Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Απόσυρση και στα αγροτικά με προσθήκη στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο», μετά από ερώτηση της Νάντιας Γιαννακοπούλου

Το Yπουργείο Οικονομικών με προσθήκη στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο εντάσσει και τα αγροτικά οχήματα στο καθεστώς της απόσυρσης. Η βουλευτής Μεσσηνίας, Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου, είχε ζητήσει να συμπεριληφθούν και τα αγροτικά οχήματα στο μέτρο της απόσυρσης και να ικανοποιηθεί ένα δίκαιο αίτημα των αγροτών.

Συγκεκριμένα, σε απάντησή του Υπουργείου Οικονομικών, στην υπ’ αριθμόν 11596 ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Νάντια Γιαννακοπούλου στις 17/02/11, σχετικά με την υπαγωγή και των αγροτικών οχημάτων (φορτηγών κλπ) στις διατάξεις του καθεστώτος απόσυρσης, αποσαφηνίζεται ότι με προσθήκη στο φορολογικό νομοσχέδιο (αρθ. 30, παρ. 5) δίνεται τελικά η δυνατότητα υπαγωγής στο καθεστώς της απόσυρσης των αγροτικών οχημάτων (φορτηγών).

Ο αρμόδιος Υφυπουργός Οικονομικών, κ. .........

Κουσελάς, πληροφορεί περαιτέρω την κ. Γιαννακοπούλου ότι η απόσυρση αποσκοπεί στην αντικατάσταση κυκλοφορούντων επιβατικών αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, ηλικίας άνω των 12 ετών, που αποτελούν το σημαντικότερο παράγοντα ρύπανσης του περιβάλλοντος, με καινούρια αυτοκίνητα σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, τα οποία λόγω των μειωμένων εκπομπών ρύπων συμβάλλουν στη βελτίωση των συνθηκών περιβάλλοντος.

Μετά την παραπάνω εξέλιξη, η κ. Γιαννακοπούλου δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένη, καθώς όπως τόνισε το αίτημά των αγροτών της Μεσσηνίας αλλά και, γενικότερα, των αγροτών όλης της χώρας προς την κυβέρνηση για το συγκεκριμένο ζήτημα έγινε δεκτό, ενώ συνέχισε λέγοντας ότι «ο επιδιωκόμενος σκοπός της απόσυρσης είναι πρωτίστως η προστασία του περιβάλλοντος από τα ρυπογόνα οχήματα παλαιάς τεχνολογίας. Επομένως, ένα τέτοιο μέτρο που δεν θα συμπεριελάμβανε τα αγροτικά αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας τα οποία είναι ιδιαίτερα ρυπογόνα, θα ήταν αναμφισβήτητα ατελές. Το Υπουργείο αντιλήφθηκε αυτήν την παράλειψη και ανταποκρίθηκε άμεσα, καθώς δεν υπήρχε κάποιος σοβαρός λόγος για την εξαίρεσή των αγροτικών οχημάτων από την απόσυρση».

Επιστολή στην Άννα Διαμαντοπούλου από τον Δήμο Τριφυλίας για τις συνενώσεις σχολείων

Επιστολή στην υπουργό παιδείας δια βίου μάθηση και θρησκευμάτων Αννα Διαμαντοπούλου έστειλε η επιτροπή αγώνα του Δήμου Τριφυλίας με την οποία ζητούν από την Αννα Διαμαντοπούλου να ορίσει συνάντηση προκειμένου να τεθεί επι τάπητος το θέμα των συνενώσεων σχολείων στον Δήμο Τριφυλίας.

Σε περίπτωση που δεν οριστεί ημερομηνία οι αντιδράσεις θα είναι δυναμικές καταλήγει η επιστολή του Δήμου.

Αναλυτικά η επιστολή αναφέρει:

Κυρία Υπουργέ,
Επανερχόμαστε στο θέμα των συγχωνεύσεων των Σχολικών Μονάδων του Δήμου μας, διαμαρτυρόμενοι, διότι δεν λάβατε υπόψη τα αρίθμ. 4364/26.03.2011 και 5383/15.03.2011 έγγραφα του Δήμου Τριφυλίας σχετικά με το ανωτέρω θέμα.
Δυστυχώς, η απόφαση που πήρατε αγνοώντας τις προτάσεις τόσο του Δημοτικού Συμβουλίου Τριφυλίας όσο και των Τοπικών κοινωνιών μας προσβάλλει βάναυσα στερούμενη κάθε ίχνος ουσιαστικής διαβούλευσης και διαλόγου.
Επειδή το θέμα είναι μείζον για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, ήδη συγκροτήθηκε 15μελής Επιτροπή έργο της οποίας είναι ο προγραμματισμός δράσεων με σκοπό να μην περάσουν οι επιχειρούμενες αλλαγές.
Δεν θα επιχειρηματολογήσουμε πάλι για την αντίθεσή μας στη συγχώνευση των σχολικών μονάδων αλλά θα απαιτήσουμε συνάντηση μαζί σας για να εκθέσουμε τους λόγους για τους οποίους, δικαιολογημένα, είμαστε αντίθετοι στην πρότασή σας.
Διαφορετικά, είμαστε υποχρεωμένοι να διεκδικήσουμε δυναμικά το παρόν και το μέλλον των παιδιών και του τόπου μας.
Περιμένουμε τον ορισμό ημερομηνίας για την πραγματοποίηση της αιτούμενης συνάντησης.

