της εκάστοτε Περιφέρειας για να διαγραφεί το όχημα.

· Η υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας, στην οποία αποστέλλεται το πιστοποιητικό καταστροφής εκδίδει εντός 5 ημερών από την λήψη του αντιγράφου του πιστοποιητικού καταστροφής, πράξη οριστικής διαγραφής του οχήματος.

· Η πράξη οριστικής διαγραφής παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του σε δύο αντίγραφα.

· Το ένα αντίγραφο της πράξης οριστικής διαγραφής κατατίθεται άμεσα στο αρμόδιο τελωνείο και το άλλο κρατείται από τους ενδιαφερόμενους.

· Η εκτιμώμενη διάρκεια ολοκλήρωσης της διαδικασίας απόσυρσης: 17 ημέρες.

Διαδικασία τελωνισμού καινούργιου αυτοκινήτου:

Το αυτοκίνητο που θα παραληφθεί πρέπει να είναι καινούργιο και ατελώνιστο.

· Εφόσον το καινούργιο αυτοκίνητο τελωνίζεται απευθείας από τους ιδιώτες:

Ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου επιβατικού οχήματος ή το πρόσωπο προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση υποβάλλει τελωνειακό παραστατικό για τον τελωνισμό του καινούργιου επιβατικού οχήματος στο οποίο επισυνάπτει:

- Βεβαίωση της ΔΟΥ για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του αποσυρόμενου οχήματος και

- Αντίγραφο της πράξης οριστικής διαγραφής του αποσυρόμενου επιβατικού οχήματος.

· Εφόσον το καινούργιο αυτοκίνητο τελωνίζεται από την εμπορική επιχείρηση για λογαριασμό των ιδιωτών:

Εκτός από τα ανωτέρω δικαιολογητικά (βεβαίωση καταβολής τελών κυκλοφορίας και πράξη οριστικής διαγραφής) απαιτούνται και:

- Αίτηση της εταιρείας με την οποία θα ζητείται ο τελωνισμός του οχήματος προκειμένου να διατεθεί στον δικαιούχο,

- Υπεύθυνη δήλωση (θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια αρχή) του ιδιοκτήτη του αποσυρόμενου οχήματος ή του προσώπου προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση, με την οποία θα βεβαιώνεται η συμφωνία του με την εμπορική επιχείρηση.

Στις περιπτώσεις αυτές το τελωνειακό παραστατικό θα μένει σε εκκρεμότητα για έξι μήνες έως ότου επιστρέψει το πιστοποιητικό ταξινόμησης του αυτοκινήτου από το οποίο να προκύπτει ότι το αυτοκίνητο ταξινομήθηκε στο όνομα του ιδιοκτήτη του αποσυρόμενου οχήματος ή το πρόσωπο προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση.

Αν δεν επιστρέψει εντός της προθεσμίας αυτής το πιστοποιητικό ταξινόμησης, τότε η εμπορική επιχείρηση θα καταβάλλει τους οφειλόμενους φόρους, προσαυξήσεις και πρόστιμα.

Επιστολή Αγροτικού Συλλόγου Γαργαλιάνων

Αξιότιμε κ υπουργέ

Από την στιγμή που ενημερωθήκαμε μέσο του διαδικτύου (ενός μέσου που δεν έχει πρόσβαση μεγάλο μέρος του αγροτικού πληθυσμού) για την πρόσκληση ενδιαφέροντος στα σχέδια βελτίωσης, μας δημιουργήθηκε η αίσθηση του δυσνόητου και ασαφές.

Η απογοήτευση μας είναι μεγάλη από την ........

στιγμή που διαπιστώσαμε, ότι ουσιαστικά μας αποκλείει, αφού μας δίνει την δυνατότητα ένταξης για επενδύσεις ύψους μόνο 50.000 ευρώ.

Κ. υπουργέ κάναμε νέοι αγρότες, επενδύσαμε στην γεωργία, ξεχρεώσαμε της πρώτες αναπτυξιακές υποχρεώσεις στον τομέα των θερμοκηπιακών καλλιεργειών και αναμέναμε με ανυπομονησία την έναρξη των σχεδίων βελτίωσης, ώστε να επεκτείνουμε και να εκσυγχρονίσουμε τις γεωργικές μας εκμεταλλεύσεις.

Στόχος μας η βιωσιμότητα τους μιας οι τεχνολογίες και νέες τεχνικές καλλιέργειας δεν είναι για μας άγνωστές λέξεις.

Δυστυχώς για τον λόγο ότι πλέων περάσαμε τα 40 έτη μας υποχρεώνει στο μέγιστο ποσό επενδύσεις 50.000 ευρώ που θεωρείτε αστείο για οποιαδήποτε μελέτη.

Παρακαλούμε να επιληφθείτε του θέματος και να βοηθήσετε να αρθεί ο όρος αυτός.

