Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Αντιδράσεις, διαμαρτυρίες και αρνητικές συζητήσεις για τον κ. Φαρμάκη και την απόφαση του Τ.Σ για τις επικείμενες μονοδρομήσεις.

Αναστάτωση, αντιδράσεις και πολλές αρνητικές συζητήσεις στην αγορά έφερε η δημοσίευση του Φιλιατρά News για τις επικείμενες μονοδρομήσεις που ψήφισε ομόφωνα το Τ.Σ. Φιλιατρών να εφαρμοστούν στην πόλη, βάση κυκλοφοριακής μελέτης που εκπονήθηκε και .....

ψηφίστηκε το 2009, επί Δημαρχοντίας του κ. Άλκη Ξύγκα αλλά που ποτέ δεν εφαρμόστηκε.

Ο Πρόεδρος του Τ.Σ. Φιλιατρών κ. Φαρμάκης, χωρίς να ενημερώσει ΚΑΝΕΝΑΝ –όπως προκύπτει και από την αντίδραση του Εμπορικού Συλλόγου Φιλιατρών- έφερε στο Τ.Σ. ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Η αντίδραση του Εμπορικού Συλλόγου εκθέτει ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΤΑ τον κ. Φαρμάκη.
Δεν μπήκε ΚΑΝ σε διαδικασία ενημέρωσης για την συζήτηση του θέματος την τάδε μέρα και ώρα μέσω του έντυπου τύπου και ακόμα περισσότερο και των τοπικών Blog των Φιλιατρών.
ΕΠΡΕΠΕ ο κ. Φαρμάκης να έχει ενημερώσει τον Τοπικό έντυπο τύπο αλλά και τις ιστοσελίδες της πόλης μας και όχι να μαθαίνουμε στο Φιλιατρά News για την συνεδρίαση μισή περίπου ώρα πριν την διεξαγωγή της.

Ένα τόσο σοβαρό θέμα που έχει να κάνει με την κυκλοφοριακή καθημερινότητα των πολιτών, αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να συζητηθεί σε ανοικτή συνεδρίαση, παρουσία όποιου πολίτη και φορέα ήθελε να παρευρεθεί. Όμως δεν το έκανε.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ένα χρόνο τώρα δεν δημοσιοποίησε την διεξαγωγή του Τοπικού συμβουλίου με τα θέματα του αν και του το είχα θίξει δυο φορές.
ΓΙΑΤΙ ΆΡΑΓΕ??

Η ομόφωνη απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου Φιλιατρών, που ελήφθη μετά από έγγραφο που απέστειλε η ιδιωτική Εταιρία ΚΤΕΛ Μεσσηνίας Α.Ε. στην Δ.Ε. Φιλιατρών, παραπονούμενη για την δυσκολία διέλευσης των λεωφορείων στην πλατεία, όπως παραδέχτηκε ευθαρσώς ο Μηχανικός της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Τριφυλίας κ. Χρήστος Μπαρκάς.
Στο Video που ακολουθεί ο κ. Μπαρκάς ακούγεται πεντακάθαρα να λέει επί λέξει:
"Η συγκοινωνιακή μελέτη έγινε το 2009... (παύση) "
"Η διαδικασία ξεκίνησε μετά από ένα έγγραφο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας ......." μιλά για την μελέτη του 2009 και αμέσως μετά συνεχίζει να λέει:
"Λοιπόν με δεδομένη αυτή την μελέτη που έχει εγκριθεί και με βάση, με αφορμή κάποιο έγγραφο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας με το οποίο παραπονιέται για την δυσκολία διέλευσης των Λεωφορείων πέριξ της πλατείας, .... σαν τεχνική υπηρεσία είχαμε την υποχρέωση να κάνουμε μια εισήγηση...."
Ακούστε τον.



Ο κ. Μπαρκάς λοιπόν το είπε ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ…..
Πόσο πιο καθαρά να το πει  ότι για χάρη του ΚΤΕΛ θα κάνουμε άνω κάτω την πόλη γιατί τα λεωφορεία τους δεν μπορούν να περάσουν.
Το Video και τα λόγια του κ. Μπαρκά είναι ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ.

Ίσως γι’ αυτό ο κ. Μπαρκάς δεν ήθελε να καταγραφεί η συζήτηση του θέματος Οn Camera.
Γιατί αρχικώς αρνήθηκε να καταγράψουμε την συζήτηση, θέση από την οποία υπαναχώρησε μετά τις εντονότατες διαμαρτυρίες μου, ότι η συζήτηση λαμβάνει χώρα σε Ανοικτή Δημόσια Συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου και κανένας δεν έχει δικαίωμα να αρνηθεί την δημοσιότητα σε ένα θέμα, που αφορά την κυκλοφοριακή καθημερινότητα των πολιτών και που συζητιέται σε ανοικτή δημόσια συνεδρίαση. Και μην το αρνηθεί γιατί θα επικαλεστώ μαρτυρίες μελών του Τ.Σ.,

Μετά τις έντονες διαμαρτυρίες μου το θέμα καταγράφηκε ΟΛΟΚΛΗΡΟ on Camera για να ακούσετε κι εσείς ένα θέμα το οποίο σας αφορά άμεσα και έχει να κάνει με την κυκλοφοριακή σας καθημερινότητα προς εξυπηρέτηση μιας ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ που στην ουσία ΑΥΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.