Η Επιτροπή Αγώνα:
1. Κόλλιας Κων/νος , Δήμαρχος Τριφυλίας
2. Ιωάννης Μερκούρης, Αντιδήμαρχος Παιδείας,
3. Δημήτριος Σωτηρόπουλος, επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας
4. Κουκούμης Σαράντος, επικεφαλής ελάσσονος μειοψηφίας
5. Γρηγόριος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος τοπικής Κοινότητας Κοπανακίου,
6. Σπύρος Παπαηλιού, Πρόεδρος τοπικής Κοινότητας Καλού Νερού,
7. Μίγγας Γεώργιος, Πρόεδρο τοπικής Κοινότητας Μαραθόπολης,
8. Δημήτρης Στυλιανός, Πρόεδρος Β’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας,
9. Νικόλαος Τζώνης, Πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τριφυλίας,
10. Νικολακόπουλος Γρηγόριος, Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Κοπανακίου,
11. Γιαννακόπουλος Δήμος, πρόεδρος συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Κοπανακίου,
12. Αδαμόπουλος Μάριος, πρόεδρος συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Καλού Νερού,
13. Πολίτης Σπύρος, πρόεδρο συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Μαραθόπολης,
14. Βιβή Παντελάκη, Εκπρόσωπο Εκπαιδευτικών Α’θμιας Εκπαίδευσης,
15. Γκόγκα Χριστίνα, εκπρόσωπο Γονέων και Κηδεμόνων Δημ. Σχολείου Καλού Νερού.

Και τα αγροτικά στο καθεστώς της απόσυρσης

Τη δυνατότητα υπαγωγής και των αγροτικών οχημάτων στο καθεστώς της απόσυρσης δίνει το ΥΠΟΙΚ με προσθήκη στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο, όπως έκανε γνωστό ο υφυπουργός Οικονομικών, Δημήτρης Κουσελάς, με έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, σε απάντηση σχετική ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Μιχάλη Γιαννάκη.

Ο βουλευτής της ΝΔ είχε ζητήσει να ............

τροποποιηθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση, ώστε να συμπεριληφθούν και τα αγροτικά οχήματα στο μέτρο της απόσυρσης.

Super γιαγια κάνει drift με BMW [ VIDEO ]

Η γιαγιά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....

Ο Εγγονός είναι με τους φίλους του και κουβεντιαζουν. Η 80χρονη γιαγιά του βρίσκει την ευκαιρία να "δανειστεί την BMW του εγγονού της και να περάσει μερικά δευτερόλεπτα όμορφα κάνοντας σβούρες με την BMW.
ΕΝΤΡΟΜΟΣ ο εγγονός της τρέχει προς το μέρος του αυτοκινήτου και προσπαθεί να το σταματήσει.

Οταν η γιαγιά σταματάει, και ανοίγει την ........

πόρτα, όλα τα φράγκα είναι η φάτσα του εγγονού.
Η δε γιαγιά.... κατέβηκε και χαμογελώντας απομακρύνθηκε αφήνοντας τον εγγονό της στην κυριολεξία κάγκελο!!!!!!

Δείτε το Video



Επίκαιρη ερώτηση του Γιάννη Λαμπρόπουλου για για τον δρομο Τσακωνα Παραδεισια - Εστειλα τον φακελο στον εισαγγελεα!!!!!

Επικαιρη ερωτηση του Βουλευτη Μεσσηνιας Λαμπροπουλου Ιωναννης της 21-03-2011 ημ. Δευτερα, για τον δρομο Τσακωνα -- Παραδεισια.

Ψευδών ημερομηνιών και εντυπώσεων , που θα οδηγήσουν σε κατάρρευση του μοντέλου χρηματοδότησης από τις τράπεζες και ελπίζω πως όχι σε κατάρρευση του δρόμου και να επαναληφθεί η ιστορία για ακόμα μια φορά με τραγικές συνέπειες.

Έχει ολοκληρωθεί το 75% των εργασιών ..........

και έχει χρηματοδοτηθεί κανονικά το έργο διαφορετικά θα είχαν σταματήσει οι κατασκευάστριες εταιρείες την κατασκευή του και οι τράπεζες την χρηματοδότηση του δρόμου πριν από το 2009, αφοί όλα τα χρήματα προέρχονται μόνο από Εθνικούς Πόρους και έχουν ήδη δεσμευτεί από τον Κρατικό Προϋπολογισμό - γιατί η Ευρωπαϊκή Άνωση δεν χρηματοδοτεί ένα αποτυχών έργο που οι ευθύνες ανήκουν στο ΠΑ.ΣΟ.Κ και οι παραλείψεις έγιναν από τον δικό τους ΕΡΓΟΛΑΒΟ. Όσο άφορα για την μελέτη και κατασκευή του δρόμου Παραδείσια-Τσάκωνα με ανάλογες επίκαιρες ερωτήσεις του, είχαν τονιστεί τα ακόλουθα:

{1} Όταν ξεκίνησαν οι χωματουργικές εργασίες Καθηγητές από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ένας εκ αυτόν με επώνυμο, κ.Μαρίνος) είχαν εκφράσει επίσημα την αντίθεση τους για το έργο το 1995.

{2} Το 1999 πάλι αρμόδιοι πανεπιστήμονες και πολίτικοι μηχανικοί ήταν κάθετα αντίθετοι με την παράδοση του δρόμου.

{3} Και το χειρότερο είναι οι εγκληματικές κακοτεχνίες του δρόμου --που έγιναν από τους κατασκευαστές Βιλών σε Μεγάλους Πολιτικούς-- για ανίσχυρο μπετόν, για έλλειψη σιδηροκατασκευών, για άχρηστες υπόγειες υδροροές κ.τ.λ....όλα παραβλέφθηκαν!!!

Δείτε την Ερώτηση του κ. Λαμπρόπουλου



Μεσσηνιακές εφημερίδες της 22ας Μαρτίου 2011

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.