Ο Πρόεδρος
Λ. Παπαχριστοφίλου

Ο Γραμματέας
Η. Μπουντουβάς

΄ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ΄ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ…

ΜΕΓΑΛΗ ΓΑΤΑ

ΑΔΕΙΑΣΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΗ


Κοιτάει μόνο τον δήμο του και τους δημότες του…

Δεν τον ενδιαφέρει να μπλέκεται σε παιχνίδια επικοινωνιακά σαν αυτά του Αναστασόπουλου στη Μεσσήνη…

Συναντήσεις παρά συναντήσεις και αποτέλεσμα μηδέν είναι….

Μόνο για να ακούγονται στον τύπο τα ονόματα τους…

Χθες ο Κόλλιας επικαλούμενος προγραμματισμένη του .........

υποχρέωση δεν παρευρέθηκε στη FIESTA που κατέληξε σε φιάσκο τελικά για την δήθεν σύσκεψη των δημάρχων Μεσσηνίας, και την δημιουργία Γραφείων Πολεοδομίας και Αγροτικής Ανάπτυξης…

Γάτα ο Κόλλιας…

Χρόνια συνδικαλιστής…

Γελάει με κάτι τύπος σαν τον δήμαρχο Μεσσήνης…

Τους έχει για πρωινό....

Dimotiko Safari

OTE TV: Έρχεται η δορυφορική τηλεόραση

Mε γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η προετοιμασία του ΟΤΕ για την εκπομπή της δορυφορικής τηλεόρασης. Οι δοκιμές μετάδοσης συμβατικού και HD περιεχομένου συνεχίζονται και η προσπάθεια επικεντρώνεται η εμπορική λειτουργία να ξεκινήσει όχι μόνο γρήγορα αλλά και με καλές προϋποθέσεις.
Η ΟΤΕ TV θα στηρίζεται στην υποδομή της Hellas Sat, και σύμφωνα με τη 15ετή άδεια που έχει πάρει ο ΟΤΕ ο επιτρεπόμενος συνολικός χρόνος παροχής τηλεοπτικών υπηρεσιών ορίζεται καθημερινά σε χίλιες τριακόσιες ενενήντα δύο ώρες.

Παρότι ακόμη δεν υπάρχουν νέα αναφορικά με το .........

περιεχόμενο που θα προσφέρει η ΟΤΕ ΤV, αναμένεται ότι τη... μαγιά θα αποτελέσουν οι συνεργασίες που έχουν συναφθεί στο πλαίσιο του Conn-x TV.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για μια περίοδο που χαρακτηρίζεται μάλλον δύσκολη για τέτοια εγχειρήματα, ωστόσο στο τηλεοπτικό project δίνεται ιδιαίτερη σημασία από τον ΟΤΕ γιατί θεωρείται ότι μπορεί να έχει θετική συμβολή στην ενίσχυσή του σε επίπεδο προϊόντων.

Euro2day

Ερώτηση Βουδούρη για την τοποθέτηση κεραίας κινητής τηλεφωνίας στο Στασιό του Δήμου Τριφυλίας

Ερώτηση προς την υπουργό Περιβάλλοντος και κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη κατέθεσε ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ Οδυσσέας Βουδούρης σχετικά με την αναταραχή που έχει προκαλέσει στους κατοίκους της περιοχής Αφανοράχες, Δ.Δ. Στασιού, στο Δήμο Τριφυλίας η τοποθέτηση κεραίας κινητής τηλεφωνίας.

Όπως αναφέρει ο κ. Βουδούρης, η κεραία ..........

βρίσκεται πολύ κοντά στον οικιστικό ιστό του Δήμου, καθώς επίσης και σε καλλιεργήσιμες περιοχές, όπου οι κάτοικοι της περιοχής περνούν αρκετές ώρες της ημέρας. Η αυθαίρετη εγκατάσταση αυτής της κεραίας αποτελεί κυριολεκτικά μια καταστροφή για την τοπική κοινωνία καθώς και ένα δυσοίωνο προηγούμενο για αντίστοιχες αυθαιρεσίες στο μέλλον.

Επίσης, μετά από έρευνα που διεξήχθη υφίστανται σοβαροί λόγοι καταγγελίας της λειτουργίας του σταθμού διότι δεν υπάρχει έγκριση για την τοποθέτηση της κεραίας από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία κατά παράβαση του Ν. 2801/2000 και της απόφασης της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνίας και Ταχυδρομείων. Ακόμη, αξίζει να αναφερθεί ότι η περιβαλλοντική μελέτη της Περιφέρειας Πελοποννήσου εκδόθηκε μετά την τοποθέτηση της κεραίας (20-12-2010) και δεν έχει λάβει υπόψη τις επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία.

