Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Αντώνης Μυλωνάς: Ενα Φιλιατρινόπουλο στην Βουλή των Εφήβων

Ο Αντώνης στο Βήμα της Βουλής
Στην βουλή των εφήβων βρέθηκε μετά από κλήρωση που είχε γίνει ο Φιλιατρινός Μαθητής Αντώνης Μυλωνάς γιός γνωστού τραπεζικού Υπαλλήλου της πόλης μας.

Μεταφέροντας την εμπειρία του στο Φιλιατρά News ο νεαρός Αντώνης μίλησε για την εμπειρία του λέγοντας για την όλη διαδικασία είπε ότι το πρόγραμμα της Βουλής των Εφήβων ήταν εκείνο που με ώθησε στην αναζήτηση .....

σχετικών με το θέμα πληροφοριών, αφού η συμμετοχή σ΄αυτό ήταν ένας από τους στόχους μου. Αρωγός στην προσπάθειά μου στάθηκε ο υπεύθυνος του σχολείου μου καθηγητής.

Η διαδικασία ανάδειξης των έφηβων βουλευτών της Κ΄ Συνόδου περιελάμβανε μια σειρά από δραστηριότητες , όπως το παιχνίδι των ερωτήσεων, το Blog ( έκθεση), ένα power point, ένα ερωτηματολόγιο, μια σχολική φωτογραφία... Η κάθε δραστηριότητα την οποία ολοκλήρωνα μου έδινε ορισμένους πόντους, οι οποίοι μετατρέπονταν σε κλήρους. Όσο περισσότερους κλήρους είχε κάποιος, τόσες περισσότερες πιθανότητες είχε να αναδειχθεί. Κατάφερα, λοιπόν, να συγκεντρώσω 581 πόντους ( 83 κλήρους) και τελικά, αναδείχθηκα 1ος Έφηβος Βουλευτής Μεσσηνίας για την Κ΄ Σύνοδο.

Μαζί με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου
Τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν το απόγευμα της Μεγάλης Δευτέρας. Στα τέλη του Ιουλίου στάλθηκε στο e-mail μου μήνυμα από τη Βουλή, το οποίο ανέφερε το θέμα της φετινής Συνόδου ( Διακρίσεις στο χώρο του σχολείου) καθώς και το ενημερωτικό υλικό , το οποίο όφειλα να μελετήσω προκειμένου να ενημερωθώ για το θέμα. Έτσι, την προηγούμενη Κυριακή ξεκίνησαν οι διαδικασίες του προγράμματος.

Έμεινα για 4 μέρες στην Αθήνα σε πολυτελέστατο ξενοδοχείο και, βεβαίως, πρέπει να αναφέρω ότι όλες μου τις ανάγκες τις κάλυπτε το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων. Εκεί συζητήσαμε για το μείζον πρόβλημα των διακρίσεων και καταλήξαμε σε ένα νομοσχέδιο , το οποίο υπερψηφίστηκε.

Κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων

Χωριστήκαμε σε 6 ομάδες διαβούλευσης.
Η κάθε ομάδα διαβούλευσης ήταν διαιρεμένη σε 10 ομάδες προβληματισμού. Σε κάθε ομάδα διαβούλευσης ακούστηκαν 10 περιστατικά διακρίσεων, ένα από τα οποία ήταν και το δικό μου. Στη συνέχεια, ακολούθησαν εκλογές σε κάθε ομάδα διαβούλευσης για την ανάδειξη των καλύτερων περιστατικών. Στην ομάδα μου ψηφίστηκε το δικό μου , συγκεντρώνοντας την πλειοψηφία των ψήφων, οπότε, συγκεντρώθηκαν 6 περιστατικά τα οποία παρουσιάστηκαν την Τετάρτη στην Ολομέλεια, όπου προήδρευε η κυρία Κωνσταντοπούλου. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, γνώρισα πολλά παιδιά· από τη Ελλάδα την Κύπρο και τον απόδημο ελληνισμό.

Καταλήγοντας, θεωρώ ότι αξίζει κάποιος να συμμετάσχει σε αυτό το πρόγραμμα, παρόλο που χρειάζεται επιμελής και συνεχής ενασχόληση με το εν λόγω πρόγραμμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.