Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Μήνυμα Αναγνώστη: ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ - ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ !!!

Ο αδελφός μου Χρήστος Βλάχος συνταξιούχος δημοσιογράφος, είχε την απροσεξία- ή την ατυχία να πέσει ...αγκαλιά με το αλυσοπρίονο από μεγάλο ελαιόδεντρο στην ευρύτερη περιοχή του ελαιώνα της Κυπαρισσίας το πρωί 3-12-2015.

Χτύπησε άσχημα, μας ....

κυρίευσε πανικός και αγωνία, η μεταφορά του ήταν δύσκολη έως αδύνατη.

Μην έχοντας άλλη επιλογή, τηλεφώνησα στο 166, μου ζήτησαν πληροφορίες για την τοποθεσία του ατυχήματος, μου συνέστησαν ψυχραιμία και μου ζήτησαν να περιμένω στον κεντρικό δρόμο το ασθενοφόρο.

Σε 2-3 λεπτά μου τηλεφώνησαν από το νοσοκομείο Κυπαρισσίας να με ενημερώσουν ότι το ασθενοφόρο έχει ξεκινήσει από το νοσοκομείο Κυπαρισσίας.

Εξεπλάγην τα μαλα...που έλεγαν οι αρχαίοι.

Ενδόμυχα είχα αποκλείσει την πιθανότητα να έλθει ασθενοφόρο......αυθημερόν.

Όμως έγινε ένα θαύμα.

Ήλθε σε επτά λεπτά το ασθενοφόρο με τραυματιοφορέα και έμπειρη νοσηλεύτρια, μετέφεραν τον σοβαρά τραυματισμένο αδελφό μου στο νοσοκομείο Κυπαρισσίας και έτυχε άμεσης ιατρικής φροντίδας.

Τον χειρούργο ιατρό κ. Καλοφωλιά και όλο το νοσηλευτικό προσωπικό τους ευχαριστώ .
Είχα ακούσει ότι θα κλείσουν το νοσοκομείο Κυπαρισσίας.

Αυτό που πρέπει να κλείσουν είναι κάθε συζήτηση και σκέψη περί κλεισίματος .

ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!!!

Άρης Βλάχος
Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συλλόγου Συνταξιούχων Υπαλλήλων Υπουργείου Εργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.