Τέλος, επισημαίνεται ότι πλησίον της τοποθεσίας όπου αυθαίρετα τοποθετήθηκε η κεραία, υπάρχουν διαθέσιμες και κατάλληλες περιοχές όπου η εγκατάσταση της κεραίας δεν δημιουργεί πρόβλημα στους κατοίκους.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται η Υπουργός Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής:

1. Ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει για την προστασία του περιβάλλοντος στην περιοχή του Στασιού, την προστασία της υγείας των κατοίκων της περιοχής και την απομάκρυνση της κεραίας κινητής τηλεφωνίας από την περιοχή, λαμβάνοντας υπόψη τη μη νομιμότητα της εγκατάστασής της, αλλά και τους κίνδυνους που ενέχει για την υγεία των κατοίκων ;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Οδυσσέας Βουδούρης

«Ημασταν κατώτεροι των περιστάσεων» τονίζει ο Παναγιώτης Παναγόπουλος

Κατώτερη των περιστάσεων παρουσιάστηκε την Κυριακή η Εράνη και γνώρισε την ήττα στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Κεφαλλονιάς.
Η φιλιατρινή ομάδα, μετά το παραπάνω αποτέλεσμα, βρέθηκε πιο κοντά στη ζώνη του υποβιβασμού και έκανε πιο δύσκολο το έργο της παραμονής της στην κατηγορία.

Για το προχθεσινό ματς στην Κεφαλλονιά ο προπονητής της Εράνης, Παναγιώτης Παναγόπουλος τόνισε χθες στο “Ν“: «Νομίζω ότι είναι δίκαιο το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι παρουσιαστήκαμε κατώτεροι των περιστάσεων. Τα παιδιά δεν έχουν καταλάβει σε τι κατάσταση βρισκόμαστε. Είμαστε κοντά στη ζώνη του υποβιβασμού και ομάδες όπως αυτή της Κεφαλλονιάς πρέπει να τις κερδίζουμε. Θεωρήσαμε ότι θα έχουμε ένα εύκολο μεσημέρι, αλλά δυστυχώς εξελίχθηκε σε τραγωδία.
Αυτή είναι η νοοτροπία του ερασιτέχνη ..........

ποδοσφαιριστή. Σε ό,τι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, στις μονομαχίες ήμασταν πάρα πολύ κακοί, όπως και στη δημιουργία φάσεων.
Σίγουρα όλοι συμφωνούμε ότι δεν ήταν πέναλτι αυτό που έδωσε ο διαιτητής και δεχτήκαμε το πρώτο γκολ.

Ομως από εκεί και πέρα δεν αντιδράσαμε σωστά, βγάλαμε πολλά νεύρα και το αντιμετωπίσαμε με απάθεια. Μας προβληματίζει το γεγονός ότι η ομάδα έβγαλε φόβο, ατολμία, ιδιαίτερα κάποιοι παίκτες από τους οποίους περιμένεις πολλά. Είμαστε προβληματισμένοι γιατί εδώ και κάποιες αγωνιστικές είχαμε ξεκινήσει να δείχνουμε πάθος στα παιχνίδια και να τα παλεύουμε, όπου έτσι καταφέραμε να κερδίσουμε τον Αστέρα Μαχαιράδου και κάναμε καλή εμφάνιση με Ατρόμητο Λάππα, ενώ δεν συνέβη το ίδιο σε κάποια θεωρητικά εύκολα ματς.
Με τον Ολυμπιακό ούτε τους βαθμούς πήραμε, αλλά χάσαμε και πάρα πολλά από μια θεωρητικά εύκολη ομάδα».

Για το τι χρειάζεται να γίνει από εδώ και μπρος ο κ. Παναγόπουλος, ανέφερε: «Πρέπει να δούμε πρώτα τις απώλειες από το ματς στην Κεφαλλονιά, που έχουμε πρόβλημα με τους Κώτσο, Θ. Γεωργόπουλο, οι οποίοι τραυματίστηκαν και αποχώρησαν, αλλά και την απώλεια του Παναγιωτίδη, που συμπλήρωσε 4 κάρτες και δεν παίζει με τις Καμάρες.
Ενα παιχνίδι που πρέπει να κερδίσουμε πάση θυσία και με κάθε κόστος για να διατηρήσουμε ζωντανές τις ελπίδες για παραμονή».
Με αποθεραπεία για όσους αγωνίστηκαν και κανονικό πρόγραμμα προπόνησης για τους υπόλοιπους ξεκίνησε χθες η προετοιμασία. Για σήμερα το πρόγραμμα έχει κανονικά προπόνηση για όλους και αύριο θα πάρουν ρεπό. Επιστροφή στις προπονήσεις από Πέμπτη και ολοκλήρωση της προετοιμασίας την επόμενη ημέρα.

