Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Ο κ. Πετράκος και ο ΣΥΡΙΖΑ «κρύβονται» πίσω από την συντονιστική επιτροπή εργαζομένων – συνταξιούχων ΔΕΗ

Αγαπητά «ανώνυμα» μέλη της συντονιστικής επιτροπής, στις 25 Ιουλίου, με επιστολή μου σε όλα τα Μ.Μ.Ε. του νομού μας, απαντήσαμε στις προκλήσεις και το αντικυβερνητικό παραλήρημα των επίσημων προσκεκλημένων στην εκδήλωσή σας, κ. Φωτόπουλου και κ. Πετράκου.
Εκτός κι αν θεωρείτε ότι για να ασκήσουμε την κριτική μας, θα έπρεπε να πάρουμε την άδεια των διοργανωτών, που μετέτρεψαν την εν λόγω ενημερωτική εκδήλωση σε κομματική – αντικυβερνητική φιέστα του ΣΥΡΙΖΑ.
Τα συμπεράσματα που δήθεν αναδείχθηκαν ......

στην εκδήλωσή σας και για τα οποία αναφέρεστε με ιδιαίτερο ζήλο στην απάντησή σας, είναι ανυπόστατα, ατεκμηρίωτα και δεν προκύπτουν ως αποτέλεσμα από καμία τοποθέτηση των ομιλητών – προσκεκλημένων σας.

Αυτό που αυταπόδεικτα προέκυψε, είναι το αντικυβερνητικό μένος των κ. Φωτόπουλου και Πετράκου, οι οποίοι για ακόμη μια φορά κατέθεσαν δημόσια τα διαπιστευτήρια τους στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.
Όσον αφορά τα ερωτήματα, που δημόσια μου θέσατε έχω να σας απαντήσω τα εξής:
Ως Πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε. Μεσσηνίας εδώ και 4 χρόνια, ουδέποτε «κρύφτηκα» πίσω από δήθεν ενημερωτικές εκδηλώσεις συντονιστικών επιτροπών με στόχο την κάλυψη με κομματικό μανδύα των αγώνων και των δικαιωμάτων, εργαζομένων και πολιτών. Και οι πολίτες της Μεσσηνίας το γνωρίζουν καλά, γι αυτό και δέχομαι την αμέριστη συμπαράσταση τους σε κάθε μου πολιτική πρωτοβουλία.

Τόσο εγώ προσωπικά όσο και τα μέλη της ΝΟ.Δ.Ε. Μεσσηνίας είμαστε ανοιχτοί σε κάθε χρήσιμη και ουσιαστική συζήτηση για το όλο θέμα της ΔΕΗ, για την υφιστάμενη και την προτεινόμενη κατάσταση και κυρίως είμαστε διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή, στους πραγματικούς εκπροσώπους των εργαζομένων.
Όσο για την παρατήρησή σας για την πολιτική μου καταξίωση, σας ενημερώνω ότι τα τελευταία 15 χρόνια δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στη Μεσσηνία ως ελεύθερος επαγγελματίας με καθημερινούς αγώνες επιβίωσης λόγω της άσχημης οικονομικής συγκυρίας που βιώνουμε και ότι ουδέποτε διετέλεσα είτε κρατικοδίαιτο κομματικό στέλεχος, είτε κρατικοδίαιτος συνδικαλιστής σαν τους επίσημους προσκεκλημένους σας στην εκδήλωσή σας.

Η πολιτική μου καταξίωση, πηγάζει μόνο από τις καθημερινές, έντιμες, καθαρές, πολιτικές μου πρωτοβουλίες.

Περικλής Μαντάς
Πρόεδρος
ΝΟΔΕ Μεσσηνίας