Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Δήλωση Αποστασιοποίησης του Μπάμπη Γριβοκωστόπουλου: "Δεν υπάρχει μία ουσιαστική αντιπολιτευτική πρόταση" στον Δήμο Τριφυλίας.

Μια νέα δήλωση αποστασιοποίησης -αυτή την φορά- από την πολιτική που ασκεί η μείζονα αντιπολίτευση του Δήμου Τριφυλίας έφτασε χθες βράδυ στο Filiatra News από τον επιλαχόντα Δημοτικό Σύμβουλο από της παράταξης του Στάθη Ανδρινόπουλου Χαράλαμπο Γριβοκωστόπουλο.

Στην επιστολή του ο Μπάμπης Γριβοκωστόπουλος δηλώνει την δυσαρέσκεια του καθώς όπως λέει δεν ......

υπάρχει μία ουσιαστική αντιπολιτευτική πρόταση στο Δημοτικό Συμβούλιο από τη μείζονα αντιπολίτευση, και ευχαριστεί για την επομπιστοσύνη του τον Στάθη Ανδρινόπουλο που τον συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του αλλά και τον Σωτήρη Μπακούρο που του έδωσε λόγο τον πίστεψε.

Ολόκληρη η δήλωση του Μπάμπη Γριβοκωστόπουλου αναφέρει:

Το 2014 μέσα σε συνθήκες πόλωσης και αβεβαιότητας εντάχθηκα στο ψηφοδέλτιο «Η Τρυφυλία ΑλλάΖΕΙ» του Υποψηφίου Δημάρχου Ευτστάθιου Ανδρινόπουλου.

Στόχος μας και προσωπικός στόχος μου ήταν η αλλαγή οικονομικής τουριστικής και αγροτικής πλεύσης του Δήμου σε μία νέα εποχή. Με αξιοκρατία σεβασμό και δημιουργία.

Σήμερα συμβαίνουν τόσα πολλά και πραγματικά δεν υπάρχει μία ουσιαστική αντιπολιτευτική πρόταση.
Θέλω μέσα από την καρδία μου να εκφράσω δημόσια το ευχαριστώ μου στους ανθρώπους που αγωνιστήκαμε χωρίς να περιμένουμε καρέκλες, τους δικούς μου ανθρώπους που με στήριξαν από την πρώτη μέρα, τον κ.Σωτήρη Μπακούρο γιατί μου έδωσε λόγο και με πίστεψε αλλά και τον κ. Ανδρινόπουλο για την ενσωμάτωση στο ψηφοδέλτιο.

Τέλος ένα τεράστιο ευχαριστώ στους ανθρώπους που με εμπιστευτήκαν με την ψήφο τους.
Ο αγώνας μου για την Τριφυλία αλλά και τα Φιλιατρά δεν σταματά είναι καθημερινός.
Προσωπικός μου στόχος να φέρω στην ατζέντα την δημιουργία Δημόσιου Αγροτικού ΙΕΚ στα Φιλιατρά.

Με αγάπη, πάθος και σεβασμό στον τόπο μου αλλά και τους ανθρώπους που δεν ξεχνούν αυτούς που κοιτούν μονάχα την καρέκλα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.