Π. Πρεζεράκος

Τα κριτήρια βαθμολόγησης των Σχεδίων Βελτίωσης και η υλοποίηση του Μέτρου 121 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2007 - 2013

Ερώτηση της Νάντιας Γιαννακοπούλου στον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Σκανδαλίδη.

Η ανησυχία, ο προβληματισμός και η δυσαρέσκεια, αναφορικά με τη διαδικασία υλοποίησης του Μέτρου 121 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2007 – 2013, ‘‘Εκσυγχρονισμός Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων’’, είναι έντονες τόσο από την πλευρά των αγροτών, όσο και από την πλευρά των μελετητών γεωπόνων.

Από την πλευρά των αγροτών, το σύστημα βαθμολόγησης που θα ακολουθηθεί απορρίπτει το μεγαλύτερο μέρος των ενδιαφερόμενων αγροτών και κυρίως στο Νομό Μεσσηνίας, από την προσπάθεια βελτίωσης της εκμετάλλευσής τους.

Το ίδιο ισχύει και για τους περσινούς Νέους ............

Αγρότες, οι οποίοι θα πρέπει να εξαιρεθούν από τα κριτήρια, διαφορετικά οι περισσότεροι δεν μπορούν να υλοποιήσουν την συμβατική τους υποχρέωση και να προχωρήσουν σε κάποιες επενδύσεις. Η ελάχιστη βαθμολογία που ορίζεται ως βάση είναι το 40, ενώ παράλληλα πρέπει να συγκεντρώνονται τουλάχιστον 15 βαθμοί από την ενότητα που αφορά τη συμβολή του επενδυτικού σχεδίου στους στόχους του προγράμματος (με ορισμένα από τα σχετικά κριτήρια της ενότητας να αφορούν από ελάχιστα έως καθόλου τους αγρότες – κτηνοτρόφους του Νομού).

Παράλληλα, δεν είναι δυνατόν μέσα σε 2 μήνες να βγουν οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις που θα έδιναν στον υποψήφιο 8,1 μόρια. Εξάλλου, στην κατηγορία του άρθρου 3 «δυναμισμός του δυνητικού δικαιούχου» για να συγκεντρώσει κάποιος 9,1 μόρια πρέπει να είναι 30 – 50 ετών, να έχει τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ γεωτεχνικής κατεύθυνσης, να έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την γεωργία ή κτηνοτροφία και να έχει πάνω από 9 χρόνια εμπειρία. Επειδή, όμως, τέτοια προσόντα - προϋποθέσεις ελάχιστοι έχουν, στην πραγματικότητα ο μέσος υποψήφιος αγρότης θα πάρει από αυτήν την κατηγορία περίπου τα μισά μόρια (4,68).

Επίσης, επενδύσεις όπως μετεγκατάσταση, καθετοποίηση και εξ ολοκλήρου επένδυση σε νεοεισερχόμενα πρότυπα μοριοδοτούνται συνολικά με 13 μόρια, αλλά είναι προφανές ότι δεν μπορούν να βρουν εφαρμογή παρά σε ελάχιστες γεωργικές εκμεταλλεύσεις. Τρεις εβδομάδες, σχεδόν, μετά την προκήρυξη δεν έχει ακόμη δοθεί η τελική φόρμα υποβολής, οι τελικοί πίνακες, καθώς και η απόφαση υπολογισμού της ιπποδύναμης των γεωργικών ελκυστήρων. Αναμένονται επίσης τα υποδείγματα για μελέτες άρδευσης, εγκατάστασης και εφαρμογής δικτύου μετεωρολογικών προειδοποιήσεων και φυτοπροστασίας, δαπάνης και σχεδιασμού κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων όπως απαιτείται από το άρθρο 23 παράγραφος 2 της απόφασης λεπτομερειών.

Από την πλευρά των μελετητών – επιστημόνων διατείνονται ότι σε ένα πρόγραμμα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό όπως αυτό, στο φάκελο υποψηφιότητας δεν απαιτείται οικονομική – τεχνική τεκμηρίωση της πρότασης, ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης της εκμετάλλευσης, προσδιορισμός της σκοπιμότητας της επενδυτικής πρότασης, συσχέτιση επενδυόμενων πόρων και αναμενόμενων αποτελεσμάτων κ.α.