Προχθές βράδυ, αναγνώστης του Φιλιατρά News που δήλωσε Μεσσήνιος συγκοινωνιολόγος, -δεν έχω κανέναν λόγο να τον αμφισβητήσω- αναφέρει στο σχόλιο του:

Οι κυκλοφοριακές μελέτες εφαρμόζονται το πολύ ένα ή δυο χρόνια μετά την εκπόνησή τους. Κυκλοφοριακές μελέτες πέραν της διετίας απαιτείται να επικαιροποιηθούν προκειμένου τ’ αποτελέσματά τους να είναι αξιοποιήσιμα για την περιοχή για την οποία εκπονήθηκαν.
Κυκλοφοριακή μελέτη του 2009 (ουσιαστικά προ κρίσεως) σαφώς εκπονήθηκε με άλλα δεδομένα από τα σημερινά (εντός κρίσεως) και δεν θα ήταν καλό να εφαρμοστεί.
Η τεχνική υπηρεσία του ομώνυμου δήμου και ο εισηγητής δεν το γνωρίζουν άραγε;
Αν το γνωρίζουν και συναινούν τότε κάτι υποκρύπτεται, αν όμως δεν το γνωρίζουν καλό θα ήταν να ενημερωθούν από κάποιον ειδικό μιας και η άγνοιά τους σε αυτή την περίπτωση είναι εγκληματική. Αν δεν ξέρουν, ας ρωτήσουν κάποιον συνάδελφό τους εντός του Νομού μας, έχει αρκετούς ασχολούμενους με το αντικείμενο άλλωστε και καλούς.
Όπως και να έχει πάντως, κάποιος πιο πάνω έχει την ευθύνη.
Μη ξεχνούμε, επίσης, ότι κάτι τέτοιο προτάθηκε προ μηνών και για την πόλη της Κυπαρισσίας. Και εκεί η τεχνική υπηρεσία κώφευσε.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

Τι μας λέει λοιπόν ο αναγνώστης?
Πέρασαν δυο χρόνια…. Δεν εφαρμόζεται, Θέλει επικαιροποίηση.
Άλλα τα κριτήρια το 2009 προ κρίσης και άλλα τώρα στην κρίση.
Αφήνει αιχμές και ερωτηματικά για το τι ξέρει ο εισηγητής του Δήμου.
Αν ξέρουν ότι δεν εφαρμόζεται κάτι υποκρύπτεται. Αν δεν ξέρουν τότε η άγνοια τους είναι εγκληματική.
Εγώ με το σχόλιο του αναγνώστη καταλαβαίνω ότι την απόφαση του το συμβούλιο πρέπει να την αναιρέσει.

Η απάντηση που έπρεπε να δώσει ο κ. Πρόεδρος στο έγγραφο της Ιδιωτικής εταιρίας ΚΤΕΛ που παραπονιούνται για την δυσκολία διέλευσης των λεωφορείων είναι να τους δηλώνει το μέγεθος του κυκλοφοριακού προβλήματος που δημιουργούν τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ λεωφορεία στην πόλη, την ηχορύπανση που προκαλούν με τα εκνευριστικά κορναρίσματα τους και την ταλαιπωρία που προκαλούν στους οδηγούς των οχημάτων και τέλος να τους ζητά να κάνουν ενέργειες για να μεταφερθεί το ΚΤΕΛ στην οδό Δεκατεσσάρων μακριά από την πλατεία της πόλης για να μην δημιουργούν τα λεωφορεία τους κυκλοφοριακό πρόβλημα και ηχορύπανση λόγων κορναρισμάτων στο κέντρο της πόλης.
Όχι να πάρει σαν ευαγγέλιο ένα έγγραφο ιδιωτικής εταιρίας και να κάνει άνω κάτω την πόλη για χάρη τους.
Αν δεν κάνω λάθος την πόλη την Διοικεί ο Δήμος και ΟΧΙ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.
ΠΩΣ ΠΕΣΑΤΕ κ. ΦΑΡΜΑΚΗ σε αυτό το ατόπημα?

Κύριε Φαρμάκη.
Εκτεθήκατε ανεπανόρθωτα. Εκτεθήκατε τόσο που πλέον δεν έχετε καμία δικαιολογία να καλυφθείτε.
Το χειρότερο είναι ότι εκθέτετε και τον κ. Δήμαρχο του οποίου είστε υφιστάμενος και οι ενέργειες σας έχουν αντίκτυπο και σε εκείνον του οποίου είστε άμεσος συνεργάτης ως Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Φιλιατρών.
Μετα από όλα αυτά, μήπως σκεφτήκατε να θέσετε στην διάθεση του κ. Δημάρχου την παραίτηση σας με έντονη παράκληση να την κάνει αποδεκτή?
Πιστεύω ότι έχετε αυτήν την ευθιξία να το κάνετε. Έτσι και αλλιώς μια ώρα την ημέρα πάτε στο Δημαρχείο και μετά είστε στο τηλέφωνο.
Να μην στερεί η πόλη μας και τα προβλήματα της και αυτήν την μία ώρα που για εσάς ίσως να είναι απώλεια εσόδων από την βασική σας εργασία και φυσικά να μην στεναχωριέστε με τα τόσα προβλήματα της πόλης που έπεσαν βαριά στην πλάτη σας.


1 σχόλιο:

  1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.