Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Η έκθεση μαθήτριας δημοτικού για τον «κακό ΣΥΡΙΖΑ» που έγινε viral [ Συνημμένο ]

Η Ηλιάνα, μια μαθήτρια της Δ’ Δημοτικού από τη Θεσσαλονίκη έγραψε μια έκθεση για το σχολείο με θέμα «Πώς πέρασα το καλοκαίρι;» και τα όσα αποτύπωσε στο χαρτί έχουν προκαλέσει «σεισμό» στο ελληνικό Διαδίκτυο.

Μέσα σε μόλις ......

δύο σελίδες, η μικρή μαθήτρια περιγράφει την καθημερινότητα της οικογένειάς της. Ιδού ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα: «Ο παππούς μου λέει ότι κάποτε υπήρχε ένας καλό κύριος, ο Αντρέας που έδινε λεφτά σε όλο τον κόσμο και έτσι όλοι έτρωγαν μπριζόλες. Ενώ σήμερα είναι ένας κακός ΣΥΡΙΖΑ, που τρώει αυτός όλα τα λεφτά και έτσι δεν έχουμ,ε για να τρώμε μπριζόλες», γράφει.
Και συνεχίζει: «Ρωτάω τη γιαγιά μου που πήγε το ΠΑΣΟΚ; Η γιαγιά μου κλαίει και μου λέει ότι μπήκε σκουπίδι στο μάτι της αλλά εγώ ξέρω ότι λέει ψέματα γιατί πάει και ανάβει το καντήλι μπροστά στην φωτογραφία του κυρίου Αντρέα».

Διαβάστε εδω ολόκληρη την έκθεση της μικρής Ηλιάνας

Όσο για τον βαθμό που της έβαλε η δασκάλα; Τον βλέπετε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.