Έτσι, καλούνται π.χ. οι γεωπόνοι να υπογράψουν μελέτες, για την υλοποίηση επενδύσεων σε εκμεταλλεύσεις που αδυνατούν να ανταποκριθούν στην οικονομική εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων που αναλαμβάνουν. Ενδεικτικά, μια προβατοτροφική εκμετάλλευση 200 προβάτων δύναται να αιτηθεί επένδυση 200 χιλιάδων ευρώ, χωρίς ιδιαίτερη τεκμηρίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων. Έτσι, συντρέχει μεγάλος κίνδυνος για τους ιδιοκτήτες ανάλογων εκμεταλλεύσεων και επενδύσεων να βρεθούν «όμηροι» των τραπεζών. Κατόπιν αυτών,

Ερωτάται ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

1. Σκοπεύει η κυβέρνηση να τροποποιήσει το σύστημα βαθμολόγησης προκειμένου να κάνει λειτουργικότερο το μέτρο 121, ώστε να στοχεύει πραγματικά στην ανάπτυξη του γεωργικού τομέα γενικότερα, αλλά και στο Νομό Μεσσηνίας;

2. Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση προκειμένου να δοθεί το απαιτούμενο χρονικό διάστημα για την έκδοση των απαραίτητων αδειών;

3. Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί το αρμόδιο Υπουργείο, ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά το σύστημα παραλαβής και πληρωμής των εγκεκριμένων επενδύσεων και να αποφευχθούν οι μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις που είχαν παρατηρηθεί κατά τις προηγούμενες περιόδους;

4. Για ποιόν λόγο δε μοριοδοτούνται οι κάτοικοι των μειονεκτικών περιοχών, παρά μόνο οι κάτοικοι των ορεινών περιοχών, κατά παράβαση της Οδηγίας 85/148/ΕΟΚ;

5. Γιατί μοριοδοτούνται οι μονάδες για μετεγκατάσταση, για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος και της Δημόσιας Υγείας; Ποιες περιπτώσεις αφορά η διάταξη αυτή; Εάν οι μονάδες λειτουργούν υπό καθεστώς νομιμότητας, με ποιο τρόπο αποτελούν κίνδυνο για το περιβάλλον και την Δημόσια Υγεία; Εάν είναι παράνομες, δε θα πρέπει αυτόματα να αποκλειστούν από τους περιορισμένους πόρους του προγράμματος;

Η ερωτώσα βουλευτής,
Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου

Η... εξέγερση του κόσμου [ VIDEO ]

ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - "ΕΠΙΘΕΣΗ" ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΠΟ ΕΞΑΓΡΙΩΜΕΝΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΠΙΘΕΣΗ" ΣΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΜΥΝΑΣ ΑΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΑΒ.

Η κατάσταση πλέον αρχίζει και ξεφεύγει. Ο κόσμος υπό το βάρος των μέτρων αλλά και της ταλαιπωρίας που υφίσταται, ξεσπά κάθε φορά που βλέπει μπροστά του κρατικό λειτουργό.

Είναι πρόσφατο το περιστατικό με τον ..........

βουλευτή της ΝΔ, Κωστή Χατζιδάκη, και τον προπηλακισμό του από διαδηλωτές στο κέντρο της Αθήνας.

Καθημερινά στα δημοσιογραφικά γραφεία, καταγράφονται περιστατικά με φραστικές κυρίως επιθέσεις σε υπουργούς και βουλευτές, που βρέθηκαν σε κάποια ταβέρνα και δέχτηκαν στην καλύτερη περίπτωση την έντονη κριτική του κόσμου και στην χειρότερη την απαίτηση να αποχωρήσουν από τον χώρο.

Σήμερα ο Χρήστος Πρωτόπαππας δέχθηκε επίθεση στην Ηλιούπολη και χάλασαν τη φιέστα που είχε οργανωθεί για τη «στέψη» του «πράσινου» δημάρχου στο δημαρχιακό θώκο της πόλης του Ήλιου. Οι απολυθέντες συμβασιούχοι του Δήμου Ηλιούπολης, οι οποίοι βλέποντας τον πρώην υπουργό και νυν βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να μπαίνει στην αίθουσα της εκδήλωσης βγήκαν από τα ρούχα τους και άρχισαν να του σέρνουν τα εξ αμάξης.

Παρόντες ήταν βουλευτές, συνδικαλιστές και πρώην υπουργοί για να δώσουν μαζί με τους κατοίκους της περιοχής χρώμα στη νίκη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις δημοτικές εκλογές στον Δήμο Ηλιούπολης.

Αντί κλίματος γιορτής όμως είχαμε άγρια γιουχαΐσματα και σκληρές βρισιές κατά του βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στη Β’ Αθήνας αλλά και πρώην συνδικαλιστή, Χρήστου Πρωτόπαπα.

Η κατάσταση εκτονώθηκε μόνο, όταν ο πρώην υπουργός εγκατέλειψε το χώρο και μάλιστα από την πίσω πόρτα.

"ΘΥΜΑ" ΚΑΙ Ο ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ

Με μπουκάλια νερό και πολλές φωνές υποδέχτηκαν οι εργαζόμενοι στην ΕΑΒ τον αναπληρωτή υπουργό Άμυνας, Πάνο Μπεγλίτη. Περίπου 40 εργαζόμενοι τον περίμεναν και μόλις αυτός εμφανίστηκε άρχισαν να διαμαρτύρονται έντονα για τη κυβερνητική πολιτική στις αμυντικές βιομηχανίες.

Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας φυγαδέυτηκε σε αίθουσα της ΕΑΒ και αφού ηρεμησαν κάπως τα πνεύματα, πήρε μία ντουντούκα και μίλησε στους εργαζόμενους!

ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ... ΕΚΡΗΞΗ

Λίγη ώρα νωρίτερα, στο ΙΚΑ της Νέας Ιωνίας, οι ουρές που είχαν σχηματιστεί από τα ξημερώματα εξόργισαν τους ασφαλισμένους που περίμεναν με τις ώρες και τελικά έκλειναν ραντεβού για εξέταση ενάμισι μήνα μετά.

Όταν λοιπόν εμφανίστηκε μπροστά τους ο διοικητής του ΙΚΑ, Ρ. Σπυρόπουλος, ξέσπασαν.

Δείτε τι έγινε στο βίντεο



News Day.

Χιλιάδες καταγγελίες για παράβαση του αντικαπνιστικού νόμου

Χιλιάδες είναι οι καταγγελίες για παράβαση του αντικαπνιστικού νόμου που έχει λάβει η ειδική γραμμή ενημέρωσης και υποστήριξης 1142, του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ).

Έως τις 09/02/2011 η γραμμή δέχθηκε 15.356 καταγγελίες. Αυτές αφορούσαν 13.124 καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, 1.189 κλειστούς χώρους δημόσιου τομέα, 741 κλειστούς χώρους ιδιωτικού τομέα και 302, άλλους χώρους, όπως αεροδρόμια, σταθμούς, κ.λπ.
Το 44,9% των καταγγελιών αφορούν στην ...........

Αττική και το 19,6% στην κεντρική Μακεδονία.

Οι καταγγελίες που αφορούν στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σχετίζονται με το κάπνισμα των πελατών μέσα στο κατάστημα, 6.941 περιπτώσεις, την ύπαρξη σταχτοδοχείων στα τραπέζια, 4.253 και με το κάπνισμα υπό την ανοχή του υπεύθυνου 1697 περιπτώσεις.

Από τις 1189 καταγγελίες για εργασιακούς χώρους του δημόσιου τομέα, όπου παραβιάζεται ο αντικαπνιστικός νόμος, οι 462 έγιναν για δημόσιες υπηρεσίες, οι 219 για νοσοκομεία και φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, οι 201 για εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι 170 για νομαρχίες, δήμους και περιφέρειες, οι 54 για υπουργεία, οι 51 για αστυνομικά τμήματα και οι 32 για δημόσιες τράπεζες.

Από τις 741 καταγγελίες για εργασιακούς χώρους ιδιωτικού τομέα, οι 584 έγιναν για παραβίαση του αντικαπνιστικού νόμου σε εταιρείες και καταστήματα. Οι 36 έγιναν για ιδιωτικά σχολεία, οι 28 για τράπεζες, από 25 για ιδιωτικά νοσοκομεία-ιατρεία, και γραφεία της ΔΕΗ, από 14 για ιδιωτικά κανάλια και ξενοδοχεία, 10 για εμπορικά κέντρα και 5 καταγγελίες για περίπτερα.

Οι 302 καταγγελίες για διάφορους άλλους δημόσιους χώρους αφορούν, 113 κλειστούς χώρους εμπορικών κέντρων, 82 μέσα μαζικής μεταφοράς, ΤΑΧΙ, 35 σε αίθουσες δεξιώσεων, 29 σε χώρους αναμονής και 24 στο αεροδρόμιο.

Ολες οι καταγγελίες διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες οι οποίες πραγματοποιούν τους ελέγχους. Κάθε Δευτέρα η γραμμή καταγράφει όλα τα στοιχεία των ελέγχων από 221 ελεγκτικούς φορείς (δημοτικές αστυνομίες και διευθύνσεις υγείας) και εκδίδει σχετική αναφορά ελέγχων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η κοινωνία ώρα MEGA στα Φιλιατρά

Για το μεγαλύτερο παραγωγικό κέντρο οπωροκηπευτικών της Πελοποννήσου.

Δείτε εδώ το Video




Κόντρα στη Βουλή για τα πρόστιμα σε όσους δεν πληρώνουν διόδια

Σε κόντρα για τα πρόστιμα και τις ποινές σε όσους δεν πληρώνουν διόδια και εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες εξελίχθηκε στη Βουλή η συζήτηση του νομοσχεδίου για τα ΜΜΜ.

Ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας, υπεραμύνθηκε των ποινών και προειδοποίησε ότι σε διαφορετική περίπτωση και εφόσον συνεχισθεί το κίνημα «δεν πληρώνω» θα βρουν πρόσχημα οι παραχωρησιούχοι για να αποχωρήσουν από την εκτέλεση των έργων, παρά τις συμβάσεις που έχει υπογράψει με το Δημόσιο.
Αντιθέτως, με τις ρυθμίσεις που προτείνονται, ........

«θα μείνει και θα είναι συνεπής στις υποχρεώσεις που έχει».

Ο κ. Ρέππας πρόσθεσε για το ίδιο ζήτημα: «Οι παραχωρησιούχοι επενδυτές έχουν πάρει τα ρίσκα τους. Συζητούμε για αλλαγές που πρέπει να γίνουν για να ξεμπλοκάρουν τα έργα, στη βάση όμως μιας αρχής: της κατανομής του κινδύνου που προβλέπεται στις αρχικές συμβάσεις».

Από πλευράς ΝΔ ο κοινοβουλευτικός της εκπρόσωπος κ. Μ. Κεφαλογιάννης ζήτησε από την κυβέρνηση να πάρει πίσω το νομοσχέδιο και να το φέρει εκ νέου συμπληρωμένο με άλλες διατάξεις, τις οποίες χαρακτήρισε απαραίτητες. «Εμείς τότε, μια τέτοια διάταξη νόμου είμαστε διατεθειμένοι να την ψηφίσουμε γιατί πιστεύουμε ότι πρέπει να τηρείται η νομιμότητα αλλά όχι με τέτοιου είδους ρυθμίσεις. Γιατί είναι ανεφάρμοστες, δεν δίνουν το καλό παράδειγμα και είναι περισσότερο αυστηρές απ’ ότι πρέπει» ισχυρίσθηκε ο κ. Κεφαλογιάννη.

Κριτική στην κυβέρνηση άσκησαν και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης. «Έρχεστε και ποινικοποιείτε. Ποινικοποιήστε. 5.000 δεν θα πληρώσουν διόδια. Τι θα τους κάνετε;» ρώτησε τον κ. Ρέππα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ κ. Θ. Παφίλης. Να μετατρέψει το αδίκημα του πλημμελήματος σε πταίσμα για όσους δεν πληρώνουν εισιτήρια ζήτησε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης. Σκληρή κριτική άσκησε και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δ. Παπαδημούλης. «Σας προειδοποιώ ότι θα υπάρξει κίνημα πολιτών που θα ζητήσουν πίσω τα “κερατιάτικα” ανέφερε.

Επικίνδυνες κούπες για παιδιά στην αγορά

Την άμεση ανάκληση-απόσυρση του συνόλου του προϊόντος «κούπες από μελαμίνη για παιδιά», από τις οποίες υπήρξε μετανάστευση φορμαλδεΰδης πάνω από το όριο, ζήτησε ο ΕΦΕΤ.

Πρόκειται για κούπες από μελαμίνη για παιδιά, προέλευσης Χονγκ-Κονγκ, με την εμπορική επωνυμία «Sigikid κούπα γαλάζιο λαγουδάκι», με κωδικό προϊόντος 23497 και «Sigikid κούπα ροζ προβατάκι» με κωδικό προϊόντος 23494, που διακινήθηκαν από την εταιρεία ΤΣΙΡΩΝΗΣ Α.Ε. Θεσσαλονίκη.

Η επιχείρηση, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΦΕΤ, ........

ανταποκρίθηκε άμεσα στον έλεγχο και ο ΕΦΕΤ καλεί τους καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους τα συγκεκριμένα προϊόντα να μην τα χρησιμοποιούν.

Πρώτο Θέμα

14 νεκροί το τελευταίο 48ωρο από τη νέα γρίπη!

Ραγδαία εξαπλώνεται πλέον η γρίπη Α (Η1Ν1) στη χώρα μας, αφήνοντας στο πέρασμά της ολοένα περισσότερους νεκρούς, αλλά και ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ).

Μόνο τις τελευταίες δύο ημέρες, 14 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους λόγω επιπλοκών που εμφάνισαν μετά τη νόσησή τους με γρίπη -στην πλειονότητά τους επρόκειτο για ανθρώπους με σοβαρό, χρόνιο πρόβλημα υγείας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου .........

και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) μέχρι και το απόγευμα της Δευτέρας, είχαν καταγραφεί 62 νεκροί λόγω γρίπης.

Παράλληλα, σε κρίσιμη κατάσταση σε ΜΕΘ όλης της χώρας νοσηλεύονταν 110 άτομα. Από τις αρχές Ιανουαρίου έως σήμερα, συνολικά 208 ασθενείς (συμπεριλαμβανομένων και όσων απεβίωσαν) χρειάστηκαν νοσηλεία σε ΜΕΘ λόγω της γρίπης.

