Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Κατσίβελας: "Γνωρίζω τα προβλήματα της Υγείας από μέσα"

Εν αναμονή της ολοκλήρωσης των τυπικών διαδικασιών, προκειμένου να αναλάβει τα νέα του καθήκοντα, βρίσκεται ο γιατρός Παναγιώτης Κατσίβελας από τους Γαργαλιάνους, ο οποίος ορίστηκε διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων και Δυτικής Ελλάδας.

Με αφορμή τη σοβαρή θέση που αναλαμβάνει σε μια πολύ δύσκολη εποχή, ο κ. Κατσίβελας σημείωσε χθες στο «Θ»: «Με τις αναγκαστικές επιλογές που υπάρχουν στην οικονομία, εμείς οφείλουμε να διαχειριστούμε το προϊόν της Υγείας, να προσφέρουμε στον κόσμο, στους πολίτες, στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από τις υπηρεσίες της Υγείας, την καλύτερη δυνατή φροντίδα. Αυτό έκανα στη ζωή μου κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας, αυτό έχω ως αρχή να κάνω και τώρα».

Όσο για την επαφή του με τα προβλήματα στον ιατρικό χώρο, ο .............

γιατρός που υπηρετεί σήμερα στο Κέντρο Υγείας Γαργαλιάνων λέει: «Είχα την ευκαιρία να περάσω από πολλά νοσοκομεία, έχω σπουδάσει στα Γιάννενα, έχω ζήσει στη Μεσσηνία, έχω κάνει όλη την ιατρική μου καριέρα, οπότε γνωρίζω τα προβλήματα της Υγείας μέσα από το χώρο της Υγείας. Τα ξέρω και από τη μεριά του γιατρού και από τη μεριά του αρρώστου».

Εξαιρετικά σημαντικό χαρακτήρισε ο κ. Κατσίβελας και το ρόλο που θα έχει ο επίσης Μεσσήνιος, Χρήστος Γιάνναρης, που μόλις τοποθετήθηκε πρόεδρος της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας και με τον οποίο θα υπάρξει φυσικά συνεργασία.

Θάρρος

4 σχόλια:

  1. καλα φολευτικες αστα τωρα και εγω θα τα γνωρησα τη κουτοσ θα ειμουνα με τετοια θεση γιατι οι αλοι τη ειπανε οτοι θεν τα γνωρηζαν καλη η καρεκλα την πασσσσ και εσηηηηη δικοσ μασ και εση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο τακτοποιήθηκε και ο άντρας της ξαδέλφης.
    Καλή επιτυχία αδελφέ άντε για το καλό μας κι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ αξιοκρατια και διαφανεια υπαρχει τωρα τελευταια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΔΩ ΠΑΕΙ ΓΑΝΤΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ, ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΠΛΑΤΕΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΒΟΛΕΨΗ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΓΑΜΩΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.