Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ SPORTDAY: «Είναι κάτι μοναδικό!»

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΠΟΥ ΙΛΙΑΤΡΙΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ SPORT DAY

Πάει καιρός! Σχεδόν δύο χρόνια από την στιγμή που τα «τσακάλια» τον ανακάλυψαν. Δεν ήθελαν δεύτερη φορά. Την επόμενη τον έβαλαν στο αεροπλάνο και μία ωραία πρωία εμφανίστηκε στο προπονητικό κέντρο της Τβέντε. Το ταλέντο του «μίλησε». Τότε, ο Αντώνης Σταθόπουλος, ήταν 15 ετών και κάτι μηνών.

Η Τβέντε μάλιστα δεν δίστασε να επενδύσει πάνω του ένα σεβαστό ποσό, δείγμα της εμπιστοσύνης προς το πρόσωπό του. Ο «μικρός» έχει πλέον ωριμάσει.
Φανταστείτε πως την ώρα που τον .....

«ενοχλήσαμε» χθες για την τηλεφωνική μας συνέντευξη μάς ζήτησε ευγενικά να ανανεώσουμε το ραντεβού μας μία ώρα μετά μια και είχε μάθημα ολλανδικών!
Αφορμή στάθηκαν τα πεπραγμένα του, μια και το τελευταίο δίμηνο έχει πατημένο το πόδι στο γκάζι (8 ματς/8 γκολ) και το ονοματάκι του ψιθυρίζεται στην ολλανδική ομάδα για να προαχθεί το προσεχές καλοκαίρι (απευθείας) στην δεύτερη ομάδα της Τβέντε. Εξάλλου, στην «χώρα της τουλίπας» το ποδόσφαιρο δεν κοιτάει ηλικία και η φετινή Τβέντε το απέδειξε περίτρανα δίνοντας σε ένα 18χρονο και 19χρονο αντίστοιχα φανέλες βασικού.

Αντώνη, από το καλοκαίρι του 2013 είσαι μόνιμος κάτοικος Ενσκεντε. Πέρασαν κιόλας 20 μήνες. Δεν είναι δα και τόσο εύκολο πράγμα η ξενιτιά στην ηλικία σου…

«Σίγουρα! Ο πρώτος καιρός ήταν δύσκολος. Οχι μόνο για μένα αλλά για ολόκληρη την οικογένειά μου, που έπρεπε να αφήσει τη ζωή της για να ακολουθήσει το όνειρό μου. Πάντως, τώρα νιώθω «Ολλανδός». Θυμάμαι εικόνες από το πρώτο διάστημα και γελάω με τον εαυτό μου».

Αυτό το ταξίδι στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα πόσο σε ωρίμασε ποδοσφαιρικά και ποιο είναι το μεγαλύτερο κέρδος για τον Αντώνη;

«Βασικά, έμαθα να παίζω μπάλα. Να μη στηρίζομαι μόνο στο ταλέντο μου, αλλά να χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο το μυαλό. Στην Ολλανδία «πλάθουν» τον ποδοσφαιριστή για να έχει επιθετική σκέψη και δίνουν έμφαση στην πρόοδο της τεχνικής κατάρτισης. Οσο σε προσωπικό επίπεδο το ότι μιλάω φαρσί αγγλικά και ήδη νιώθω οικεία με τα ολλανδικά είναι για μένα μεγάλη κληρονομιά».

Πιστεύεις πως αν είχες μείνει στην Ελλάδα, θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα;

«Εκανα μία επιλογή και τη στηρίζω 101%. Δε θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία σκέψης. Εκείνο που με χαροποιεί είναι ότι ανήκω σε ένα ποδοσφαιρικό περιβάλλον που βγάζει υγεία (σ.σ.: 8 προπονητικά γήπεδα για κάθε ηλικία), η ομάδα «επενδύει» στα φυτώρια και υπάρχει αξιοπιστία».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που συλλέξαμε το τελευταίο δίμηνο εκτελείς εν ψυχρώ. Είναι το καλύτερό σου διάστημα από τη στιγμή που πάτησες το πόδι σου στην Ολλανδία;

«Οντως είναι. Δεν είναι μόνο τα γκολ, αλλά ότι έχω καταλάβει ποιος είναι ο ρόλος μου, παίζοντας στην κορυφή του 4-3-3. Εχω μάθει να χρησιμοποιώ το σώμα μου, να εκτελώ σύμφωνα με τις εντολές του προπονητή μου και να έχω περισσή αυτοπεποίθηση στα «τελειώματα». Αφησα πίσω μου τον τραυματισμό που είχα το πρώτο τετράμηνο της φετινής σεζόν και νιώθω πιο ακμαίος από ποτέ».

«ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ»

Στο Aegean Cup του περασμένου Ιανουαρίου ήταν από τα επιφανή στελέχη της αποστολής. Φύσει και θέσει αρχηγός στο γήπεδο με την γαλανόλευκη στο στήθος. Στην Πολωνία, εκεί που έπεσε η σφραγίδα της πρόκρισης στην τελική φάση του EURO Κ-17, δεν ταξίδεψε μια και ο τραυματισμός του (σ.σ.: ήταν off για 3,5 μήνες) τον είχε αφήσει πίσω. «Το πανηγύρισα δεόντως. Τα παιδιά μας έβγαλαν ασπροπρόσωπους. Εγώ από τέλη Ιανουαρίου και μετά που έχω επιστρέψει νιώθω και είμαι πιο καλά από νωρίτερα. Μου βγαίνουν οι φάσεις, έχω γκολ και η ομάδα αρχίζει να «επενδύει» πάνω μου». Η τελική φάση στη Βουλγαρία γίνεται τον επόμενο Μάιο (6-22). Αλήθεια τι λέει επ” αυτού ο κύριος; «Είμαι στην διάθεση του προπονητή. Αν εκείνος το αποφασίσει θα είναι τιμή μου να φωνάξω «παρών»».

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

8 γκολ (και μία ασίστ) στα τελευταία ισάριθμα ματς με την Κ-17 της Τβέντε μετράει ο 17χρονος επιθετικός.

4 χρόνια συμβόλαιο με την ολλανδική ομάδα έχει υπογράψει ο Ελληνας ποδοσφαιριστής από τα Φιλιατρά.

3 παίκτες από την ομάδα Νέων της Τβέντε φέτος «βαφτίστηκαν» Ανδρες, με μικρότερο όλων τον (γεννηθέντα το ’97) Χίντε τερ Αβεστ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.