Οι επιστήμονες του ΚΕΕΛΠΝΟ εκτιμούν ότι η έντονη δραστηριότητα της γρίπης στη χώρα μας θα διαρκέσει τουλάχιστον άλλες τέσσερις εβδομάδες. Εφιστούν δε, την προσοχή του πληθυσμού στα εξής συμπτώματα: υψηλός κι επίμονος πυρετός για περισσότερες από 48 ώρες, δύσπνοια και έντονος πονοκέφαλος.

Αναγκαίος ο εμβολιασμός

Στη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο υπουργείο Υγείας με τους επικεφαλής του ΚΕΕΛΠΝΟ, τονίστηκε για μια ακόμη φορά η αναγκαιότητα του εμβολιασμού, έστω και σε αυτή τη φάση της γρίπης.

Μεγαλύτερη είναι η επέλαση της νόσου, σύμφωνα με τους επιστήμονες, στη βόρεια Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά τα θύματα, όπως προκύπτει από τα επιδημιολογικά στοιχεία, ήταν μεταξύ 30 και 75 ετών.

Ωστόσο, ενώ στην πλειονότητά τους έπρεπε να έχουν λάβει το αντιγριπικό εμβόλιο, μόλις το 3% αυτών είχαν εμβολιαστεί. Επιπλέον, όπως διαπιστώθηκε, οι τέσσερις στους πέντε ασθενείς άργησαν να πάρουν αντιγριπική αγωγή.

Πρώτο Θέμα

Αρχίζει η απόσυρση-Μεγάλο το όφελος

Υπεγράφη η κοινή υπουργική απόφαση για την απόσυρση των αυτοκινήτων και σε περίπου δέκα ημέρες το μέτρο τίθεται σε ισχύ.

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, τα προς απόσυρση οχήματα θα πρέπει να είναι 12 ετών και παλαιότερα (άδεια έως τις 31 Δεκεμβρίου 1998).

Η διαδικασία περιλαμβάνει τη υποχρέωση όσων αποσύρουν να περνούν από τις πιστοποιημένες εταιρείες για την παράδοση του οχήματος.

Στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου ........

Ι.Χ (ή πρόσωπο στο οποίο έχει γίνει με υπεύθυνη δήλωση η εκχώρηση του δικαιώματος) υποβάλλει το παραστατικό για τον τελωνισμό του καινούργιου επιβατηγού, επισυνάπτοντας βεβαίωση της εφορίας για την καταβολή τελών κυκλοφορίας και αντίγραφο της οριστικής διαγραφής.

Από την απόσυρση το όφελος για τους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτων κυμαίνεται μεταξύ 500 και 2000 ευρώ. Για όσους θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού προκύπτει όφελος έως και 4.000 ευρώ.

Τα οφέλη

Μέχρι 900 κ. εκ. η απαλλαγή από τα τέλη φθάνει το 100% και για φορολογητέα αξία έως 6.000 ευρώ.

Από 901 έως και 1.400 κυβικά η απαλλαγή 100% ισχύει για φορολογητέα αξία έως 8.000 ευρώ.

Από 1.401 έως 1.600 κυβικά απαλλάσσονται από το 65% του τέλους για αξία έως και 11.000 ευρώ.

Από 1.601 μέχρι 2.000 η απαλλαγή φθάνει στο 50% για αξία έως 14.000 ευρώ.

Κέρδος από 2.000 έως και 4.000 ευρώ θα έχουν όσοι αγοράσουν ΙΧ πάνω από 1.800 κυβικά εκατοστά και εργοστασιακής αξίας έως 22.000 ευρώ.

Από 28.000 ευρώ και πάνω δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση και ο συντελεστής του φόρου πολυτελείας διαμορφώνεται στο 40%.

News Bomb

«Πνίγονται» από τα σκουπίδια στη Καλαμάτα

Βουνό σχηματίζουν τα σκουπίδια στους δρόμους και τις γειτονιές της Καλαμάτας και των γύρω δήμων καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα διάθεσης σε χώρους ΧΑΔΑ. Το πρόβλημα προκλήθηκε ύστερα από απαγόρευση χρησιμοποίησης του ΧΑΔΑ της Μαραθόλακας με δικαστική απόφαση και έτσι η μεταφορά των απορριμμάτων και οι δυσκολίες για τη διάθεσή τους σε
νόμιμους χώρους, έχουν οδηγήσει στη συσσώρευση σκουπιδιών σε όλη την έκταση του Δήμου.

Το δημοτικό συμβούλιο, πριν από λίγες ημέρες, .........

αποφάσισε την εγκατάσταση μηχανισμού διαχείρισης των απορριμμάτων στο μοναδικό χώρο που έχει παραχωρηθεί από το Κράτος για το σκοπό αυτό, ο οποίος μάλιστα διαθέτει και περιβαλλοντική αδειοδότηση

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 15ης Φεβρουαρίου 2011

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.